Sveiki! Nepieciešams lidojums konkrētos datumos ar Finnair (Rīga-Turku-Rīga, 21.07.-23.07.), bet rāda, ka lidojumam atpakaļ "light" biļetes nav pieejamas, ir tikai "value" un "pro", kas ievērojami sadārdzina visu pasākumu. Paskatoties kalendāru ar tuvāku lidojumu datumiem, novērojama tendence, ka, jo tuvāk lidojums, jo vairāk šo "light" biļešu pieejams. Vai ir reāli, ka viņi, tuvojoties lidojuma datumam, ieliek pārdošanā "light" biļetes arī "manam" lidojumam vai ar Finnair ir tā, ka, ja nav, tad arī nebūs? Varbūt kādam ir zināšanas/pieredze par šo?
Mana pieredze ~mēnesi monitorējot lidojumu TLL-BUD-TLL, ka lētāk nekļuva - tikai dārgāk līdz pavisam dārgi un beigās vispār sold out un nepieejams. Bet vai Tavam lidojumam būs tāpat vai pretēji, nezinu.
vienreiz manīju, ka Finnair aplikācijā (un lapas mobilajā versijā) bija labākas cenas... neatceros precīzi. bet varbūt der pamēģināt.
Ja cenas lidojumiem uz Turku ir tādas kā pašlaik, tad ieteiktu lidot tikai līdz HEL un tālāk no Helsinkiem uz Turku braukt ar somu OMNIBUS. Pašlaik OMNIBUS biļetes no Helsinkiem uz Turku Tavos datumos nopērkamas pa 1-5 EUR/one way (tikai netā var nopirkt par šādu cenu). Lidojumi uz Helsinkiem arī vasarā ir nopērkami aptuveni par 100 EUR/ RT. Ekonomija būs. Buss līdz Turku iet vien 2 st. 15 min. Startē gan no Helsinki (Kamppi).
Paldies par atbildēm, sevišķi zahuj! Ielādēju aplikāciju un viss forši, nopirku vajadzīgos lidojumus ar "light" biļetēm par 178.82eur RT. Dārgāk, kā būtu bijis, ja lidotu līdz Helsinkiem un tad ar autobusu, bet šoreiz autobuss nebija opcija, jo ierobežots laiks un atpakaļceļā šādu tādu iemeslu dēļ tik un tā ir noteikti jālido. Salīdzinot ar ne-mobilo lapu, ietaupījums tāpat būtisks tieši "light" biļetes pieejamības dēļ. Priecājos! Ļoti!
Tas ierobežotais laiks gan 2+ h autobusu ceļojumam izskatās nedaudz interesanti (vilciens ir vēl žiglāks, mazāk kā 2 h, tikai ne par piečuku). Ja vien pārsēšanās HEL nav pusstundas robežās un TKU sagaida limuzīns pie trapa.
btw Turkish Airlines arī dažreiz mobilajā aplikācijā ir labākas lidojumu kombinācijas un cenas pieejamas.
jtt - apskatījos teorētiski gan vilcienu, gan autobusu cenas no lidostas, lai nebūtu jātērē laiks, kratoties uz centru no lidostas un atpakaļ. Vispār gandrīz nekāda ekonomija nesanāktu, ja lidotu uz Helsinkiem un uzreiz no lidostas gribētu pa zemi tikt uz Turku. Lidojumi ~133 bez tripošanas u.tml lietām (man karte karantīnā) Vilciens RT 40-50eur, kopā ceļš-lidosta aizņem apmēram 2,5h vienā virzienā + jāmaina transporti. Ar to onnibus būtu lētāk, bet tāpat vēl kkādi 11eur par tikšanu no lidostas uz centru un atpakaļ. Lidojot Rīga-Turku pārsēšanās lidostā man 1,5h turpceļā un 0,5h atpakaļceļā, no Turku lidostas uz centru var ērti aizbraukt par 3eur vienā virzienā apmēram 20minūšu laikā 3x stundā. Kaut vai arī tas, ka atpakaļceļā, lai es būtu laicīgi lidostā Helsinkos, sanāk krietni agrāk celties. Man lidot šoreiz liekas jēdzīgāk. Ja tā starpība cenā būtu 100eur, tad mocītos, bet šajā gadījumā ar savām fizioloģiskajām un psiholoģiskajām īpatnībām tomēr labāk izvēlos lidot. Kā saka, katram savi putni galvā!
