Iedomājaties, ka jums izdevies kļūdas pēc nopirkt biļeti lētāk. Piemēram, aviosabiedrībai nepareizi konvertējot valūtu. Un aviosabiedrība nevis anulē biļeti, bet atmaksā nepareizi ieksēto naudiņu un kā kompensāciju par kreņķiem biļeti uzdāvina. Nereāli?
Man arī tā likās, līdz aizvakar pasūtīju kārtējo Practical Boat Owner gada abonementu. Likās jau aizdomīgi, ka cenas GBP, bet no kartes novelk USD. Bet, tā kā neesmu tik godīgs kā Māris, īpaši neuztraucos, jo sanāca lētāk.
Bet - pēc īsa brīža saņēmu šādu vēstuli (citēju saīsinātu): "Upon investigation we have proactively identified that you have been incorrectly charged by our system. You should have been charged £xxx and instead were charged the same amount in USD. Our IT team has identified the problem and is urgently working on a resolution.
We have already proactively refunded this order to you in full.
As a gesture of goodwill we will provided you with the publications in your order for free and the subscription would be updated in 3 business days.
Once again thank you for your patience, understanding and loyalty .."
Nauda ir atpakaļ kontā un abonements aktīvs. Lūk, tā ir klientu lojalitātes programma!
Ņēmi elektronisko versiju? Skatos, ja izvēlas piegādes zemi Latviju, cena rādās eirās.
Ņēmi elektronisko versiju? Skatos, ja izvēlas piegādes zemi Latviju, cena rādās eirās.
Jā, elektronisko. Ar to ir ērti padalītes. Kaut gan iespēja drukāt uz pdf ir totāli piegriezta. Tas (piegādes zemes valūta) ir jaunums, kura dēļ, iespējams, kļūda arī sanāca. Agrāk bija GBP. Maksāju ar Amex, tāpēc laikam sarēķināja USD. Tikko saņēmu vēl vienu vēstuli:
"Following on from our recent email confirming that you had been charged in the incorrect currency (USD) we can confirm that our IT team have now identified and fully resolved the issue, all future orders ... will be charged in the local currency varying by newsstand. As per our previous emails we have processed the refund and in the next few days you will receive your order free of charge into your account. Thank you for your loyalty "
P.S. Cik skatījos, arī citās tēmās sekojošais pieminēts, bet ar dažādiem rezultātiem:
Amex kontā nauda bija uzreiz noņemta, nevis rezervēta. Nākamajā dienā atskaitīja atpakaļ, protams, pēc cita USD kursa, par 2,10 Eur mazāk. Internetbankā aizrakstīju vēstuli, kur, neizplūstot argumentos, palūdzu kļūdu izlabot. Banka (Citadele) bez ierunām to atzina un starpību tai pašā dienā ieskaitīja kontā. Secinājums - augļotājiem un naudas mijējiem uz pirksteļiem vienmēr jāskatās