Dalīšos ar konkrētiem piemēriem (pēdējiem) ar Online Travel Agencies, kuras atsūtīja biļetes uzreiz (max. 20min laikā) uz e-pastu.
Labais saraksts:
Edreams Italy (Wizzair) - pirku biļeti 01:30; atsutija uzreiz (10 minūšu laikā) 19.Junijs.2015
Opodo Italy (Wizzair) - pirku biļeti 01:40 atsutija uzreiz (10 minūšu laikā)19.Junijs.2015
Edreams Italy (Wizzair) - pirku biļeti 23:00; atsutija uzreiz (3 minūšu laikā) 19.Junijs.2015
Sliktais saraksts:
Bravofly Italy (Wizzair) atsūtīja tikai pending confirmation. Pirku biļeti 02:00. Biļete nav uzreiz. Atsūtīja 08:10 no rīta. 19.Junijs.2015
Visas atsūtija uzreiz:
airline-direct.de
fluege.de
opodo.de
Pēdējā laikā nav gadījušās OTAs, kas neatsūta ~ 1 stundas laikā, bet es tikai kaijoju.
Man visi ir labie
Ctrip.com tajā pašā dienā (30.04.2015 ~1h laikā )atsūtīja šādu: "Your ticket(s) have been issued.", kur pie e-biļetēm varēja uzreiz tikt nospiežot podziņu. Tāda tīra un godīga pdf pielikuma ar e-biļetēm nav. Es nezinu, vai tas skaitās
Līdzīgi arī letasaviobiletes.lv (30.01.2015 ~1h laikā) atsūtīja: "Biļetes tika izdrukātas un pārsūtītas uz Jūsu e-pastu. " gmail-ā nevaru atrast pielikumu, bet ir links uz checkmytrip
Lastminute.es (28.05.2015) atsūtīja tajā pašā dienā pdf pielikumu ar biļetēm (to gan pamanīju tikai tagad, kad gribēju vēlreiz pārliecināties, ka lastminute ir sliktie ).
P.S. Lidojumi ir ar Lufthansa un Conviasa
Jājautā, kas ir «uzreiz», vai stundas, divu, trīs laikā skaitās. Pēdējā laikā šādos termiņos biļetes man tiek izsniegtas.
Vienīgais, ar ko man ir bijuši uztraukumi, ir edreams. 20 stundas pēc rezervēšanas vēl nebija e-biļetes numura, zvanīju, savienoja ar saprātīgu personu (neticama veiksme), kas nospieda kaut kādas eksprespogas un biļeti uzģenerēja minūtes laikā. Zvanīju, jo bija pirkts ar kuponiem un pēdējās biļetes par šādu cenu — ja kaut kas nojuktu, būtu bijusi traka čakarēšanās. Liela iespēja, ka arī bez zvanīšanas biļeti kaut kad uztaisītu un viss būtu kārtībā.
Wizzair, Ryanair un tamlīdzīgie jau pavisam cita opera, turklāt pērkot ne pa tiešo.
Uzreiz būtu- max. 20 minūtes. Problēma, ka jāpērk ķēdē vairākas biļetes un ja pirmā nav atnākusi, tad nezini vai vari sākt nākamās pirkt. Citādi var nojukt plānota lidojumu ķēde.
...zvanīju, savienoja ar saprātīgu personu (neticama veiksme), ...
Par šito Jurim žetons! Diemžēl, tā ir taisnība, pēdējā laikā esmu novērojis, ka visādos klientu atbalsta servisos strādā tikai pamuļķi.
Teju vai visi un vienmēr - un neatkarīgi no biļešu pirkšanas paņēmieniem, tikai ar vienu izņēmumu - www.opodo.it 24 stundas pēc biļetes rezervācijas atteica izsniegt biļeti, aizbildinoties, ka aviokompānija to neesot apstiprinājusi.
Vēl novērojums ir tas, ka www.fluege.de pirktās airBaltic biļetes nevar redzēt www.airbaltic.com manage my booking sadaļā, acīmredzot kaut kādu viņu tehnisko īpatnību dēļ.
Atcerējos gan vienus sliktos — pirms vairākiem gadiem pāris reizes kāds no salīdzinātājiem kā lētāko izmeta smartfares.com. Ne reizi veiksmīgi neizsniedza biļeti, vienmēr bija kaut kādas problēmas un beigās gribēja, lai piemaksā. Abas reizes beigās norezervēju citur un biļeti par manu nolūkoto cenu izsniedza stundas laikā.
Vēl jau laikam E-biļetes izsniegšanas process ir atkarīgs ne tikai no OTA-s, bet arī no aviokompānijas. Piemēram, BUDGETAIR.IT e-biļeti PS (Ukrain airlines) lidojumam atsūtīja tikai pēc 14 stundām - nākamās dienas rītā, FLUEGE.DE citam lidojumam ar PS e-biļeti atsūtīja nepilnas pusstundas laikā. Man tādas aizdomas, ka dažas aviokompānijas tās e-biļetes apstiprina manuāli ofisu darba laikā, lai redzētu vai kaut kas nav"nogājis greizi".
Ir nācies pirkt biļeti uz reisu, kurš ir pēc 1-2 stundām. Un tad gan biju uz nerviem. Bet arī toreiz Edreams Italy uzreiz atsūtīja (tas bija LOT), kādu gadu atpakaļ.
Man tādas aizdomas, ka dažas aviokompānijas tās e-biļetes apstiprina manuāli ofisu darba laikā, lai redzētu vai kaut kas nav"nogājis greizi".
Vislabāk protams būtu, ja pakomentētu kāds ar dziļu izpratni, tehniskajām zināšanām un pieredzi par e-biļešu funkcionalitāti, kā tās tiek izsniegtas, kā notiek izsniegšanas process utt. Bet tādu cilvēku varētu nebūt daudz, jo man liekas arī tūrisma aģentiem reizēm izprate aprobežojas ar — nospiežu šo podziņu un kaut kad atnāk biļete. Man sistemātisku zināšanu par e-biļetēm nav, tikai kaut kādi sagrābstīti fragmenti. Kāpēc šis ievads — neesmu pārliecināts, vai aviosabiedrībai vispār ir tāda iespēja apstiprināt vai neapstiprināt e-biļeti (ja pērc no aģenta). Rezervācija izdevās, pēc tam aģents biļeti uzģenerē un viss, gatavs.
Iespējams aģents pats nosaka, ka E-ticket tiks izsniegts manuāli tikai darba laikā