Četras dienas atpakaļ pirku lidmašīnas biļetes uz Šrilanku, ar ukraiņiem. Vayama.ie piešķīra booking No, bet ne e biļetes, ne apstiprinājumu uz e pastu neatsūtīja. Nav arī spamā. Naudu noņēma nākošajā dienā.
Sazvanīt viņus nevar, visu laiku aizņemts. Aizsūtīju viņiem e pastu. Solīja (laikam viņu dators) izskatīt manu jautājumu nākošās darba dienas laikā.
Klusums.
Vai man būtu jāsāk uztraukties, jeb ir kaut kāda cita iespēja?
Uztraukties nav vajadzība. Biļete vai nu ir, bet nav atsūtīta, vai arī nav, un par tādu cenu vairs nedabūsi.
Vari pamēģināt pajautāt viņiem kas par lietu feisbukā.
(Normāli pēc rezervācijas numura viņu lapā vajadzētu spēt apskatīt visu informāciju, bet neredzu tur tādu iespēju.)
Tas rezervācijas numurs Vayamas iekšējais vai aviosabiedrības / Amadeus? Otrajā variantā vajadzētu redzēt savu rezervāciju un e-biļeti http://classic.checkmytrip.com
Ir tur iespēja: pie mytrip ar vayama piešķirto rezervācijas numuru. Ieej paskaties, ko rāda.
P.S. Rezervācijas numurs ir Vayama iekšējais, Amadeus (vai citu) viņi atsūta vēlāk ar apstiprinājumu. Man ar vayama ir laba pieredze, gan jau viss būs kārtībā.
Man nav rezervācijas numura. Pēc pirkuma nekas netika atsūtīts. Man ir vienīgi Booking No, kuru es sev pierakstīju, kad veicu pirkumu. Un tas ir -BIE un 7 cipari.
nu bet saka tev doties uz Vayama lapas sadaļu MyTrip... ko tur rāda?
Atsūtīts netika nekas.
Booking No ir tas, kas parādās pirkšanas laikā, pēdējā solī. Vienmēr to pierakstu, ja nu kas. Šoreiz ir - ja nu kas CheckMy trip es nevaru pat ievadīt tos 7 ciparus, līdz ar to arī nevaru neko pārbaudīt.
Atliek vienīgi gaidīt atbildi uz vēstuli. Saprotu, ka citu variantu nav.
Ir tur iespēja: pie mytrip ar vayama piešķirto rezervācijas numuru. Ieej paskaties, ko rāda.
Kur tas ir?
Vainīx. Skatos, vayama.ie ir kaut kas pavisam cits nekā vayama.com
Dīvaina lapa. Pie kontaktēšanās iespējām tur rakstīts: Off course you can also contact us. We are happy to help.
Facebook konts arī aizdomīgs. Es CERU, ka autoram viss būs kārtībā Nu, galu galā vēl jau arī paliek iespēja pieprasīt bankai naudas atmaksu.
Es neko aizdomīgu tur neredzu. Nevajag vienas pareizrakstības kļūdas dēļ baidīt de. Vayama.ie ir Budgetair Īrijas lapa.
Tur čum un mudž no pareizrakstības kļūdām un lapa kā tāda vispār pilnīgi debila, bet nu ok, tas oftopiks. Ja nebūtu palasījis atsauksmes, kur kāds reāli viņu pakalpojumus izmantojis, un, ja nebūtu atradis atsauces uz viņu lapu vayama.com, tad, goda vārds, domātu, ka kaut kādi krāpnieki. Enīvei, kaut kāda Olga&Paulina no budgetair, ķipa, atbild uz atsauksmēm https://uk.trustpilot.com/review/budgetair.co.uk, varbūt var ierakstīt savu problēmu tur, vismaz ir cerība, ka kāds atbildēs. Facebook izskatās, ka nevienam nekas neinteresē, un, cik palasīju atsauksmes, tad sazvanīt viņus neesot iespējams. Nēnu, gan jau viss būs ok, mani tikai nošokēja, cik tas tas viss ir neprofesionāli un pavirši; mana pieredze ar vayama.com kaut kā bija pilnīgi citāda.
