Curve Blue - vēl viena laba karte ceļotājiem, apvieno visas kartes vienā! Curve Blue MASTERCARD.
Karte tagad ir bezmaksas agrāk bija 35 GBP.
Domāta kā biznesa karte (freelancer, menedžeriem un citiem, kas daudz ceļo) nezinu kā viņi to var pārbaudīt.
Mīnusi
Referral links aplikācijai
- itkā ja ievadīsi kodu - (pagaidām izņemu, līdz izpētam piedāvājumu un uztaisam stafeti — Juris) - dabūsi bonusu ko var iztērēt.
- I'm using @imaginecurve! All my cards in one + a great way to save & manage money. Sign up with code –––––– & get £5 https://www.imaginecurve.com/
Izmisīgi centās pārdoties. Tad, kad neviens šos nenopirka, laikam izdomāja palaist vismaz kaut kādu biznesu.
Kāds šo ir lietojis pēdējā laikā? Pirms ASV brauciena gribas nodrošināt ar papildus opcijām Revolut kartei...
@bambuks:
Izmantoju šo karti ikdienā (tepat pa LV pagaidām). Darbojas, bet ne nevainojami. Ir bijuši 2 atteikti pirkumi (atteikuma čekā minēts iemesls: nepietiek līdzekļu (tā nebija taisnība).
Par pirmo gadījumu palīdzības dienests atbildēja, ka iespējams terminālim nogļukojis internet pieslēgums tieši tajā brīdī.
Otrais gadījums bija šodien. Par to var palasīt sīkāk: https://status.imaginecurve.com/ (sadaļā Past incidents).
Vienalga man Curve patīk un izmantošu arī turpmāk.
Kā jauns lietotājs (ja pieteiksies), ņem vērā ka sākumā Tev netiks piešķirti standarta limiti, bet kaut kādi nezināmi. Veidojoties pirkumu vēsturei automātiski tiek piešķirti standarta limiti. Curve raksta, ka tas notiek 4-6 nedēļu laikā. Man tas prasīja mazāk nekā 2 nedēļas.
Mana taktika bija vienkārša - aizmirst par citām kartēm un izmantot tikai Curve visur, kur vien var (piemēram, ikdienas pirkumiem). Protams, uzreiz pirkt avio par n-tajiem simtiem u.t.t. nebūtu prātīgi, kamēr nav iegūti standarta limiti. Man lielākā pirkuma summa, ko atļāvos tērēt sākuma posmā 1 pirkumā bija ap 70eur.
Es arī izmantoju, jo var apvienot visas kartes vienā.
Jāsaka tā.. viss ir labi, ja viss strādā, bet nekas nav labi, ja novērojami gļuki. Laikam jau jebkura servisa darbību var novērtēt tikai lietojot to intenvīsi ilgākā laika periodā.
Un tātad, radās sekojoša problēma. Pirms kāda laika veicu ikdienas pirkumus ar Curve karti tepat LV veikalos.
Aptuveni nedēļu pēc pirkumiem atnāk paziņojums no Curve, ka nauda atgriezta (REFUND), bet reāli pielinkotajā kartē nekāda naudas atpakaļ neienāk.
Ja REFUND notiek pēc 7 dienām, tad parasti iemesls varētu būt tāds, ka tirgotājs nezināmu iemeslu dēļ naudu nav savācis.
Ok, aizsūtu jautājumu supportam ar jautājumu WTF. Nekādas atbildes nav.
Kas notiek tālāk ? Protams, dažas dienas vēlāk seko jauns pieprasījums no tirgotājiem un nauda tiek savākta otro reizi (delayed charge).
Aizbliežu otru mailu supportam. Pagaidām atbildes nekādas nav.
Pagaidām pārtraucu lietot Curve līdz apstākļu noskaidrošanai. Ja nekādas atbildes nebūs, mēģināšu taisīt chargeback no kartes uz kuras bija jāienāk naudai.
Jaunumi par iepriekšējā manā ierakstā minēto situāciju. Viss atrisinājās, nauda tika ieskaitīta atpakaļ.
Arī Curve supports atbildēja (pēc īpašas patramdīšanas) un teica, ka gadījumā, ja ir REFUND, tad naudu ieskaita atpakaļ 1-5 dienu laikā.
Reāli man sanāca, ka nauda ienāca atpakaļ tikai 9 dienu laikā.
p.s. Tagad viņi ir izdomājuši taisīt Curve zīmolam "rebranding" , manuprāt, prioritātes viņiem ir garām. Bet nu vismaz izskatās, ka nākotnē būs koši sarkanas kartes, jo tā esot viņu jaunā krāsa. Vai tas viss paliks bez maksas, tas vēl ir jautājums.
Briest lietotāju dumpis, hehe. Uz LV lietotājiem gan tas pagaidām neattiecas.
