Sveiciens,
Vēlētos noskaidrot sekojošu lietu sakarā ar BA Tier punktu krāšanas beigu datumu.
Lai saglabātu sudraba statusu BA Executive programmā esmu norezervējis nepieciešamo lidojuma kombināciju un pēdējais lidojums ir 6.augustā, savukārt 8.augusts ir datums kad dzēšas punkti. Tas nozīmē, ka tehniski Tier punkti var kontā nepaspēt ieskaitīties. Vai ir kādam pieredze ar šādu lietu un vai man ir tiesības prasīt statusa saglabāšanu, ja punkti par izlidoto rezervāciju pirms minētā 8. augusta tomēr nepaspēj kontrā ienākt?
(lidojumi ir ar American Airways)
Pieredzes ar statusa saglabāšanu nav, bet domāju, ka ar customer service visu varēs sarunāt. Tā kā lidojums nav ar pašu BA, tad pastāv diezgan liela iespēja, ka ieskaitīsies vēl pēc tam. Es Tavā vietā jau laicīgi sazinātos ar customer service un izstāstītu situāciju, viņi varētu pierakstīt piezīmi tavam kontam (lasīju FT, ka citi tā ir darījuši).
Izdoma gan Tev laba par to American Airways (American Airlines + US Airways)
Paldies par ieteikumu. American Airlines man nejauši sanāca sakrustot ar US. Biju domājis AA.
Sazinājos ar customer service un man skaidroja, ka tā neesot problēma, ja statusa/Tier punkti ieskaitās pēc norādītā beigu datuma, ja ir izlidots pirms. Vajagot gan uzzvanīt pēc beigu datuma, ja punktu vēl nav kontā, lai to var manuāli piefiksēt un pagarināt statusu uz nākamo gadu.