Jā, iepēros Negāju pie Vayama.ie pa taisno. Tripadvisor.com viņus piedāvāja kā lētākos, tāpēc arī izvēlējos. Pirkšanas procesā arī nepamanīju neko aizdomīgu. Par to zvanīšanu taisnība - neiespējami Uz manu e pastu pirms četrām dienām, atsūtīja tādu atbildi:
Thank you for your e-mail. We have registered it under contact number: 1351534.
We aim to answer your e-mail no later than the next working day.
Kind regards
Customer Service Vayama.ie
Man liekas, ka jūs te nedaudz pūšat ziloni no mušas ar "iepēršanos". Pagaidām vienīgais, kas ir noticis — nav pienācis viens e-pasts.
Kaut nu tā būtu kā Tu saki, Juri!
Trīs reizes, pērkot biļetes uz Ukrain International reisiem ir novērots tāds "gļuks" - ja pērc biļeti piektdien vakarā, apstiprinājums no aviolīnijām ar ukraiņu izdoto BOOKING REFERENCE var atnākt tikai pirmdien no rīta, jo sestdien un svētdien līdz galam nestrādā ne viņu mājas lapa. Brīvdienās viņi arī apstiprina citās OTĀ-s pirktās biļetes (piemēram, budgetair.it). Tavā gadījumā iemesls biļetes neizdošanai varētu būt sekojošs - biļetēm RIX-CMB-RIX ukraiņi nepārtraukti maina cenu uz augstāku ik pēc pāris dienām - 328 EUR, 425 EUR, 450 EUR un nu jau 500 EUR. Ja izdevās norezervēt pa 328 EUR, tad, ticamāk, ka ukraiņi vairs neapstiprinās šo cenu un nauda pati atbloķēsies pēc 14 dienām un kaut kad būs atteikums no VAYAMA un Ukrain International. 328 EUR cena no RIX tika nomainīta uz augšu jau šīs nedēļas sākumā. VAYAMA, ticamāk, pierezervēja tev biļeti par kešatmiņā esošo lēto cenu, kuru paši ukraiņi var neapstiprināt. Ja pirki pa 500+EUR, tad vajadzētu būt OK, jo par šo cenu biļetes pieejamas visos datumos, izņemot X-mas un NY.
Katrā gadījumā painformē, kā viss beidzās. Domāju, ka vajadzētu būt tā, ka zemo cenu nepastiprinās un nauda kontā atbloķēsies vai arī šie paši atbloķēs ātrāk TICKETING atteikuma gadījumā.
Nee, pavisam lētās nepaspēju. Nopirku par 418,-. Bet paldies par skaidrojumu!
Nupat saņēmu tādu e pastu:
As per the documents we can see your ticket is not confirm as you have not paid the full amount for the ticket. So kindly call our customer support. Vayama.ie
Izskatās, ka Viestursp1 bija taisnība. Cenas cēlušās Sazvanīt viņus nevar. Piemaksāt es negribu. Vai man jāraksta viņiem, lai atgriež naudu, jeb viņi paši to izdarīs, nesaņēmuši "full amount"? ?
Es domāju, ka ja nauda tikai rezervācijā un nav aizgājusi tālāk, pēc 14-15 dienām rezervācijā esošā naudas summa atbloķēsies, jo apstiprinājumu tavai bankai WAYAMA nesūtīs. Ja gribi naudu atbloķēt ātrāk, tad zvani vai raksti šiem, lai atgriež rezervēto summu. FULL AMOUNT šodienas cenās ir ap 500 EUR. Akurāt WAYAMA.IE mājas lapa šodien vismaz man neveras vaļā - laikam tehniskas problēmas vai arī tīra ārā vecos datus no kešatmiņas.
