Rezervēju viesnīcu, kurai pilnā cena bija 69.30 EUR, no kā nodokļi ir 7%.
Ieskaitītie punkti zem "Earning Details" IHG lapā pēc palikšanas uzrādās sekojoši:
Spending Category | Qualified Spending | Amount(EUR)** | Amount(USD) |
---|---|---|---|
Room | €64.20 | $71.33 |
Total Spending* | €64.20 | $71.33 | |
Total Qualified Spending | €0.00 | $66.67 |
*Excluding taxes and fees.
Kā var redzēt, tad tad summa 64.20 EUR uzrādās jau bez nodokļiem (*Excluding taxes and fees), savukārt lejā pie Total Qualified Spending viņi ir pamanījušies nodokļus noņemt vēlreiz.
Atradu vairākas diskusijas FT ar līdzīgiem gadījumiem pat 2009. gadā. Tā kā tas nav nekas jauns. Izskatās, ka ir viesnīcas, kas tā dara regulāri. Nezinu, vai mani 46 punkti ir kasīšanās vērti. Bet vēlams pasekot līdzi, īpaši, ja ir kāda dārgāka palikšana.
Var pakasīties, iedos kādu bonusu par neērtībām.
Punktus pērk viesnīca no IHG un piešķir Tev. Tā ka IHG arī varētu justies apdalīti.
Juri, kā Tu vislabāk ieteiktu kasīties - vērsties pie IHG vai pie viesnīcas? Vai arī vienkārši aizpildīt Missing Points formu un gaidīt, kad atbildēs (tas laikam sanāktu pie IHG)?
Jā, vajag sūdzēties pašiem IHG, ne viesnīcai. Missing Points forma būs vispiemērotākā.
Ziņoju par situācijas atrisinājumu. Aizrakstīju, ka, manuprāt, nepareizi ieskaitījuši caur Missing Points formu. Pēc nepilnas diennakts atbildēja atvainojoties un ieskaitot trūkstūšos punktus kā "Adjusted Stay". Nekādus papildus bonusus par neērtībām nepiešķīrā, bet varbūt tas atkarīgs vairāk no līmeņa un cik liela bijusi kļūda.
Atkal bija problēmas ar IHG punktiem. Šoreiz viss negāja tik gludi, iespējams tāpēc, ka no manam kontam ir pamat (club) līmenis, bet iepriekš bija sievas (gold). Ja iepriekš atvainojās un bez ierunām ieskaitīja punktus, tad tagad pieprasa rēķinu kopijas. Drusku nožēlojami no viņu puses, ņemot vērā, ka šī ir izplatīta problēma. Šoreiz gadījās divām dažādām viesnīcām/rezervācijām pēc kārtas.
Vienai HIX atkal divreiz noņēma nodokļus (kas interesanti, tad IHG mobilajā aplikācijā summa un aprēķinātie punkti pie past stays uzrādās korekti, bet gala punkti tāpat ir nepareizie).
Frankfurt IC netika iedoti punkti par brokastīm (kas ir kopējā summā, jo brokastis tika ņemtas package ietvaros).
Laikam būs jāsāk pilnīgi visas rezervācijas skrupulozi pārbaudīt pirms palikšanas (ar screenshotiem) un pēc palikšanām.