Reiz ap Trakajām dienām rūpīgi sekoju Finnair Eiropas lidojumu cenām un pamanīju tādu likumsakarību, ka, pienākot nedēļas nogalei, daudzos datumos, kad bija augstas cenas, pēkšņi parādās pieejamība lētākajās biļešu klasēs. Pirmdien no rīta tiem pašiem datumiem atkal augstās cenas. Varbūt nākotnē noder šāds novērojums. Ja ir vēl spēkā.
Atradu šādu vecu tēmu, liekas piemērotāk šeit šo ziņu rakstīt.
Finnair devalvējas tālāk - no 1JUN bez maksas tikai zemcenu aviokompāniju ieviestā mazā rokas bagāža.
The Superlight ticket replaces Economy Light on journeys within Europe. This applies to new tickets purchased as of 1 June. The Superlight ticket includes one small bag (40x30x15cm) that is placed under the seat, but nothing extra. Any purchases made at the airport are counted in the allowance, so they must also fit into the small bag. You can purchase a bigger carry-on bag (55x40x23cm) as a travel extra. Finnair Plus Silver, Gold, Platinum, and Platinum Lumo members have this bigger carry-on bag as a tier benefit when travelling with the Superlight ticket. The Light ticket – with a small bag and a carry-on bag included – continues to be available for long-haul journeys as well as for Business Class on European flights. Our Classic ticket type is the right choice for you when you travel with both checked and carry-on baggage.
The baggage allowance for Business Class travellers for both European and long-haul flights will decrease. The Business Light ticket includes one small bag (40x30x15cm) and one carry-on bag (55x40x23cm), while Business Classic and Flex tickets include one checked bag in addition to the carry-on allowance.
All special baggage, such as golf bags, skis, or heavy bags, are to be purchased as travel extras. This means that you can have only standard-size and -weight bags as part of your baggage allowance.
In connection with the overall baggage allowance changes, there will be some adjustments to the baggage-related Finnair Plus tier benefits. Sports equipment is no longer available as a tier benefit for Finnair Plus Gold members, and heavy and oversized bags are not included in Platinum and Platinum Lumo members’ tier benefits. Finnair Plus Silver members no longer have an extra checked bag as a tier benefit, but it will be available for purchase with a 50% discount.
Ir pat vēl ļaunāk - Ryanair un Wizzair mazā rokas bagāža ir 40x30x20, bet te - 40x30x15. Tie pieci cm biezumā daudz ko maina.
Nu jau sākas savdabīga sacensība, kurš mazāk ko atļaus ienest salonā ar "lēto" biļeti
Condor'am rocene ir 40x30x10(!!!). Labi, ka bezmaksas ček-ins glābj.
Condor'am rocene ir 40x30x10(!!!). Labi, ka bezmaksas ček-ins glābj.
Tu domā, nav jāiet pie galdiņa reģistrēties un tāpēc var ienest ko biezāku ? Pie geita neķer uz muļķi?
Es ar Condor lidoju pirms gadiem 12, tad bija normāla rokas bagāža, bet niecīgs svara ierobežojums, laikam 7 vai pat 6 kg, un daži aģenti Frankfurtē pie geita staigāja gar pasažieriem un cilāja somas, ''uz aci'' pareizāk sakot, manuāli mēģinot noteikt svaru. Es tiku sveikā cauri, lai gan man noteikti bija vairāk, bet nu ne arī 11-12, kā vienam otram, ko aizsūtīja uz svēršanos ar sekojošu maka (vai somas) patukšošanu.
Ai, es kārtējo reizi neskaidri izteicos. Doma bija, ka trāpījās bezmaksas ček-in bagāža.