Vakar AirBaltic reiss FRA-RIX aizkavējās piecarpus stundas.
Gribu aprakstīt AirBaltic attieksmi pret pasažieriem. Uz reģistrācijas laiku tika izsludināta kavēšanās stundu un 40 minūtes (no 15.20 uz 17.00). Check-in meitenei parsīju vai nedos kādus vaučerus kompensācijai, atbildē bija, ka nē. Laikam, ja mazāk par divām stundām jau nepienākas.
Pēc tam, jau visiem esot pie geita, izlidošanas laiks tika pērcelts vēl kādas čertas piecas reizes - vispirms 17.15, tad 18.15, 19.30, 20.15 un visbeidzot 20.30.
Kad jau kļuva skaidrs, ka iet stingri pāri divām stundām, gāju meitenei pie geita prasīt, vai nedos kādus vaučerus ēdināšanai. Pēc ilgākas zvanīšanas kaut kur pa telefonu tika paziņots, ka būs vaučeri... par 2 EUR gabalā!!!
Turklāt arī tos pašus acīmredzami izdalīja ne jau visiem pasažieriem, bet tikai tiem, kas paši aktīvi prasīja un interesējās.
Kad laiks jau sāka tuvoties piecām stundām, vēlreiz piegāju pie meitenes pie geita, un palūdzu, lai mani ieazīstina ar tekstu par manām tiesībām lidojuma aizkavēšanās gadījumā (tas visās lidostās stāv rakstīts, ka darbiniekiem ir jānodrošina šis dokuments pēc pirmā pasažiera pieprasījuma). Uz ko saņēmu izbrīnā ieplestas acis, un atbildi, ka viņai te nekā tāda nav. Kad palūdzu, lai piezvana un palūdz atnest, tad teica, ka neko tādu nedarīšot un vispār neko nezinot.
Interesanti, kam lai sūdzas par tādu attieksmi? 2 EUR jau arī ir galīgs izsmiekls. Patiesībā jau pats arī neesmu sevis pieprasīto dokumentu lasījis, un nezinu, kas tieši pienākas, bet iepazīties ar to tā arī neizdevās. Nez vai tur ir vienkārši rakstīts, ka jānodrošina ēdamais un dzeramais, vai tomēr ir minētas kādas konkrētas summas?
P.S. Tēja Frankfurtē maksāja EUR 3.20.
domāju, ka nav jēgas sūdzētes air balticā-uzreiz PTACā iesniedz iesniegumu!
Dokuments ir te: http://www.celakaja.lv/sites/default/files/images/regula_261_2004_LV.pdf, 6. pants – kavēšanās.
Nu jā, tur jau patiešām par summām nekas nav teikts, tikai ''samērīgā attiecībā pret gaidīšanas laiku''. Turklāt aviokompānija atsauksies, ka gaidīšanas laiks tai iepriekš nav bijis zināms, jo, kā jau minēju, izlidošanas laiku vairākkārt pārcēla pa neilgu laika sprīdi uz priekšu. Interesanti, ka pasažierus galu galā tā arī neinformēja par aizkavēšanās faktiskajiem iemesliem. Kā izdevās uzzināt, lidmašīna no Rīgas izlidoja ar vairāk kā divu stundu kavēšanos, laikam jau tehnisku iemeslu dēļ, bet nezināmu iemeslu (it kā jau laika apstākļu) dēļ, tā nespēja nosēsties Frankfurtē, bet nosēdās Hānā. Frankfurtē vakar bija lietains, bet miglas nebija, redzamība laba un citas lidmašīnas lidoja. Smējāmies jau, ka laikam lidmašīnai gaisā bija radušās tehniskas problēmas, un, lai avārijas gadījumā nebūtu uz ilgāku laiku jāslēdz Frankfurtes starptautisko lidostu, tika nilemts to sēdināt Hānā .
Nevajag jau būt lielākam kristietim par pašu Romas pāvestu. Respektīvi atrunas lai AirBaltic domā pats, nav vajadzības darīt to viņu vietā.
Gaidīšanas laiks bija 5,5 stundas, 2 EUR par to nav samērīgi nekādā gadījumā. Tātad regulas prasības nav izpildītas.
Lielākais, ko nācies saņemt, bija 15 GBP kupons Stanstedā no Airasia. Vienu kuponu izlietojām uzreiz, otru atpakaļceļā. 2 EUR tiešām smieklīgi maz.