Es domāju, ka ja nauda tikai rezervācijā un nav aizgājusi tālāk, pēc 14-15 dienām rezervācijā esošā naudas summa atbloķēsies, jo apstiprinājumu tavai bankai WAYAMA nesūtīs. Ja gribi naudu atbloķēt ātrāk, tad zvani vai raksti šiem, lai atgriež rezervēto summu. FULL AMOUNT šodienas cenās ir ap 500 EUR. Akurāt WAYAMA.IE mājas lapa šodien vismaz man neveras vaļā - laikam tehniskas problēmas vai arī tīra ārā vecos datus no kešatmiņas.
Wayama.ie tiešām neverās, bet Vayama.ie strādā tīri labi
Es domāju, ka ja nauda tikai rezervācijā un nav aizgājusi tālāk, pēc 14-15 dienām rezervācijā esošā naudas summa atbloķēsies, jo apstiprinājumu tavai bankai WAYAMA nesūtīs. Ja gribi naudu atbloķēt ātrāk, tad zvani vai raksti šiem, lai atgriež rezervēto summu. FULL AMOUNT šodienas cenās ir ap 500 EUR. Akurāt WAYAMA.IE mājas lapa šodien vismaz man neveras vaļā - laikam tehniskas problēmas vai arī tīra ārā vecos datus no kešatmiņas.
Es drusku nesaprotu, kāpēc jāskatās šodienas cenas? Normālā gadījumā no šitiem kantoriem tiek atsūtīti 2 epasti - viens ir rēķins, otrs - biļetes Ja rēķina summa ir samaksāta pilnībā, tad es prasītu papildus kompensāciju - kāpēc piedāvā to, ko nevar nodrošināt. Tas ir viņu risks, ka starp pirkšanas un izsniegšanas brīdi aviokompānija pamaina cenu
Summa nav rezervācijā. Tā jau ir noņemta pilnībā. Pati no sevis neatbloķēsies
Tie e pasti tik lēnām tiek apstrādāti. Četras dienas pagāja kopš pirkšanas un pirmā e pasta, kur nu vēl papildus kompensāciju prasīt. Gads paies... Par sazvanīšanos var pat nerunāt - visu laiku aizņemts.
Paskatījos i bankā senākos pirkumus: divas reizes no viņiem ir pirkts, nebija nekādu problēmu. Varbūt ukraiņi pie vainas...
Es domāju, ka ja nauda tikai rezervācijā un nav aizgājusi tālāk, pēc 14-15 dienām rezervācijā esošā naudas summa atbloķēsies, jo apstiprinājumu tavai bankai WAYAMA nesūtīs. Ja gribi naudu atbloķēt ātrāk, tad zvani vai raksti šiem, lai atgriež rezervēto summu. FULL AMOUNT šodienas cenās ir ap 500 EUR. Akurāt WAYAMA.IE mājas lapa šodien vismaz man neveras vaļā - laikam tehniskas problēmas vai arī tīra ārā vecos datus no kešatmiņas.
