Uztaisīšu šādu tēmu, ja jau ir par aviāciju.
Raksts par to, kā Marriott sociālo mediju grupa izspiego, ko raksta viņu viesi (kad tiek pieminēts Marriott vārds Twitter, Instagram, Facebook utt) un prāto, kā to pārvērst par PR akciju, piešķirot cilvēkam kādu dzērienu vai citu dāvanu, par ko viņš pēc tam sociālajos tīklos sajūsmināsies un dalīsies ar draugiem / sekotājiem. Divi tādi M Live komandcentri atrodas Amerikā (apkalpo abas Amerikas), viens Honkongā (Āzijai), viens Londonā (Eiropai), plāno atvērt arī Dubaijā:
https://qz.com/890383/marriott-is-spying-on-its-guests-and-sometimes-sen...
Mūsdienu mārketings. Vienīgais iebildums varētu būt pret vārdu "izspiego" - šķiet, ka angļu raksta autoram īsti nav bijusi skaidra šī vārda nozīme, jo tā jau jebkuru search funkcijas lietošanu vai mērķauditorijas izpēti var nosaukt par "spiegošanu". Cilvēki atzīmējas kādā vietā tieši ar tādu mērķi - lai par to uzzina visa plašā virtuālā pasaule. Ja vietai ir saistība ar Marriott, tad reizēm, izrādās, Marriott to patiešām pamana un pat reaģē. Imho labs piemērs, kas atklāj pozitīvās iespējas, kādas cilvēkiem var sniegt virtuālā socializēšanās, un vismaz padara kaut cik jēdzīgāku šo daudziem piemītošo tieksmi atzīmēties, ka, lūk, "es te biju".
Māri, manuprāt Tu savukārt centies 'izsekošanu' traktēt pārāk šauri. Ja kāds pētītu informāciju par to, kad un cikos Tu ielogojies ceļakājā, Instagaram, Facebook, Twitter, ko Tu piemini rakstot Tu šajās lapās, savilktu to kopā ar sava uzņēmuma privāto klientu datubāzi, vai tiešām to sauktu tikai par "mērķauditorijas izpēti"?
Jebkurā gadījumā lai tas ir atgādinājums, ka publiski dati tiešām ir publiski un tos ar prieku apstrādā marketologi.
No trešās puses rakstā minētie cilvēki manuprāt paši ubagoja, lai viņus apdāvina, savādāk kāda jēga rakstīt Instagram utt, speciāli pieminot iesaistītos uzņēmu tā, lai tie saņem ziņu par sava vārda minēšanu.
Pirmiņ lasīju,ka diezgan izplatīta sērga viesnīcās esot bed bugs jebšu gultas blaktis. Eiropā nezinu, bet ASV varot pat apskatīties www.bedbugregistry.com, vai viesnīca, ko taisies rezervēt, nav iepriekš bijusi nostučīta.
Sakarā ar visu iepriekšrakstīto jāsāk domāt, vai par Bed bugs gadījumā nesauc arī kaut kādas gultās iemontējamas spiegošanas ierīces...
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-03-22/amazon-s-alexa-takes-...
Marriott prāto, vai ieviest viesnīcu numuros Amazon Alexa vai Apple Siri kā balss kontroles asistenti.
Manuprāt nevajag nevienu… Man nav nekādas vēlēšanās, lai istabā notiekošais tiktu nepārtraukti monitorēts.
Pirms Facebook un Twitter laikiem, lai pakaunitātu viesnīcu, nācās iztikt ar e-pastu un Powerpoint. Viesnīcu industrijas veterāni saka, ka 2001. gadā šī bijusi 'virālā prezentācija':
https://www.slideshare.net/politicsjunkie/yours-is-a-very-bad-hotel
Varbūt kādam izdodās atrast kādu labu cenu hotelim Ryanair mājas lapā https://rooms.ryanair.com/#/gb/en
Apvienojuši vienā meklētājā hotels.com, hrs, hotelopia un B&Bs. Pagaidām produkts izskatās diezgan negatavs. Es no tāda gaidītu sarakstu ar cenām tai pašai viesnīcai no dažādiem piegādātājiem, filtrēšanu pēc viesnīcas nosaukuma, tīkla utt.
https://www.nytimes.com/2017/06/18/world/asia/maldives-islamic-radicalis...
Maldivās pamazām palielinoties islāmistu skaits, ir bažas par tā ietekmi uz tūrismu un to, cik viegli tur sarīkot uz kādas no daudzajām salām teroraktu.
Viesnīcās nevajag slinki laiskoties. Naktsmītnēs ir rūpīgi jāstrādā ceļojuma izdevumu "atsišanā". Te piemērs: http://www.travel.ru/news/2017/07/06/259405.html
Vakar sarunājos ar 2-u izmitinātavu uzraudzītāju un direktrisi Reikjavikā. Tur mistiski nebūtībā bij devušies 9gb rulončiki. Valsti neminēšu! (nav RUS)
Pirmās info quatro rindkopā palūgšu ieskatīties sevišķi rūpīgi. Dārznieks ira jāpaaugstina!
Ak šausmas, būs vien Latvijā jāklapē ciet booking.com un airbnb.com!
