https://www.goldcar.es/en/10000-crazy-full-full-offer/
Uz ātru roku iemetu aci un, piemēram, februārī, Tenerifē budžeta mazo auto var dabūt pa 5€ līdz 10€ dienā.
Paldies, izskatās ka noderēs...5-10 € pa dienu liekas ļoti labs piedāvājums un tieši Kanārijas interesē.
Ka butu labak ar pick-up/drop-off laikiem darit, ja nav vel biljetes iegadatas? Nodotu, protams laika, bet uz sanemsanu, paris h nobide butu pielaujama?
Kaut kur ir minēts cik ilgi šī akcija būs?
Droši vien, kamēr 10 000 auto tiks izpārdoti
Neesmu ņēmis no GoldCar,bet kādam ir pieredze pie viņiem ņemot mašīnu? Lasot atsauksmes liekas ka nekas lēts nesanāks,jo liks pirkt pilno apdrošināšanu un kredītkarte kur aizturēt depozītu pēkšņi nedarbosies.
Tieši tā, tiklīdz tiks izpārdotas http://www.fly4free.com/deal/europe/goldcar-sale-10000-cars-from-only-e1day/
Ir pieredze ar Goldcar Spānijā, viņi parasti grib lai par degvielu samaksā priekšapmaksā pēc viņu degvielas cenām, bija Ford Fiesta ar 50L bāku, 90EUr par degvielu prasīja. Vajag palasīt noteikumus, viņiem parasti ir diezgan lieli depozīti, ja nepērk pie viņiem apdrošināsanu bez pašriska un auto parks nav tas svaigākais.
Parasti skatoties autonomu, GoldCar ir vienīgais zīmols, kuru neņemu, pat ja cena ir vislabākā. Atsauksmes internetā tomēr ļoti sliktas šitam kantorim.
http://www.reviewcentre.com/reviews236975.html Laikam tomēr neizvēlēšos,lai beigās nav ar viņiem tur jāčakarējās,jo zemā cena beigās var nemaz nebūt tik zema.
Tad, kad nopirku pilno apdrošināšanu, cena bija tāda pati kā citiem bez apdrošināšanas Nomainīja full to empty uz full to full. Nekādas problēmas nebija. Tas bija Basku zemē pagājušā gada aprīļa beigās
P.S. Sūdīgās atsauksmes izlasīju tikai pēc tam, kad biju nopircis to izrīrēšanu Tā nebūtu ņēmis. Tagad padomātu - ja ir lētāk, ņemtu atkal
Tur pat ir atbildes no paša kantora. Dažas ir pārsteidzošas.
"Allow me to explain the Full to Full Fuel option. It is where the customer pre-purchases a full tank and is refunded the same amount when returning the vehicle with a full tank, minus a handling and administration fee."
divreiz īrēju no viņiem tenerifē, pa lielam nav ne vainas.
lielākais mīnuss - ārprāta gaidīšana uz atslēgu dabūšanu. ja nepaspēj izskriet pirmais no lidmašīnas, jārēķinās ar vairākām stundām. vismaz tā bija 7pm. abas reizes. brīžiem šķiet, ka viņi tīšām velk laiku - apkalpo ap 3 klientus stundā, klientu ir ļoti, ļoti daudz.
neīrēju pa tiešo, bet caur autoeurope, varbūt tāpēc pilno bāku īpaši neskatās. vienā reizē bija, otrā - ne.
rezumē - ja paspēj nokļūt rindas sākumā, nav ne vainas, noteikti ņemtu vēl.
Ir ar goldcar pieredze 2 reizes - Maljorkā un Bergamo. Abas reizes viss notika ātri, bez problēmām. Auto abas reizes bija praktiski pilnīgi jauni. Parasti nomai ņemu pilno apdrošināšanu, tā kā tas man raizes nesagādā, kad liek ņemt viņu. Par degvielu jā, dīvaini, viņi paņem no sākuma naudu par pilno bāku, bet ja atgriez auto ar pilnu bāku, viņi šo naudu atskaita atpakaļ. Maljorkā mašīnai dabūjām mazu švīku, par to neko pat mums neteica, iespējams, ka nepamanīja. Kopumā man nav tur kur piesieties. Tagad maijā atkal jāņem mašīna Begamo, bez domas izvēlējos Goldcar atkal ( Goldcar Bergamo noma gan ir minūšu 10-15 gājiena attālumā no lidostas, bet ir arī tranfēra buss uz to parkingu, bet nekursē pārāk bieži)
Super Relax Cover -27 eur dienā, jeb 950 eur depozīts, BB klases autiņam
Vai tiešām ticat, ka bezmaksas siers nav tikai peļu slazdā? Tas ir izcili krāpniecisks kantoris, visi forumi pilni ar negatīviem komentāriem. Varbūt viņi mašīnas dod par negatīvu cenu mīnus 5 EUR, bet tāpat atradīs veidu kā no jums paņemt 200 EUR minimums vai nu prasot pilno apdrošināšanu vai arī par kaut kādiem iedomātiem bojājumiem, utt. Hertz, Avis, Europcar ir stipri lētāki, ņemto vērā kopējo cenu ko cilvēks reāli samaksā. Man vienkārši paņēma 200 EUR pilno apdrošināšanu mani par to neinformējot kad es devu karti lai viņi varētu paņemt depozītu. Par nomu viss bija samaksāts ar holidayautos.
