Man liekās labs piedāvājums par 6000 EB punktiem piemēram no OSL uz LYR aizlidot. + 31LS (agraak gan bija 27 vai 29Ls) Atpakalj reiz gan taadaa jocīga laikā var sanākt, bet kādā starpība. Tanī laikā tur polārā diena:)
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBonus-Offers/Point-bargains/nordi...
Kaut kas man nesanaaca ar textu.
Bet šī ir bilde 3 naktī no viesnīcas loga Maija vidu Svalbardā. Tur diena ar nakti ir galīgi sajukusi.
Tas gan - ja vēl sanāk iesmelt, pēc pamošanās vairs nesaproti - 3 naktī vai 3 dienā
Paldies Buici par iedvesmu, tikko atgriezos no Jāņošanas Svalbārā. Tas bija vienkārši satriecoši! Es pat izmantoju iespēju un nopeldējos, 23:45 saulainā laikā, gaisa temp. +7C ūdens +4C un taa saule, tagad te vakari šķiet tik tumši un drūmi, kgan ir tak gada gaišākais brīdis.
Lidoju gan RIX-VAA-UME-ARN-OSL-LYR-OSL-ARN-RIX, BT econ SK biznesaa, bet tas daudz ko nedeva, jo iekšejos lidojumos biznesa nav, atpakalcejaa jau LYR iečekojos lidz RIX lidz ar to vareju ari ARN iet uz lounžu.
Šitais būs jāatkārto, vēlreiz paldies!
Noteikti veel kadu reizi tur atgrieziishos arii es. Tikai shoreiz doma polaarajaa naktii )
Nav taalu un leeti sasniedzama. Vieniigi viesniicas dargas.
Starp citu pa 12 000 EB punktiem un +45Ls var nokjert polaaro nakti no 25-28 novembrim. Savienojumi arii sanaak labi. Veel tik jautaajums kaa ar viesniicaam. Vai var dabuut vinjas.
Par 10 000 EB var dabūt diezgan vienkārši viesnīcu skandināvijā. Pašlaik tāds mini ceļojums ir noorganizēts uz Zviedriju. Brauciens ar prāmi - Kalmardenas ZOO - nakts viesnīcā - Stokholmas atrakciju parks - prāmis. Sīkajam patiks...))
nav jabrauc aprilii lai viss butu sniegots, junijs arii labs. no RIX 320LVL abos virzienos caur OSL, vel no TOS katru dienu reisi uz LYR.
Par 6000 puntiem vari turp vel shovasar aizlidot piemaksajot 30LVL tax un lidojumu lidz jebkurai skandinavijas lidotai. es piemeram lidoju UME-ARN-OSL-TOS-LYR.
Mch
Rolexx1986: Pameklee kaadu kam ir tie SAS punkti un tuuvojas terminja beigas. Un lai tad Tev nopeerk bonusa biljeti. Gan jau kaads buus ar mieru Tev taadaa veidaa vinjus par sapraatiigu cenu paardot. Gan jau ka ir daudzi kam punkti aiziet postaa.
MAn piemeeram oktobra beigaas izskataas ka Flying Blue punkti aizies postaa, ja neko leetu neatradiishu kur izlidot.
Svalbāra.... izklausas interesanti, varbut kads var padalities ar iespaidiem, kadas izmaksas, kur naksnojat, ka snoteikti jaredz un jadara? Sogad nosolijos nekur vairs necelot, bet kas zin
Atkal paceelu sho teemu. Ir doma vasaraa aizshaut uz Svalbardu. Biljetes ir o.k. No Palangas 58LS + punkti, bet jautaajums ir ja es lidoju biznesa klase, vai man ir pieeja loundzhiem CPH un OSL?? Jo ja nav, tad labaak njemu ekonomiskaas klases biljeti un ietaupu paaris K punktu. Kaut kur lasiiju ka Norveegjias ieksheejiem reisiem nav OSL pieeja loundzham!!
No biznesa klases Eiropā manuprāt nav lielas jēgas… Ja nu vienīgi bagāžas dēļ. Loungē var tikt arī ar priority pass samaksājot, lētāk sanāk, kā punktus tērēt.
To, ka biznesa klases pasažieris netiktu ielaists lounge, nekad neesmu dzirdējis… Norvēģi nevar pelnīt punktus ar iekšzemes lidojumiem, tas gan.
Tā ka vasara lidoju uz LYR biznesā, tad varu pastāstīt - lidojumā uz/no LYR tiešām OSL ne TRO netiec lonžā, tur pat tāda nemaz nav domestic terminālā. Bet ja lido caur ARN vai citur pari robežām, tad viss strādā. Iesaku vēl vienu lietu, ja lido no ARN vai PLG majas ar BT tad neperc bag, bet jau LYR paludz lai iečeko līdz final dest. sanaca ka biznesa klases bagāžu nogādāja lidz pašai RIX par to pat nemaksajot.