Kāds uzņēmīgs kungs vienā no Bahamu salām Eleuthera izmitina XXXL dūšīguma personas (plus size). Cena ir ne pa jokam: http://abcnews.go.com/Lifestyle/bahamas-resort-paradise-size-travelers/story?id=50867637
Te viens Pēterburgas viesnīcnieks apraksta savus piedzīvojumus. www.echo.msk.ru/blog/yunis/
Šķita ievērības cienīgi - 2 tūrist nomirst Ēģiptē E. coli dēļ. Eksperti atrod pārāk lielu baktēriju koncentrāciju viesnīca: https://thepointsguy.com/news/uk-tourists-died-from-e-coli-exposure-at-a...
Būs Holiday Inn, bet pēc arhitektūras Preses nams būtu ļoti piemērots Intercontinental, 90% no tiem ir tādos pašos nomācošos un neizteiksmīgos betona klučos.
Nav īstā tēma, kur likt, bet ātrumā neatradu labāku... Tagad ir īstā, paldies, Juri.
Dīvains un traģisks gadījums Angiljā: https://edition.cnn.com/2019/04/27/americas/anguilla-kenny-mitchel-gavin...
Viesnīcas viesis nogalina darbinieku, kurš ieradās numuriņā remontēt izlietni, jo esot juties apdraudēts. Šausmīga un neticama liekas gan doma, ka viesnīcas darbinieks tiešām būtu gribējis kaut kā apdraudēt viesi, gan arī pretējais variants - ka viesis (mazu meitu tēvs, bijušais specvienību darbinieks, viesojies ar ģimeni) būtu apzināti pastrādājis slepkavību...
Nav īstā tēma, kur likt, bet ātrumā neatradu labāku...
Dīvains un traģisks gadījums Angiljā: https://edition.cnn.com/2019/04/27/americas/anguilla-kenny-mitchel-gavin...
Viesnīcas viesis nogalina darbinieku, kurš ieradās numuriņā remontēt izlietni, jo esot juties apdraudēts. Šausmīga un neticama liekas gan doma, ka viesnīcas darbinieks tiešām būtu gribējis kaut kā apdraudēt viesi, gan arī pretējais variants - ka viesis (mazu meitu tēvs, bijušais specvienību darbinieks, viesojies ar ģimeni) būtu apzināti pastrādājis slepkavību...
Man jau gan liekas, ka zemākā līmeņa tehniskos darbiniekus reti kura viesnīca pārbauda uz viņu kriminālo pagātni un / vai nosliecēm.
Pēc recepcijas datiem taču ir viegli pārbaudīt, vai bija izsaukums uz konkrēto istabu (viesis saka, ka nebija). Un, ja bija jāveic profilaktiski darbi, tad arī viesnīcas rīcībā jābūt tās dienas darba uzdevumam. Ja nekur neparādās darba uzdevums konkrētajā istabā, tad skaidrs, ka kaut kas nav tīrs no darbinieka puses.
Man jau gan liekas, ka zemākā līmeņa tehniskos darbiniekus reti kura viesnīca pārbauda uz viņu kriminālo pagātni un / vai nosliecēm.
Vietām tas pat ir nelikumīgi / neiespējami.
Man domāt, orsons nav rūpīgi iepazinies ar datu regulu un tās interpretācijām
Viesis apgalvo, ka darbinieks bijis bruņots, diez vai tas ir santehniķa standartaprīkojumā.
Varbūt bija bruņots ar roratslēgu un silikona spiežamo pistoli ?
IMHO - bruņots - rokā bija roratslēga, prasīja naudu - dzeramnaudu, kas provizoriski varētu būt tajos apvidos ikdienišķa parādība.
Nujā, viesus jau arī nepārbauda uz kriminālo pagātni vai nosliecēm. Turklāt sieva tā vietā, lai sauktu palīdzību, darbinieka nogalināšanu esot filmējusi ar baltu iPhone. Izklausās diezgan perversi.
Booking.com kopā ar Yandex un Huawei veido Google Maps konkurentu:
https://www.cnet.com/news/huawei-might-be-working-on-its-own-version-of-...
Iemesls vairāk neizmantot Booking.
Jā, ļoti šaubīgā kompānijā iekļuvuši.
Ko tik cilvēki neboikotē. Booking ir ļoti laba vietne, google maps ideālas kartes. Bet ja tika radīts, iespējams, kas labāks (parocīgāks un pārskatāmāks), neizslēdzu iespēju samainīt kartes.
Ko tik cilvēki neboikotē. Booking ir ļoti laba vietne, google maps ideālas kartes. Bet ja tika radīts, iespējams, kas labāks (parocīgāks un pārskatāmāks), neizslēdzu iespēju samainīt kartes.
Nu jau nu jau
Booking no ļoti labas vietnes, dzenoties pēc peļņas, ir kļuvusi par ļoti viduvēju vietni. Galvenokārt ar to, ka nav skaidrs, kādā naktsmītnē tu īsti paliksi. Tas, ka rakstīts pansija, dzīvoklis vai viesu nams - pilnīgi neko nenozīmē Esmu palicis viesnīcā, kas norādīta kā dzīvoklis un dzīvoklī, kas norādīts kā pansija.