Vai ir kāda lapa, kur iespējams redzēt laiku cik lidostās aptuveni aizņem tikšana no vien reisa uz otru?
Man Lufthansa piedāvā nopirkt biļeti, kur lidojot no Rīgas sanāk pārsēšanās laiks (layover) 50min Frankfurtē un nezinu vai ir reāli paspēt. Tālāk lido uz Cīrihi un tur layover 3h.
Ja visi lidojumi ir savienotie, tad tā jau būtībā ir aviokompānijas nevis Tava problēma. Īsti gan nezinu, kā LH rīkosies, ja, teiksim, streika dēļ atcels lidojumu RIX- FRA. Cik saprotu, tas mēdz notikt ļoti bieži, jo līdzšinējie LH pilotu streiki rezultātu nav devuši.
Redzēt minimālo konekcijas laiku var iekš www.expertflyer.com, bet rādās, ka ir paredzēta kaut kāda reģistrēšanās un "atnaudošana" par pakalpojumu. Respektīvi, ilga reāla "čakarēšanās", bet pašam par savu naudu.
Ja visi lidojumi ir savienotie, tad tā jau būtībā ir aviokompānijas nevis Tava problēma. Īsti gan nezinu, kā LH rīkosies, ja, teiksim, streika dēļ atcels lidojumu RIX- FRA. Cik saprotu, tas mēdz notikt ļoti bieži, jo līdzšinējie LH pilotu streiki rezultātu nav devuši.
LH rīkosies, nodrošinot vietu citas aviokompoānijas reisā uz galamērķi.
p.s. iepriekšējais streiks bija martā. līdz jūlija beigām notiek sarunas, tad... kas zin.
Man Lufthansa piedāvā nopirkt biļeti, kur lidojot no Rīgas sanāk pārsēšanās laiks (layover) 50min Frankfurtē un nezinu vai ir reāli paspēt. Tālāk lido uz Cīrihi un tur layover 3h.
nu nez, mana 60+ gadīgā radiniece paspēja 45 minūšu transfēru no ne-Šengenas B tālajiem geitiem, caur pasu un drošības kontroli uz Šengenas ~A24. nu jādodas bija strauji, bet paspēja.
un:
1) uz otrās iekāpšanas kartes tev jau būs zināms geits (kas var mainīties)
2) par geita maiņu, vismaz man pienāk sms un e-mails;
3) ja savienojums pavisam sarūk, LH pārved no viena geita uz otru - gaida pie lidmašīnas ar nākamā reis aplānksnīti...
Frankfurtē lidosta liela, bet Lufthansai ir savs atsevišķs terminālis, tāpēc var ātri un viegli pārskriet no viena geita uz nākošo. Manuprāt, ļoti ticams, ka paspēsi, un ļoti mazticams, ka nepaspēsi.
Ja no Rīgas izlidos laikā, tad paspēsi, ja neizlidos, tad galamērķī tik un tā nonāksi, bet kaut kad vēlāk.
zahuj, tā kā Tava paziņa tika pieminēta arī vienā citā portālā, tad manas sensenās aizdomas beidzot apstiprinājās.
zahuj, tā kā Tava paziņa tika pieminēta arī vienā citā portālā, tad manas sensenās aizdomas beidzot apstiprinājās.
es jau domāju, ka KĀDS jau nu noteikti pamanīs abus ierakstus par vienu un to pašu paziņu
Mh, KĀDS pamanīja
Man līdzīgi Lufthansa pārdeva biļetes ar 50 min starp lidojumiem Frankfurtē AGP-RIX, tā kā tas ir atpakaļceļā no brīvdienām un varētu sanākt nokavēt vakara reisu uz Rīgu, tad paturu prātā iespēju, ka būs jānakšņo Frankfurtē, ja no AGP ielidos ar nokavēšanos, tanī pat laikā tomēr ceru, ka paspēsim.