Kolēgas, ja šovasar kāds dosies uz Svalbāru, tad pamēģiniet sadraudzēties ar šo Balto Ķepaini http://www.dailymail.co.uk/news/article-5812921/Cupboard-left-BEAR-Cheeky-bear-pokes-head-store-room-raiding-supplies-Norway.html
Šokolāde un vīns Jums netrūks!
Eurobonus akcija, 4 dienas samazināts nepieciešamo punktu skaits lidojumiem:
https://www.flysas.com/en/eurobonus/offers-and-news/award-tickets/?rid=%...
Domestic Scandinavia 5k parasto 10k vietā
Scandinavia 10k parasto 20k vietā
Eiropa 21k parasto 30k vietā
ASV 48K parasto 60k vietā
Applies to round-trip tickets on Widerøe or SAS in SAS Go and SAS Plus booked by 6 June 2019 for travel from 1 September to 31 December 2019. Travel period to/from the US and Asia is from 1 October to 31 March 2020. The number of seats is limited. Taxes and fees apply.
Eurobonus akcija, 4 dienas samazināts nepieciešamo punktu skaits lidojumiem:
Domestic Scandinavia 5k parasto 10k vietā
Scandinavia 10k parasto 20k vietā
Eiropa 21k parasto 30k vietā
Paskatījos dažus man interesējošos maršrutus (OSL-LYR, RIX-LYR, CPH-FAE, RIX-FAE, RIX-ARN), bet nevienā šādas cenas neatrodu, visur tikai standarta cenas. Kāds kaut ko interesantu atrod un es kaut ko daru ne tā?
Tur bija piebilde, ka pareizais punktu skaits parādās beigās, vai izklikšķināji lìdz galam?
Tiešām, klikšķinot tālāk ir jāielogojas un tad jau rādās cenas ar atlaidi.
Gada nogalē beidzās termiņš 4os kontos katrā no 13500 - 15000 punkti. Skatos kā tos varētu atprečot. Veikālā tā jau knapi piedāvājumi un izradās vēl sūtīšanas izmaksas klāt kas ir 2x dārgāk kā pati prece.
Laikam prātīgāk ir kaut kādi lounge vai dāvani kartes.
Ir idejas ko tuvāko 2mēnešu laikā darīt ar šiem punktiem?
Nopērc kādus lidojumus nākamajam gadam ap šo laiku!
Sen nav redzētas nekādas akcijas ar SAS. Pēc pāris mēnešiem man gandrīz 20k punktiem beigsies termiņš, kopā man ir 57k punktu. Vai ir kādas labas idejas, kā varētu atprečot, kādi piemēri, kas redzēti? Vai nu lidojot no Rīgas vai Dubaijas. No DXB man izskatās, ka labākais piedāvājums ir 25k personai turp atpakaļ Tuvajiem Austrumiem, Centrālāfrikai, tajā pašā reģionā Seišelas sanāk (2 biļetēm turp-atpakaļ rādās, ka 275 eur nodokļos). Noteikumos izskatās, ka max 10x atļauts tranzīts, stopoveri nav atļauti un esot jābūt "most reasonable routing". Vai kādam ir izdevies garāku stopover dabūt cauri? Jo man rādās, ka daudzi ir nevis tiešie, bet uz to pašu SEZ, piemēram, caur ADD/JED, tad nu štukoju vai varētu mēģināt sakombinēt ar nelielu stopover katrā, par tiem pašiem 12.5k punktu? Jo tad nodokļos nekas daudz nepieaug, vēl kādi 100 eur arī sarežģītākām konstrukcijām.
Piemaksāt vēl ~300 EUR par ekonomiskās klases biļeti uz Seišelām man neliekas īpaši izdevīgi.
Buiča iemīļotā Svalbārda ir pieejama nedaudz virs 100 EUR turpatpakaļ no Oslo, par to es arī netēretu jūdzes (būtu 10k no OSL).
Varbūt var paskatīties lidojumus no Rīgas uz Azoru salām (PDL), tā vēl skaitās Eiropa, tad vajadzētu būt 20k punktiem turpatpakaļ.
Ja es gibētu maksimizēt attālumu no Dubaijas, tad skatītos Kaboverdi, kas skaitās tajā pašā reģionā.
Par iespēju iekombinēt stopover nepateikšu, sen nav sanācis atprečot Eurobonus punktus.
Es savus SAS punktus patērēju lidojot no CPH uz Fēru salām. Skaitās iekšējais lidojums, tāpēc salīdzinoši lēts. Uz CPH piepirku pa lēto atsevišķi. Tas sanāca izdevīgāk, nekā ņemt pa punktiem no RIX.
Paldies! Svalbārā 4 gadus atpakaļ biju un pagaidām otro reizi nav plānots. Paskatījos, ko man vēl tur rāda, vismaz šobrīd mājaslapā visu, kas no Rīgas, kas būtu tieši Eurobonus: "we are currently not offering Bonus trips for this route" laikam tikai BT lidojumi palikuši? Jo no Viļņas ir varianti.
Uz Azoru salām kā Star Alliance atrod tikai ar 3 pārsēšanām, skatījos gan vasaru, gan rudeni.