Īsumā - Goldcar nekad neņemiet! Nevajag barot krāpniekus un daudz lepnāki kantori no jums paņems mazāk naudas.
Piesaki bankai chargeback par pakalpojumu, ko neesi prasījis un maksājumu, ko neesi apstiprinājis.
Pats ieberzos Gold car Bergamo. Draugs maksāja par degvielu papildus un kamēr 3h gaidīja auto, skatījās kā tiek slaukti klienti - par visu pēc kārtas...
Gold car nekad vairs - paldies
Informācijai vēl - https://www.facebook.com/Goldcar-Sucks-Goldcar-Car-Rental-220869714932076/
https://www.facebook.com/nogoldcar/
https://www.tripadvisor.co.uk/members-forums/Victoria_Goldcar
Paldies, Juri, tā arī darīšu. Esmu ar viņiem jau pietiekami pa epastu sarakstījies, tagad jāraksta laikam būs dažādi iesniegumi citām iestādēm.
4x esmu ņēmis GoldCaru - visas ar zerro - tieši lai nebūtu jāčakarējas, ja nu kas - ar visu zerro bija par kārtu lētāk nekā pie lielajiem kantoriem.
2x mašīnas tika apskādētas - nekāda psiho dribla vai scaminga no šamajiem nebija.
Bergamo mīnuss, ka viņiem kkādā pažobelē parkings + pēdējā reizē Nissan džuks pēc krāsas oda, jo bija ar 11km noskrējienu.
... pēdējā reizē Nissan džuks pēc krāsas oda, jo bija ar 11km noskrējienu.
Šitais jau ož pēc dienas kurioza!
Kā komentēja tīklā viens autonomas industrijas insaiders kaut kur "insurance is a scam". Vismaz Goldcar gadījumā tiešām ir gadījumi kad ir full insurance un tāpat iekasē lielu naudu par iedomātiem bojājumiem, piemēram, facebook Genādijs sūdzas par šo. Es tādēļ principiāli atsakos vienmēr no visādām insurance un laimīgs, par sīkumiem neviens nekad nav piesējies. Bet Goldcar it īpaši un firefly gadījumā viņi tev vienkārši nedos mašīnu bez full insurance.
Bet Goldcar it īpaši un firefly gadījumā viņi tev vienkārši nedos mašīnu bez full insurance.
tā gluži nav. Esam pāris reizes no viņiem īrējuši - cenšās visu uzspiest, bet, ja atsakies, tad arī neņem viņu apdrošināšanu. Vienmēr pamatīgi apskatām auto, lai nav kašķis. Tas, ko tagad redzu daudzu autonomu noteikumos (arī Goldcar) - jāmaksā par degvielu bākā. Pēc tam šo naudu atgriež (ja auto ir atgriests ar pilnu bāku), bet ir liela admin komisija par šo pakalpojumu
Es esmu ļoti apmierināta par savu veselo saprātu, samaksājot 5 eur vairāk un ņemot auto no lielās autonomas (Europcar) uz nedēļu Alikantes lidostā. Tā kā lidmašīna atlidoja pusnaktī, bija svarīgi auto saņemt pēc iespējas ātrāk. Jau lidmašīnā, izmantojot Ryanair viltīgo iečekošanas sistēmu (vieta 5.rindā ar Priority izdruku no vecās mājas lapas biju gatava lekt ārā pēc iespējas ātrāk. Ejot gar auto nomu kantoru rindu šausminājos, ka pie vietējiem "lētajiem" bija nenormālas rindas (Goldcar, Fireflay u.c.) un tie bija pasažieri no citiem reisiem. Pie Sixt, Europcar max 1 cilvēks priekšā. Mana rezervācijas noformēšana aizņēma 4-5 min. Apdrošināšanu nekad nepērku pie šiem, ņemu Insurance4car uz gadu, ko parasti izmantoju 2-3 reizes. No kartes rezervēja 327 eur kā depozītu, kopējā auto īre uz nedēļu 139 eur (jauns Peugeot Partner), kurā braucām 6 personas (4+2bērni) un daudz somu. Atgiešana arī ideāla: 5 min laikā aģents turpat stāvvietā pārbaudau auto, un parakstoties ieturētasi depozīts tika atbloķēts.
Izmantoju rentalcars.com
P.s. tikko viss izmantots
Paldies, Kumins, par viedokli! Firefly ir Hertz (ASV) meitasuzņēmums, caur kuru tie dara savus netīros darbus. Goldcar gan tiešām spāņu, sevišķi par viņiem saka ka jāgaida rindā uz apzagšanu 2 stundas - ja nokavēji un nāksi vēlāk, var pat ņemt naudu par nokavēšanu. Es arī tagad izlidoju uz Angliju, caur AutoEurope ņēmu Europcar, ar kuriem iepriekšējā pieredze ļoti laba, bet beigās sistēma pateica, ka auto piegādās Keddy, kas arī laikam ir metasuzņēmums, caur kuriem viņi dara to ar ko nevēlas smērēt Europcar brendu. Vai kādam ir pieredze ar Keddy?