Kā izrādās, Curve lietotāji Anglijā pamanījās apmaksāt nodokļus izmantojot Curvi, veicot maksājumus ar CC, tādējādi iegūstot daudz avio jūdžu dažādās programmās. Curve to beidzot pamanīja un drīzumā ievieš 1.5% komisiju maksājumiem uz dažādām valdības iestādēm.
Nesen saņēmu šo karti. Vakar veicu pirmo pirkumu, šodien ieleca 10 GBP, kā jaunam klientam. Man ir sekojošs jautājums - vai pareizi saprotu, ka, ja man ir piesaistītas vairākas kartes, tad, pirms veikt pirkumu, man ir jāizvēlas aplikācijā, ar kuru karti pirkt? Vai kaut ko jaucu...
@lieneva: Jā. Ja ir vairākas kartes, tad "pamata" karte, no kuras tiks veikti pirkumi būs tā, kura Curve aplikācijā būs uzrādīta ar Curve logo (atgādina burtu C). Lai karti padarītu par "pamata", Curve aplikācijā uz tās ir jāuzspiež un kāds brīdis jāpatur nospiestā stāvoklī. Tiklīdz parādās Curve logo, viss ir izdarīts. Visi nākamie pirkumi tiks veikti no šīs kartes, kamēr neizvēlēsies kā pamata karti kādu citu.
@lieneva: Jā. Ja ir vairākas kartes, tad "pamata" karte, no kuras tiks veikti pirkumi būs tā, kura Curve aplikācijā būs uzrādīta ar Curve logo (atgādina burtu C). Lai karti padarītu par "pamata", Curve aplikācijā uz tās ir jāuzspiež un kāds brīdis jāpatur nospiestā stāvoklī. Tiklīdz parādās Curve logo, viss ir izdarīts. Visi nākamie pirkumi tiks veikti no šīs kartes, kamēr neizvēlēsies kā pamata karti kādu citu.
Paldies
Varbūt kādam būs interesants tāds nesens jauns info par Curve kartes lietotāju skaitu - esot viņiem 500 000 klientu, bet no tiem tikai 72 000 ir aktīvi (kas laikam tiek definēts tā, ka vismaz 1x mēnesī tiek izmantota karte).
https://techcrunch.com/2019/07/15/over-the-top-banking/
Stāsta, ka esot plāns līdz gada beigām piesaistīt (sasniegt kopumā) 1milj. klientu.
Tikko Curve karte noderēja. Ņemu ārā naudu ar Revolut VISA Āzijā. Atm neņem pretī (kaut kāds uzraksts vietējā valodā). Ņemu ar Curve - viss darbojas. Pie tam kurss perfekts.
Vienmēr atceramies maksāt vietējā valūtā. Uzrāvos uz nepatīkamu DCC vienam relatīvi lielam pirkumam. Bija pierasts, ka valstī X maksājumi ar karti automātiski notiek vietējā valūtā, tāpēc kaut kā veicot pirkumus nepievērsu tam vajadzīgo uzmanību.
Bet vienā veikalā paprasīja, kādā valūtā es vēlos maksāt un nez kāpēc "automātā" atbildēju, ka ne vietējā valūtā.
Curve aplikācijā apskatījos, ka maksājums jau bija noticis vietējā naudā, tomēr pāris dienas vēlāk summa izmainījās par +6.01eur un no pielinkotās kartes noskaitījās šī summa kā atsevišķs maksājums. Izskatās arī, ka notika kaut kāda dubultā konvertācija, jo kartes valūta ir EUR, bet vietējais terminālis, protams, noteica to pēc valsts koda kā GBP.
Kā rezultāts smuki 15,14% par DCC (naudas izteiksmē tas ir 6.01eur).
Šodien iesaku neizmantot Curve. Kaut kas ir sagājis grīstē - pirkumi tiek "čārdžoti" dubultā (2 vienādas transakcijas) . Atbalsta dienests informēts, sola manuāli pasteidzināt naudas atmaksu. Tas nav tikai man. Citi sūdzas jau Curve forumā.
Šodien iesaku neizmantot Curve. Kaut kas ir sagājis grīstē - pirkumi tiek "čārdžoti" dubultā (2 vienādas transakcijas) . Atbalsta dienests informēts, sola manuāli pasteidzināt naudas atmaksu. Tas nav tikai man. Citi sūdzas jau Curve forumā.
Es par vēlu šo izlasīju...Vai viņiem jāziņo, vai tas tiek visiem kopā risināts?
Kā redzams https://status.imaginecurve.com/ problēma ir zināma.
"If you have been affected, please be assured any duplicate charges will be refunded. We recommend that you carry a backup card during this time."
Kā redzams https://status.imaginecurve.com/ problēma ir zināma.
"If you have been affected, please be assured any duplicate charges will be refunded. We recommend that you carry a backup card during this time."
Ok, paldies par info.
Curve man atbildēja, ka nauda tikšot atskaitīta atpakaļ 3 darba dienu laikā.