Un uz Fēru salām man atrod par 30k turp-atpakaļ kā Eurobonus award, divām biļetēm man nepietiek jo šobrīd Nordic+ Eiropa ir 30k punkti. Star Alliance sadaļā neatrod neko vispār.
Caur Star Alliance principā skatos, ka Kenija, Tanzānija un Seišalas no Dubaijas ir pievilcīgākie galamērķi, bet visur ap tiem 250-270 eur grozās nodokļi 2 cilvēkiem (kopā). Piekrītu, ka piemaksāt 130 eur par punktu biļetēm nav diži skaisti, bet pagaidām neko izdevīgāku neredzu. Un, pat ja parādītos akcija uz puscenu uz ASV, varbūt varētu ņemt, bet tur arī pietrūkst punkti, 2800 par maz, un par punktu pirkšanu man tikai kaut kādus vecus rakstus atrod, kur vienos it kā var pirkt, citos nevar, un sūta uz kaut kādām lapām uz veikalu, kur par punktiem var tikai nopirkt kaut ko, nevis pašus punktus. Tas tā, teorētiski spriežot, ja būtu tāda akcija.
Uz Azoru salām kā Star Alliance atrod tikai ar 3 pārsēšanām, skatījos gan vasaru, gan rudeni.
Tev tas ir mīnuss? Man pluss, var vairāk palidot par tiem pašiem punktiem.
Un uz Fēru salām man atrod par 30k turp-atpakaļ kā Eurobonus award, divām biļetēm man nepietiek jo šobrīd Nordic+ Eiropa ir 30k punkti. Star Alliance sadaļā neatrod neko vispār.
Kā Edžus aprakstīja, triks ir lidot no tās pašas valsts, tad tas ir iekšējais lidojums par 10k punktiem. Fēru gadījumā no CPH vai citas Dānijas pilsētas. Svalbāras gadījumā no OSL utt.
Un, pat ja parādītos akcija uz puscenu uz ASV, varbūt varētu ņemt, bet tur arī pietrūkst punkti, 2800 par maz, un par punktu pirkšanu man tikai kaut kādus vecus rakstus atrod, kur vienos it kā var pirkt, citos nevar, un sūta uz kaut kādām lapām uz veikalu, kur par punktiem var tikai nopirkt kaut ko, nevis pašus punktus. Tas tā, teorētiski spriežot, ja būtu tāda akcija.
Eurobonus pirms dažiem gadiem ieviesa Points Sharing, vari to papētīt, ja pietrūkst punktu. Gan jau daudzi forumā var izlīdzēt, ja pietrūkst. Arī man mētājas daži tūkstoši, ko pašam nekad nevajadzēs.
Ja būtu iespēja stopover taisīt, man tas arī būtu bonuss, bet tāpat lidināties vēl caur 3 lidostām pa vidu, tas man šobrīd īsti nav interesanti Es pat no tāda viedokļa tās Seišelas vairāk apsveru ka braukt uz turieni un Nedarīt Neko, lai ar minimālu piepūli max atpūsties.
Fēru salas tiešām, skatos, ka tagad atrod normāli, it kā vakar no CPH skatījos, kā Edžus teica, bet kaut kur esmu sapinusies meistarībā, tagad tiešām ir pa 10k turp-atpakaļ, tas izskatās cerīgi. Interesanti gan, ka 17.48 eur departure tax un 90.36 eur "passenger service charge" ir, es kaut kā gaidīju.. mazāk. Nē nu ir 2x lētāk nekā tie Tanzānijas/Kenijas/Seišelu varianti, bet vēl uz CPH jātiek, tur Matrix man rāda BT par 89 eur lētāko uz cilvēku, kayak to pašu par 69 atrod. Plus ar visiem fotopričendāļiem ceļojot, tāpat vajadzēs bagāžu noteikti, kas uz CPH sadārdzinās.
Un jā, point sharing man jau ir pieslēgts, kā reizi ģimenes kontam ir tie 57k kopā. Tur man bija vesela epopeja, lai vienu no kontiem pievienotu, zvanīju vairākas reizes, pases kopiju prasīja un ko tik vēl ne, jo sen nebija izmantots konts un vēl kaut kādas problēmas bija, neatceros pat vairs kas precīzi, bet nu beigās izdevās. Tas Eurobonus ir liels pluss, ka var apvienot tos punktus, jo citādāk tomēr grūti sakasīt kaut ko.
Ja plāno kaut kad doties uz ASV, tad pa 25k punktiem tupatpakaļ var nokļūt jebkur uz šīm valstīm: «Belize, Canada, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama and United States».
«Passenger service charge» ir maldinošs nosaukums degvielas piemaksai. Skatos, ka Eurobonus pat pamanās iekasēt 50 EUR «Passenger service charge» ASV iekšējiem lidojumiem ar United, kur tādas piemaksas vispār nav.
ASV diemžēl pagaidām nemaz nav paredzēts Izklausās, ka tad paliek tie paši 25k no Dubaijas vai Fēru salas.
Savukārt par degvielas piemaksu skumji, viņiem šāda agrāk nebija, viens no iemesliem kāpēc tā programma bija pateicīga krāšanai.