Vacijas AT aizliedz Ryanair nemt samaksu par naudas un kreditkartem, jo netiek sniegts nekads pakalpojums.
Nevar saprast vai tagad biletes pirkt caur Vaciju?
airB plano jauna lidmasinas Airbus A320 vai B737. Ta ka airB sava lapa diez vai prasis padomu pasazieriem, varbut varetu saja lapa ielikt aptauju par prieksroku A320 vai B737 un ka ir ar jauno B787 B757 vieta, lai varetu nepieciesamibas gadijuma lidot charter vai vasaras sezona, jo tas lautu lidot nevien uz DBX, bet ari UZ TYO, HKG, BKK, SAO, NYC, LAX, MIA, ORD, par SYD un talakiem merkiem gan vl nav isti skaidribas.
Cerams, ka tik ilgi ka Q400 jagaida nebus, jo nevar isti saprast, ta bija airB aizkere ar finansejumu vai Bombardier nespeja piegadat atrak, jo igauniem laikam CRJ900 ta ari nespid.
kur redzēji infu par vācijas AT aizliegumu un kad tas stāsies spēkā?
tik nebija vel laika izlasit vai tas attieksies tikai uz tiem kam ir vacu banku kartes, vai kas perk ar caur ryanair.de vai ka savadak.
žēl būtu ja ryanair pārstātu eksistēt... kautkā dikti iet uz to pusi....
vai airBaltic Vācijā sagaidīs lidzīgs aizliegums ņemt maksu par naudas kartēm?
Lēmums attiecas tikai uz ceļotājiem, kas dzīvo Vācijā, un lido vai nu uz vai no tās. Jebkurā gadījumā interesanti. Nav jau it kā problēmu ierakstīt kādu vācu adresi, pērkot biļetes uz Brēmeni vai Hānu.
Lēmums attiecas tikai uz ceļotājiem, kas dzīvo Vācijā, un lido vai nu uz vai no tās. Jebkurā gadījumā interesanti. Nav jau it kā problēmu ierakstīt kādu vācu adresi, pērkot biļetes uz Brēmeni vai Hānu.
Bet, ja tā nesakritīs ar billing adresi? Domā nebūs probas?
Iepērkoties vācu lapās, arī kā billing address var norādīt ko vien vēlies – Vācijā ar likumu aizliegts veikt adrešu salīdzināšu kredītkaršu pirkumiem – privātuma dēļ. Vismaz tā es saprotu viņu likumus. Reizēm kaut ko pērkot norādu visādas interesantas adreses – pirkums nekad nav noraidīts, ja ir pareizs kartes numurs, beigu datums un PIN CVV kods.
PIN kods?! To nu gan nedrīkstētu neviens prasīt! Vai arī tu domāji security ciparus no kartes otras puses?
Sorry, domāju CVV, jā.
Lēmums attiecas tikai uz ceļotājiem, kas dzīvo Vācijā, un lido vai nu uz vai no tās. Jebkurā gadījumā interesanti. Nav jau it kā problēmu ierakstīt kādu vācu adresi, pērkot biļetes uz Brēmeni vai Hānu.
Vēl jau ir arī Weze "Diseldorfa"
bet tagad nācās ari secināt daudzus trūkumus airBac lapā
varbūt tas ir pārāk subjektīvs skats uz airBac un tomēr viss nav tik drūmi
pedejas zinas no Vacijas, kuru acimredzot ari ir skarusi krize, jo tiek planots ar 2011. ieviest gaisa satiksmes nodevu, kas lautu iekaset 1 mldEUR gada, ja rekina ka Vacija gada lido 200 mlj pasazieru, tad sanak ka ta nodeva varetu but 5-10 EUR par lidojumu.
ari Anglija ieviesisot pasazieru nodevu 11GBP un Ryanair jau pazinoja, ka samazinas par 15-18% lidmasinu un par 2 miljonie piedavato vietu skaitu ziemas sezona no/uz GB.
Liekas lidmasinas tiksot parvietotas uz kontinentalo Eiropu.
tagad jau esot skaidrs, ka tie kas lidos Eiropa maksas vismaz 13 EUR un tie kas talak vismaz 26EUR, ir ceriba, ka lidsabiedribas kas skaita naudu lidos tur, kur tranzits tik loti nesadardzinasies.
Vācieši pieņēma vēl trakāku lēmumu – lidojumiem līdz 2500 km – 8 EUR nodoklis, līdz 6000 km – 25 EUR, tālāk – 45 EUR. Lidojumiem no 2010. gada 1. janvāra. Tranzīta lidojumiem nodoklis netiek piemērots (ja mazāk par 24 stundām pārsēšanās lidostā).
http://www.bundesfinanzministerium.de/nn_3378/DE/BMF__Startseite/Aktuell...
Taupīgiem vācu ceļotājiem tagad būs stimuls lidot ar pārsēšanos ZRH, BRU, AMS, VIE utt… Kas nav laba ziņa Lufthansai un AirBerlin.
Vai ari uz Aziju lidot caur RIX, jo izskatas ka vis gan airFrance, KLM, Lufthansa, Singapore Airlines, British Airways, JAL, China Souther utt lido pari Baltijai un tad talak uz Japanu, Kinu, Varbut ari no Ziemelamerikas air Canada, American Air, Delta, United u.c. lidsabiedribas izvelesies izdevigakas lidostas.
Nez cik kiniesi Hainan Airlines piedavaja par akciju dalu, jo cehi meginaja iegut par CSA 150 mlj. bet krizes del to domu paslaik bija atmetusi un viniem izskatas iet sliktak ka airBaltic.
Kad AMS izdarija pirms paris gadiem ko lidzigu, tad pec paris menesu eksperimenta no ta atteicas.
Leisiem Star1 vai ka to lidsabiedribu sauca kluvusi maksatnespejiga, varbut tapec ari pie mums ar airBaltic notiek zinamas metamorfozes.
Labi ka EstonianAir neizrada bankrota tieksmes un ir iepirkusi Boing. Tos CRJ siem laikam vairak nevajag. Interesanti, ka Lufthansa ari tagad perk Embraer 190, nevis CRJ
Uz Tallinu jaunu savienojumu uz Liverpuli pavasari vers vala ari EasyJet, bet nemot vera ka ziema paliek mazak lidojumu, pirmas vacijas lidostas ka Altenburg ir pazudusas no Ryanair sarakstiem.