Ar Europcar viss labi. Paņēma gan kaut kāds 12 EUR nepabrīdinot extra no kartes, varbūt nodoklis kaut kāds, bet auto ekselents, daudz labāks nekā pasūtīts bija un cerēts. Bet nu visumā Europcar samaksātā cena bija smieklīgi zema. Vienīgā problēma ka liek parakstīt neaizpildītas veidlapas, bet nu šoreiz nepievīla, nekādi extra charges nebija. Ar Goldcar gan nemūžam negribu vairs nekādsa darīšanas. Tās cenas nav reālas, īstenībā noplēsīs 3reiz vairāk.
Vienīgā problēma ka liek parakstīt neaizpildītas veidlapas, bet nu šoreiz nepievīla, nekādi extra charges nebija.
Šitas jau pavisam uz muļķi velk, tā gan nevajag darīt. Un arī, ja 12 EUR ir mistiski parādījušies ne no kurienes, tad arī tos vajag atprasīt, kārtībai jābūt, nav svarīgi, cik zema cena īstenībā bija. šoreiz varbūt paveicās, nākamreiz tajā Tevis parakstītajā tukšajā veidlapā ierakstīs, ka esi viņiem parādā pāris štukas, ko tad darīsi?
Varu uzrakstīt savu neseno pieredzi ar Goldcar Fuerteventurā. Auto īrēju pirmo reizi un daudz ko nezināju. Rezervēju, protams, vislētāko caur aģentu (precīzi neatceors nosaukumu). Jau pēc rezervēšanas atnāca epasts ar piedāvājumu iegādāties apdrošināšanu par labu cenu. Tad sāku lasīt atsauksmes un ne tās labākās...Tik daudz no tām sapratu, ka šo piedāvājumu nevajag izmantot, jo uz vietas tāpat teikšot, ka tas neko nesedz un piedāvāšot citu. Par cik bija neatceļama rezervācija, tad nu paliku pie Goldcar. Īre bija uz 3 dienām, samaksāju 26.eur (visas summas noapaļotas). Uz vietas rinda nebij liela, divi cilvēki priekšā. Man, protams, piedāvāja, šie savu apdrošināšanu, no kuras atteicos par labu lielam depozītam - 1220. Pārjautāju par degvielu - jā, pilna bāka, atpakaļ braucot arī jāpiepilda, pat pajautāju, vai tanks tuvumā, jā, tepat blakus, ok. Par bojājumiem, iedeva lapu ar jau esošajiem, un teica, ja ko ieraugām, tad lai visu piefiksējam, ko arī darījām. Kārtīgi safočējām to, kas nebija uzrādīts un uz priekšu. Viss notika kā pa diedziņu. Atdevām auto, meitene tikai pārbaudīja degvielas esamību un teica ok. Pēc 20 minūtēm jau atnāca rēķins par 0.00. Viss kārtībā, nopriecājos:). Bet, kad vajadzēja atgriezties naudai, tad atgrieza mazāk nekā 1220, proti, 1170. Sākumā piezvanīju uz banku, šie apstiprināja, ka jā, saņemts atpakaļ mazāk un teica, lai rakstu Goldcar. Tā arī darīju. Uzrakstīju jautājumu, kāpēc saņēmu atpakaļ mazāk, ja rēķins 0.00. Atbilde sekoja - 30 eur par jaunu auto (kuru neprasīju), ko atgriezīšot, 15 eur par kaut kādu smart degvielas uzpildi, 5 eur lidostas nodeva. Ok, es piekritu par tiem 5 eur, 30 ātri atgrieza. Tad rakstīju par degvielu, ka piepildīju bāku 10 min. pirms auto nodošanas un varu čeku nosūtīt (uzreiz jau nedaudz piedraudēju ar chargeback profilaksei). To arī izdarīju. Nu laikam labi, ka čekus glabāju, jo atgrieza arī tos 15. Rezumē, pie 26 piemaksāju tikai 5 eur. Kā arī mācība, ka jāseko visam līdzi un lietas var nokārtot. Tagad pat nezinu, vai ieteikt vai nē citiem. Tā katra izvēle. Būtībā problēmu vispār nebija nomas laikā. Ar to, ko noņēma nepamatoti, tika viss atrisināts. Nezinu, kā rīkošos nākamreiz, varbūt atkal šādi:). Varbūt kādam noderēs šāds info.
Es domāju uz Tevi viņi nenopelnīja neko. Velo īre maksātu 10 - 20 eiro/ diennaktī - tas nozīmē ka pat dārgāk par auto. Ja viņi no Tevis paņemtu to simtu, tad būtu labs bizness viņiem. Tā kā domāju ka lielu alternatīvu nebūs - vai nu lēti un pakasīties vai uzreiz maksāt dārgāk.