Standarta MCT (minimum connection time) Frankfurtē ir 45 minūtes (protams, ir variācijas ar ilgākiem laikiem sarežģītākiem savienojumiem, ja grib pilnu sarakstu, var reģistrēties jau minētajā expertflyer.com). Reāli esmu arī vairākkārt ar tādu paspējis uz nākamo reisu, reiz pat ar ieiešanu laundžā.
Arī, kā jau visi saka, ja nokavēsi tranzītu, ieliks vai nu nākamajā reisā uz Cīrihi (viņiem ir ~10 reisi dienā), vai, ja ar to vienalga nepaspēsi uz nākamo posmu, tad iespējams ieliks un tiešo reisu FRA-galamērķis, ja tāds ir. Katrā ziņā par Tevi parūpēsies. Ja esi ļoti tramīgs, vari iepriekš pats izpētīt alternatīvos variantus no FRA ar Lufthansas un viņu grupas (LX, OS, SN) reisiem, lai uzreiz vari tos piedāvāt darbiniekam, kas Tev mēģinās palīdzēt.
Vai kāds pieredzējis man varētu dot padomu? Vai es reāli varu paspēt pārsēsties FRA stundas laikā- ielido FRA no LAX 11.10, izlidošana uz CDG 12.10. izlidot uz CDG no tā paša T1 termināļa. Bagāža nav nododamā. Cik skatos vēsturi LAX-FRA ielido pārsvarā laikā un nekavējas.
Un jāpiemin, kad abus reisus izpilda LH, bet nav savienotie
Laikam, ja pats lidotu, arī gribētos pajautāt, bet no malas izskatās visai amizanti! Un kādu atbildi sagaidi (vai to, kas jau šeit minēta n-tās reizes - vai nu paspēsi vai nepaspēsi)? Un pat ja kāds ir šādu maršruti izlidojis, ko tas garantē Tavam lidojumam? Galvenais lai ir plāns B!!!
Nezinu pat ko gaidu, kādu kurš sauks - jā, pērc un lido! Pašam liekas riskanti, bet itkā pēc faktiem skatoties vajadzētu jau paspēt. Varētu jau lidot pēc 2 stundām, bet Parīzē būtu jābūt maksimāli ātri.
Es jau teiktu, ka ar FRA tāpat kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt... ja nav savienotie reisi, neriskētu
Nezinu pat ko gaidu, kādu kurš sauks - jā, pērc un lido! Pašam liekas riskanti, bet itkā pēc faktiem skatoties vajadzētu jau paspēt. Varētu jau lidot pēc 2 stundām, bet Parīzē būtu jābūt maksimāli ātri.
Es teiktu tā, ja Tev ir B variants lido/riskē, bet ja nav tad...
Kā iepriekš rakstīju, šodien praksē piedzīvoju, ka tomēr 50 min bija par maz. No AGP FRA ielidojām 25 min vēlāk, kamēr ar autobusu pieveda pie termināla, kamēr aizskrējām, lai gan līdz izlidošanai pēc mana pulksteņa bija vēl 2 min, geits uz RIX jau bija slēgts. Tā nu nakšņoju FRA šobrīd. Jāsaka, ka uz TLL un HEL lidojošos sagaidīja pie lidmašīnas no AGP un aizveda pa tiešo uz nākamo reisu, bet RIX un VNO pasažierus veda ar kopējo busu.
Rūdim risks pamatā tikai finansiālais, ja nepaspēs, zaudēs nopirkto biļeti (var gadīties nianses) un būs jāpērk jaunu par pēdējā brīža cenu. Ja nokļūšana Parīzē svarīgāka par naudu, var riskēt.
4-5 h vilcienā tieši no lidostas, der apdomāt, vai šādi nesanāk ātrāk kā lidot. Biļete tieši pirms iekāpšanas nedaudz virs simta €.
Jā, par variantu B labi der vilciens. Stacija savienota ar lidostu.