Jautājums par bagāžas iečekošanu līdz galamērķim

8 replies [Last post]
Vilnizk
Offline
Joined: 04/03/2015
Posts: 47
Last seen: 4 days ago

Sestdien atgriezos no vel februāra akcijas laikā pirktā lidojuma RIX-MIA-RIX ar pārsēšanos CDG . Atpakaļceļā MIA kategoriski atteicās iečekot lielo bagāžu līdz galamērķim jo esot pārāk liels starplaiks starp lidojumiem. CDG ielidoju piektdien 11:20 un tālāk uz Rīgu izlidoju sestdien 10:10 , tātad starplaiks mazāks par 24 stundām. Parīzei domāto apģērbu jau biju salicis rokasbagāžā, bet nu nekā. Nācās gaidīt čemodānu un, nesameklējot bagāžas glabātuvi, staipīt to līdz uz viesnīcu un atpakaļ. Vai ir kādi noteikumi vai vispārpieņemtā prakse līdz cik ilgiem pārsēšanās laikiem bagāžu līdz galam tomēr iečeko ??  ... lai to zinātu un varētu ar to rēķināties citos ceļojumos

Linca
Offline
Joined: 11/10/2009
Posts: 3367
Last seen: 18 hours ago

Hmm, dīvaini, man bez problēmām Taipejā paturēja iečekotu somu, kaut man bija nakšņošana Taipejā, kādas 15 h noteikti bija starp reisiem, gan turp, gan atpakaļceļā. Bet atpakaļceļā Kororā pierunāju iečekot man somu līdz Rīgai, kas vispār nebija savienotā biļete. Tur gan pa ceļam viņa nez kāpēc uzradās Amsterdamā uz lentas (pietam, tikai viena no abām), bet tur meitenes uz vietas beigās nokārtoja, somas līdz Rīgai tika. Stresiņš gan bija, bet tā kā somas bija tuvāk 24 kg nevis BT atļautajiem 20, bija svarīgi iedabūt iekšā uzreiz Smile

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Somu līdz galam var iečekot, ja ir lidojums bez stopoveriem, respektīvi, ja starp lidojuma posmiem ir līdz 24:00 (ieskaitot). Bet problēmas parasti sākas ASV, jo viņiem iekšējiem lidojumiem atļautie tranzīti ir īsāki (ja nemaldos, 6 stundas), un tad viņi putrojas, pat ja paredzamais garais tranzīts ir kaut kur citur pasaulē. Vēl problēmas rodas vienkārši neprasmīgiem darbiniekiem. Ja ir svarīgi iečekot somu līdz galam, tādā gadījumā vajag saukt priekšniecību, kaut vai lai ar roku raksta bagāžas birku, ja nemāk to izdarīt savā datorā.

Vilnizk
Offline
Joined: 04/03/2015
Posts: 47
Last seen: 4 days ago

Teicu ka mazāk par 24 stundām. Darbinieks aizgāja pie priekšniecības konsultēties un atnācis atpakaļ teica ka nevarot iečekot bagāžu līdz galam drošibas noteikumu dēļ

zmejs
zmejs's picture
Offline
Joined: 08/01/2014
Posts: 1172
Last seen: 1 hour ago

Aizgaja aiz stura uzpipet, atgriezas un atsuva Tevi, lai necakaretos Wink

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Vilnizk wrote:

Teicu ka mazāk par 24 stundām. Darbinieks aizgāja pie priekšniecības konsultēties un atnācis atpakaļ teica ka nevarot iečekot bagāžu līdz galam drošibas noteikumu dēļ

Kas protams ir pilnīgas muļķības. Ja bagāžu nav droši atstāt uz 23 stundām, tad nebūtu droši uz īsāku laiku.

Vovi1974
Offline
Joined: 06/10/2014
Posts: 488
Last seen: 2 hours ago

https://www.klm.com/travel/lv_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allo...

KLM, bet domaju ka AF arī:

Baggage and transferring

If your trip includes a transfer, your check-in baggage will usually be sent to your final destination. The baggage claim tag that you receive when dropping off your baggage always states your bag’s final destination. 

When transferring, you only need to collect your baggage and check it in again for your connecting flight, if:

  • You have purchased 2 or more tickets from different airlines that have dissimilar conditions
  • You transfer from a KLM flight to a domestic flight (for example in the United States)
  • You arrive at one airport and your connecting flight departs from another airport 
  • Your transfer lasts longer than 12 hours or your next flight departs the next day. When transferring at Amsterdam Airport Schiphol or Paris-Charles de Gaulle, you can ask for your baggage to be sent to your final destination. 
  • Part of your journey is by bus or rail
Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Nu lūk, dažām aviosabiedrībām ir vēl savādāki noteikumi. Paldies, Vovi1974!

Tā kā man ārkārtīgi patīk izmantot šādu 'bezmaksas' piestāšanu tranzītpilsētā, esmu to darījis bieži, un pieredze ar nododamo bagāžu 20-24 stundu tranzītā sekojoša — amerikāņu aviosabiedrības / darbinieki nekad nespēj iečekot līdz galam; Āzijas un Austrālijas aviosabiedrības vienmēr spēj; Eiropas — ar mainīgām sekmēm. Tas protams ļoti neprecīzs pētījums, varbūt lielāka nozīme tranzītpilsētai, izlidošanas pilsētai, galamērķim.

Vilnizk
Offline
Joined: 04/03/2015
Posts: 47
Last seen: 4 days ago

Tātad iespējamība iečekot līdz galam ir stipri dažāda un līdz šim man vienkārši veicies. Nu bet informācija ļoti vērtīga. Paldies par atbildēm.