Par to, ka ieskaitīs atpakaļ nešaubos. Tikai domāju, ka reāli tas būs ilgāk, tāpēc, ka uzsākt atmaksas procesu droši vien var tikai tad, kad nauda reāli ienāk tirgotājam un tas notiek parasti ~3 dienu laikā.
Agrāk bija tā, ka pie atmaksātajiem pirkumiem Curve app parādījās uzraksts REFUNDED un tika saņemts push-paziņojums. Un tad no tā brīža bija jāgaida X dienas, lai nauda ieskaitītos atpakaļ pievienotajā kartē.
Lai uzzinātu pirmajiem par sistēmas problēmām tiklīdz tādas tiek konstatētas, Curve iesaka aktivizēt "subscribe to updates" status.imaginecurve.com weblapā.
Dubultā paņemtā nauda ir atmaksāta atpakal. Ja kādam vēl nav - gaidiet, viss būs.
Curve ir ievietojusi rakstu ar skaidrojumu, kāpēc notika šī kļūme - https://discover.curve.app/a/duplicate-charges-what-happened-how-we-fixe...
Pievienojot jaunas kartes Curve aplikācijā pievēršam uzmanību, lai pareizi tiktu noteikta pievienotās kartes valūta ! Ja automātiski nosakās nepareizi, tad to pats var izmainīt aplikācijā.
Pievienoju Monese karti un aizmirsu to pārbaudīt. Kā izrādījās kartes valūta noteicās kā GBP, kas noveda pie tā, ka euro pirkumu Curve apstrādāja un "tālāk padeva" kā mārciņu pirkumu.
Diezgan amizanti, ka maiņas procesā tika ietaupīti episki 0,01euro
Curve 5,28eur pirkumu novērtēja kā 4,48gbp un tālāk Monese kartei "padeva" šo gbp summu. Savukārt Monese karte 4,48gbp novērtēja kā 5,27euro, līdz ar to radās grandiozs 1 centa ietaupījums. Tas gan vēl var mainīties uz otru pusi, jo Monese gala summu valūtas konvertācijai nenosaka uzreiz, bet gan pēc aktuālā valūtas kursa pirkuma norakstīšanas brīdī (tas būs kaut kad vēlāk).
Curve tagad darbojas ar 3DS 2 - tā ir štelle online pirkumu drošībai.
Vairāk info lasām oficiālajā vietnē - https://discover.curve.app/a/your-online-shopping-is-more-secure
Registrejoties noradot kodu TFREE sanjem 10 gbp/11 eur bezmaksas veicot pirmo pirkumu (nav mans kods)
No šodienas Curve ievieš 1.5% maksu noteiktām transakciju kategorijām (piemēram, priekšapmaksas karšu papildināšanai), ja piesaistītā karte ir kredītkarte. Pamatojums - augstas izmaksas. Žēl... es kā reiz šo lietu izmantoju bieži.
Labā ziņa ir tāda, ka maksa netiks iekasēta automātiski, bet šo iespēju var ieslēgt/izslēgt pats lietotājs Curve aplikācijā. Saucās "Curve frontend". Ja lietotājs mēģinās veikt transakciju, kad šī iespēja nebūs ieslēgta un Curve noteiks, ka jāpiemēro 1.5% maksa, tad darījums nenotiks un parādīsies aicinājums ieslēgt frontend opciju. Tādā veidā tad varēs arī zināt, vai maksa tiek piemērota vai nē. Ja maksa netiek piemērota, tad darījums notiks arī ar izslēgtu frontend opciju.
Vairāk info oficiālajā lapā - https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/sections/360001104337-Curve-Fr...
Naudas izņemšanu no ATM šis pasākums vismaz pagaidām neiespaido. Nekādu papildus maksu nav.
Curve atsūtīja ziņu, ka metāla karte tagad pieejama arī Latvijā.
Nez cik būs no LV, kas maksās 14.99€ ik mēnesi par šo.
Atnāca e-pasts no Curve, ka EasyJet esot problēmas ar 9miljonu lietotāju datiem
https://www.bbc.com/news/technology-52722626
Vai kādam izdodās uztaisīt top up uz Monese no Curve?
@lieneva: piesaistītā karte Curve ir credit? Ja jā, tad skatīt 4 ierakstus iepriekš, ko rakstīju par 1.5% maksu (jāieslēdz curve fronted opcija, bet būs 1.5% maksa). Ja Curvei piesaistītā karte ir debit karte, tad būtu jābūt joprojām papildināšanai bezmaksas.
@lieneva: piesaistītā karte Curve ir credit? Ja jā, tad skatīt 4 ierakstus iepriekš, ko rakstīju par 1.5% maksu (jāieslēdz curve fronted opcija, bet būs 1.5% maksa). Ja Curvei piesaistītā karte ir debit karte, tad būtu jābūt joprojām papildināšanai bezmaksas.
Paldies par informāciju, tas ir tieši tas, kas interesēja:) Ir credit.