Atcelts airBaltic reiss

19 replies [Last post]
sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Kolēģi ceļotāji!

Pirmo reizi dzīvē atcelts airBaltic reiss Billunda - Rīga. Vajadzèja izlidot 5:40 am, tehniskas problèmas. Iečekoja Billunda-Oslo-Riga. 16:40 no billundas, Rīgà tikai 23:00, viss ar SAS. Èšanas vaučerus iedeva:)

 Jebkàda cita kompensàcija no airbaltic pienàkas?

Paldies jau iepriekš.

 

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 810
Last seen: 9 hours ago

Ņemot vērā, ka >3h kavēšanās ir pielīdzināma lidojuma atcelšanai - 250EUR  jo distance zem 1500km.

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Izklausàs baigi easy Smile paldies

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 810
Last seen: 9 hours ago

easy būs ja viegli izsitīsi naudu no BT Smile

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11344
Last seen: 23 hours ago

 Ja Tu visu nokārtosi tādā formātā, kā uzrakstīji (easy), tad komplektā 6x0.5 alus no manis!Smile

 Tā, kā esi sportists, tad alternatīva var būt ieejas biļete uz sporta pasākumu (cena saprāta robežās!)

 Man šķiet, ka drusciņ nāksies "uzkačāt musīšus" Smile, lai tiktu pie vieglajiem 250!!!

 

 

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 14 hours ago

No BT kaut ko "izsist", neiesaistot PTAC un citas līdzīgas institūcijas būs samērā grūti. Nekas šai gadījumā nebūs EASY.

normina -iņš
normina -iņš's picture
Offline
Joined: 31/08/2012
Posts: 1954
Last seen: 15 hours ago
Location: RIX

Lai atvieglotu cīņu - izlasi un iepazīsties:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0261...

Tev vajadzēs labas šīs regulas zināšanas...

Interesanti, kāda ir Kosmiskās radioaktivitātes ietekme uz alu vasaras periodā?

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Man liekas, ka līdzīgi kāzusi varētu būt sastopami celakājiešiem. Izskatàs pèc standarta "keisa" - tàpèc arī likàs, ka varètu būt formala pretenzija no pasažiera - un tikai jàgaida nauda kontà Smile

andris1
andris1's picture
Offline
Joined: 29/07/2009
Posts: 2714
Last seen: 9 weeks ago
Location: RIX

standarta situācija, bet lai dabūtu kompensāciju jābūt "kašķigajam paxim". Ar pirmo reizi atšūs, bet tad, kad būsi neatlaidīgs, pēkšņi mainīs lēmumu un samaksās. Galvenais nestresot un mierīgi, metodiski iziet visus etapaus - būs jāuzraksta 2-3 iesniegumi, pieredzi meklē ceļakājas forumā.

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 7 hours ago
Location:

No kurienes tāda pārliecība, ka reisu atcēla tehnisku problēmu dēļ? Vai tas ir kaut kā pierādāms ar dokumentiem vai lieciniekiem? Ja nē, tad gaisa kuģa rotācijas problēmu dēļ iepriekšējā sektorā BT pacentīsies kompensāciju neizmaksāt. Ar interesi gaidīsim, kādu atbildi saņemsi, bet labāk pie pretenzijas iesniegšanas uzreiz likt saprast (vai sablefot), ka Tavā rīcībā ir pierādījumi par tehnisko problēmu.

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Lidmasina bija pie geita, atlika 30min un tad 2 stundas, tad atcela pavisam. Aizvilka prom ar traktorinu.Smile lidostas darbinieki informeja, ka tehniskas problemas.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

RX rakstīja:

labāk pie pretenzijas iesniegšanas uzreiz likt saprast (vai sablefot), ka Tavā rīcībā ir pierādījumi par tehnisko problēmu.

RX, kaut kas neloģisks sanāk no Tava komentāra. AirBaltic taču paši parasti mēģina pabāzt visu zem tehniskām problēmām un paziņot, ka tās ir izņēmums, un viņiem nekas nav jāmaksā.

Katrā ziņā blefot ne par ko neiesaku.

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 7 hours ago
Location:

Cik man zināms (arī no paša pieredzes), tad tehniskās probleāmas gadījumā aviokompānijai ir jāmaksā kompensācija. Kad airBalticam izdevās pierādīt, ka pie vainas bija tehniska problēma, nevis viņu minētā rotācija, kompensāciju saņēmu. Kā galveno argumentu es izmantoju pilota teikto visiem pasažieriem, ka lidmašīna kavējās tehniskas problēmas dēļ, bet man nebija pierādījumu, ka viņš tā tiešām teica. Ar blefu, protams, jāuzmanās. Zināju, ka manā reisā no Kijevas bija vēl 2 pārīši no Tallinas, kas bija ļoti sasutuši, un teica, ka obligāti rakstīs pretenziju. Es tāpēc airBaltic pēdējā savā vēstulē noblefoju, ka šie liecinieki no Igaunijas no tā paša reisa man ir zināmi, kaut arī man nebija nekādu iespēju ar viņiem sazināties. Ja pretenzijas izskatīja tā pati Irina, tad par igauņu pretenziju viņai vajadzēja zināt. 

