Ryanair - kā atgriezt naudu par noteikumu izmaiņu

4 replies [Last post]
keflavik
Offline
Joined: 09/09/2012
Posts: 1443
Last seen: 37 min ago

Atminos bija Ryanair Chech-in noteikumu izmaiņa.

Manas biļetes bija pirktas pirms šīs izmaiņas.

Aizrakstiju Ryanair, bet standarta atbilde :

We regret to inform you that Ryanair tickets are non-refundable. This is clearly stated in our Terms and Conditions, agreed to at the time of purchase.

Changes to flight dates, routes, times and customer names can be made online or by contacting our Reservations Department prior to the initial date of travel. A change fee and possible fare upgrade fee may be required.

I sympathise with your circumstances, but I'm afraid that I cannot accede to your request for a refund in this case.

 

Lidojums ir jau 11. februāri.

Atceros, ka ir cilvēki, kuri jau dabūja atcelt savas biļetes noteikumu izmaiņas dēļ.

Kā jūs to izdarījāt un vai ir kāds šablons, kuru varētu mēģināt paspēt Ryanair aizrakstīt.

Ingemaars
Ingemaars's picture
Offline
Joined: 27/04/2010
Posts: 2452
Last seen: 2 hours ago
Location: RIX

Jāsaka, ka šablonu nesaglabāju.

Naudu par pēdējo biļeti atguvu pēdējā brīdī. Procesam bija 2 stadijas. 1. reizi prasīju anulēt biļeti tiešsaistes čatā - atbilde bija negatīva, Ryanair darbinieks nevarot neko izdarīt... Tad apmēram 6 dienas pirms lidojuma iesniedzu viņu lapā sūdzību. Teksts apmēram bija šāds - nocitēju viņu vēstuli (vēstuli Ryanair bija sūtījuši uz citu e-pasta adresi attiecinot to uz citu biļeti) par to, ka viņi paši sola anulēt biļeti, ja noteikumu maiņa mani neapmierina, un pasūdzējos, ka vēstuli ar informāciju par noteikumu maiņu attiecībā uz man nevajadzīgo biļeti neesmu saņēmis. Pozitīvu atbildi saņēmu kādas pāris dienas pēc paredzētā lidojuma. Neizzsekoju, vai manu biļeti ir pārdevuši kādam citam, vai nē, bet apm. 24 h pirms lidojuma ļāva iečekoties (es gan neiečekojos, jo nebija vajadzības). Kaut kā tā... Respektīvi, morāle ir tāda, ka, ja esi saņēmis atteikumu vienreiz, neviens netraucē iesniegt sūdzību atkārtoti. Varbūt tā nonāks pie cita darbinieka... P.S. Lidojums bija paredzēts ap 20. janvāri. P.P.S. Biļeti biju pircis pie Opodo (ar tradicionālo tripošanas atlaidi), bet Ryanair šoreiz pārskaitīja pilnu biļetes cenu uz manu kontu. Pirmās 2 reizes (īsi pēc noteikumu maiņas) Ryanair aizskaitīja naudu atpakaļ Opodo un turpmākā sarakste par naudas atdošanu notika jau ar Opodo.

Fragments no Ryanair 14. oktobra vēstules:

Please note that from 1st November, free online check-in will be available from 4 days to 2 hours ahead of departure. Customers who do not wish to reserve their preferred seat, can check-in online or on the mobile app free of charge between 4 days and 2 hours before departure and will be allocated a random seat. (See T&Cs below).

T&Cs: Please note: Affected customers who do not wish to accept this policy change have the right to cancel and request a refund (contact options) within 5 days from notification, after which the change will be regarded as implicitly accepted. 

keflavik
Offline
Joined: 09/09/2012
Posts: 1443
Last seen: 37 min ago

Liels paldies. Tieši tas kas vajadzīgs - izmantošu to vēstules fragmentu, jo es tiešām tādu nesaņēmu.

 

Viņi gan man vienmēr ilgi atbild. Jācer, ka paspēs līdz 11.febr.

krikuce
Offline
Joined: 07/10/2009
Posts: 118
Last seen: 5 days ago
Location: LUX

Man ar sis aktuali, Ryanair jau 2x atsuva, sakot zinu nosutijam, skatieties sava spam kaste. Keflaviv, ja tev kas izdodas, ludzu, zino. Man gan lidojums tik aprili.

Krikuce

impala
Offline
Joined: 28/12/2011
Posts: 127
Last seen: 1 day ago

Ja skatās ziņas tekstu, tad viņiem ir pilnas tiesības jūs atšūt: Affected customers who do not wish to accept this policy change have the right to cancel and request a refund (contact options) within 5 days from notification, after which the change will be regarded as implicitly accepted. 

5 dienas jau sen pagājušas.