Es drusku nesaprotu, kāpēc jāskatās šodienas cenas? Normālā gadījumā no šitiem kantoriem tiek atsūtīti 2 epasti - viens ir rēķins, otrs - biļetes Ja rēķina summa ir samaksāta pilnībā, tad es prasītu papildus kompensāciju - kāpēc piedāvā to, ko nevar nodrošināt. Tas ir viņu risks, ka starp pirkšanas un izsniegšanas brīdi aviokompānija pamaina cenu
Vot tur jau tā lieta, ka Ukrain International reisiem e-biļetes nereti atceļo vai nu nākošajā dienā (ja pirkts pēc 18.00 vakarā), vai arī pirmdienas rītā pēc brīvdienām. Ticamāk, ka 410 EUR cena tika uzskatīta par kļūdainu, tāpēc arī neatsūtīja e-biļetes. Kompensāciju jau, protams, prasīt var. Beidzamais gadījums ar ETIHAD mega cenu kļūdu uz Austrāliju un Jaunzēlandi, gan liecina, ka šo kompensāciju neizdevās dabūt pat caur tiesu (šis CASE smalki aprakstīts krievu FACEBOOK lapās). ETIHAD un OTA-s, cik saprotu nemaksāja nevienam un nekādu kompensāciju. Arī Krievijas tiesu lēmumi bija par labu ETIHAD. Šajā gadījumā, kad cenu starpība starp nolīgto cenu un reālo ir ap 90 EUR, diez vai ir jēga tiesāties. Prasīt kompensāciju jau var, bet diez vai WAYAMA maksās cenas starpību. Cenu jau nosaka aviokompānija, nevis OTA. Man diezgan bieži ir gadījies, ka summa tiek rezervēta, bet e-biļetes nav. Pat pašmāju BT šādā situācijā atļāvās neko nemaksāt, vienīgi rezervēto naudu atbloķēja vienas darba dienas laikā pēc tam, kad "braucu viņiem virsū" ar savām pretenzijām.
Šajā gadījumā, kad nauda jau noņemta, de pašam (-ai) jāpieņem lēmums - vai piemaksāt līdz tagadējai summu (ap 500 EUR) vai arī prasīt rakstiski FULL REFUND. Gan jau to naudu atgriezīs. Līdzīgi man ir bijis gan ar ETIHAD, gan ar BT, gan ar UNITED. Nevajadzētu būt starpībai, vai pirkts OTĀ vai tieši pie aviokompānijas. Ja pakalpojumus netiks sniegts, naudu jāatgriež jebkurā gadījumā.
As per the documents we can see your ticket is not confirm as you have not paid the full amount for the ticket. So kindly call our customer support. Vayama.ie
Izskatās, ka Viestursp1 bija taisnība. Cenas cēlušās Sazvanīt viņus nevar. Piemaksāt es negribu. Vai man jāraksta viņiem, lai atgriež naudu, jeb viņi paši to izdarīs, nesaņēmuši "full amount"? ?
Nu tagad vismaz ir skaidrība, ka biļešu nav. Vayama skaidrojums gan ir pilnīgas muļķības. Tu samaksāji precīzi tik, cik viņi prasīja, citas iespējas nemaz nav. Lielu jēgu ar viņiem strīdēties tālāk neredzu, bet vari aizrakstīt, ka nauda no kartes jau noņemta un precīzi tik, cik maksāja biļetes, jo savādāk nemaz nav iespējams.
Naudu atdos, droši vien bez prasīšanas, bet vari paprasīt.
Es drusku nesaprotu, kāpēc jāskatās šodienas cenas? Normālā gadījumā no šitiem kantoriem tiek atsūtīti 2 epasti - viens ir rēķins, otrs - biļetes Ja rēķina summa ir samaksāta pilnībā, tad es prasītu papildus kompensāciju - kāpēc piedāvā to, ko nevar nodrošināt. Tas ir viņu risks, ka starp pirkšanas un izsniegšanas brīdi aviokompānija pamaina cenu
Sistēma strādā savadāk. Kad Tu veic rezervāciju, cena tiek nofiksēta tāda, kā bija tajā mirklī. Pēc tam parasti 3 dienu (72 stundu) laikā ir jāizsniedz e-biļeti. Ja tajā laikā beidzas akcija, pamainās pieejamība vai kas cits notiek — tam nav nozīmes, nevienam tādēļ nav risks, jo cena ir tāda, kā pierezervēts. Ja šo 72 stundu laikā e-biļete kaut kādu tehnisku vai citu iemeslu dēļ netiek izsniegta (kā tas acīmredzot notika šajā gadījumā), tad rezervācija automātiski atceļas un tad gan, lai lidotu, jātaisa jauna rezervācija ar tādām cenām, kādas pieejamas šajā brīdī.