Ja airBaltic kādam ir atteicis kompensāciju izmaksu, kā iemeslu atzīstot tehnisko problēmu, vienkāršakais risinājums laikam ir nodot lietu kompensciju piedzinējiem.

ievisija
Offline
Joined: 10/03/2013
Posts: 877
Last seen: 4 weeks ago

Nav gluži taisnība, ka tehniska problēma automātiski nozīmē kompensācijas izmaksu. Var būt gadījumi, bet tie būs tiešām ļoti, ļoti reti, kad tehniskas problēmas nebūs saistītas ar avikompānijas pašas kontrolē esošu situāciju. Un arī tad šie ārkārtas gadījumi būs jāpierāda aviokompānijai tiesā. Līdz ar to lielākoties gadījumos, kad ir runa par tehniskām problēmām, tiesības uz kompensāciju būs.

Tāpat kā nav gluži taisnība, ka bez PTAC iesaistes no BT neko panākt neizdosies. Vienīgais - nevajag cerēt uz ātru rezultātu un ātru naudas izmaksu. Man sarakste ar BT ilga tieši mēnesi (viņi uz maniem e-pastiem atbildēja reizi nedēļā) un pieklājības robežās nācās piedraudēt arī ar tiesu.

Visgrūtākais man bija pieņemt to, ka aviokompānija, tā sakot, "acīs skatoties" var melot un teikt, ka kompensācija nepienākas. Te paldies Jurim par manu smadzeņu ieriktēšanu pareizā virzienā Smile

2022: RIX, MLA, VNO, FRA, LAX, CDG, HEL, JFK, LAS, DFW, PRG, VIE, MAD, BER
http://my.flightmemory.com/ievisija

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Paldies par padomiem. Informēšu par sekmèm. Labā zina - ēdināšanas vaučeri par 360DKK, 2 personàm, kas ir aptuveni 50€. Ir Lego stūrītis, bērns visu dienu spèlèjas, free wi-fi arī jaudīgs Smile

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Informēju - 25.augustā tika nosūtīta pretenzija, e-meil, uz customers [at] airbaltic [dot] lv. Atbilde nav saņemta, lai gan bija 10 darba dienu laikā jāatbild. 3 dienas ir zvanīts uz maksas numuru, kur laipni informēja, ka ziņa tiks nodota Klientu attiecību nodaļai Smile

Šodien saņēmu e-pastu no reāla darbinieka, par to, ka šodien būšot atbilde par AirBaltic lēmumu.

 

 

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Nevajag zvanīt uz Airbaltic maksas numuru! Frown Bezmaksas numuri "ārzemju klientiem" strādā ļoti labi: 67006006, 67229696

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

paldies par info, ņemšu vērā Smile

sportists
Offline
Joined: 16/01/2012
Posts: 14
Last seen: 5 days ago

Atbilde no Airbaltic saņemta, būtiskākais:

"Vēlos Jums paskaidrot, ka Jūsu lidojums tika atcelts neparedzama tehniska defekta dēļ. Plānotajam gaisa kuģim tika konstatēts Degvielas uzpildes sistēmas defekts. Konstatējot šo defektu, droša lidojuma veikšanai saskaņā ar gaisa kuģa ražotāja noteiktajām procedūrām un instrukcijām bija jāveic papildus pārbaudes, kas bija obligātas, kā arī jānovērš konstatētais defekts. Tā kā to nebija iespējams izdarīt līdz Jūsu lidojuma sākumam un aviokompānijai diemžēl nebija pieejami citi gaisa kuģi, kas Jūsu lidojumu varētu izpildīt,  tika pieņemts lēmums lidojumu atcelt, jo ar šādu defektu gaisa kuģim nav atļauts veikt lidojumus.  Tādēļ mēs nevaram atsaukties uz Jūsu prasību izmaksāt atcelta lidojuma kompensāciju. "

Respektīvi, lidojums tika atcelts, tāpēc izmaksāt kompensāciju par atceltu lidojumu nevar Smile

Skaidrs, ka man un Airbaltic ir diametrāli pretēji viedokļi par Regulu, tāpēc strīds tiks nodots PTACam.

 

ievisija
Offline
Joined: 10/03/2013
Posts: 877
Last seen: 4 weeks ago

Standarta atbilde. Vari airBaltic vienkārši piedraudēt ar PTAC vai tiesu, ja būsi pietiekami uzstājīgs un radīsi priekšstatu, ka saproti, ko raksti un dari, varbūt piekritīs maksāt bez PTAC iesaistes.

2022: RIX, MLA, VNO, FRA, LAX, CDG, HEL, JFK, LAS, DFW, PRG, VIE, MAD, BER
http://my.flightmemory.com/ievisija