Paredzēts, ka no RIX izlido šodien 16:25. Kijevā ielido 18:00. Atnāca notifikācija, ka izlidošana no Rīgas kavēsies. RIX mājas lapā uzrādīts, ka paredzamais izlidošanas laiks 18:40 (ielidošanas 20:00). Nepagāja ne stunda, kad RIX lapā jau informācija nomainījusies un estimated time ir jau tas pats, kādam vajadzēja būt. Un atnāca arī epasts...
Vai tā ir normāla parādība, ka šādi brīdina par kavējumu un tad situāciju kardināli izmaina? Es jau ātri uzmetu aci regulai par kavējumu virs 2h lidojumiem <1500km un nopriecājos
bija plānots Boeing ar kavēšanos, nu būs Embraer (iespējams) bez kavēšanās
par ko tieši nopriecājies? par iespēju dabūt 5EUR ēšanas kuponu?
un, ukrainis kavējas gandrīz ik dienas.
Es tagad to veco labo regulu pētu http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:LV:HTML
6.1a un 7.1a - vai nav tā, ka pienākas kkas vairāk, ja kavē virs 2h tajā galā?
Spriežot pēc tās INFO, kas ir RIX mājas lapā, šis reiss diemžēl kavējas regulāri. Kā reāli būs, to redzēsi tikai lidostā. Ja jau paredzamā izlidošana no KBP uz RIX ir 16:20, tad diez vai no Rīgas varēs izlidot atceļā uz Kijevu jau 5 min. pēc izlidošanas. Starp citu šie kavē tik bieži, ka nu nezinu kā šiem ar tām kompensācju izmaksām. Man jau liekas, ka kavēšana PS ir normāla parādība, jo vismaz uz no (RIX) šie biežāk kavē nekā nekavē. Ar bažām domāju par savu oktobra - novembra lidojumu uz BKK, jo KBP - BKK nelido katru dienu un starp lidojumiem tikai 1 st. 50 min. Šī brīža INFO, kuru var redzēt www.flightstats.com par ielidojošo reisu no KBP ar Nr. PS 185 ir zemāk, vēl nav izlidojis no KBP:
Kā minēja "zahuj", tad gan jau iesmērēs citu planieri uz šo laiku... citādi neredzu jēgu atlikt atpakaļ iepriekšējo izlidošanas laiku...(16:25 - 18:40 - 16:25).
Vai KBP ir lidojuma galamērķis? Ja jā, tad iesības uz kompensāciju noteiks tas, cikos lidmašīna piezemēsies KBP. Kompensācijai nav nekāda sakara ar to, cikos nosēžas reiss, ar kuru Tu neesi lidojis, bet lidosi atceļā.
Kā minēja "zahuj", tad gan jau iesmērēs citu planieri uz šo laiku... citādi neredzu jēgu atlikt atpakaļ iepriekšējo izlidošanas laiku...(16:25 - 18:40 - 16:25).
Šobrīd vismaz RIX lidostas mājas lapā ir ielikts laiks jau cits laiks, bet reālo situāciju redzēsi lidostā "dzīvajā":
15:45 | 18:00 | PS185 | Kiev/Borispol | C | KAVĒJAS - sk. Paredzamo laik |
Nezinu, kāpēc bildīte nesanāca. Būtība-PS 186 no 16:25 izlidošana atkal pārcelta uz 18:00, bet mājas lapai ir informatīva nozīme. Reālie notikumi jāpēta lidostā.
Starp citu šie kavē tik bieži, ka nu nezinu kā šiem ar tām kompensācju izmaksām. Man jau liekas, ka kavēšana PS ir normāla parādība, jo vismaz uz no (RIX) šie biežāk kavē nekā nekavē. Ar bažām domāju par savu oktobra - novembra lidojumu uz BKK, jo KBP - BKK nelido katru dienu un starp lidojumiem tikai 1 st. 50 min.
Viestur, vai tiešām ir tik traki ar ukraiņiem??? Man arī novembrī lidojums ar viņiem uz BKK ( starp lidojumiem 1.stunda 55.min.).
Viestur, vai tiešām ir tik traki ar ukraiņiem??? Man arī novembrī lidojums ar viņiem uz BKK ( starp lidojumiem 1.stunda 55.min.).
Nu paskaties biežāk RIX mājas lapā - no RIX viņi kavē bieži. Lidojuma posmam KBP - BKK - KBP varētu būt labāka situācija, jo BKK lidmašīna stāv no 10.00 rītā līdz gandrīz 2.00 naktī. Droši vien, ka atpakaļ ved tā pati ekipāža un stāvēšana BKK domāta, lai ekipāža izgulētos. Citādi jau nevarētu būt tik zemas cenas un gandrīz nepārtraukti. Kad novembrī atgriezīšos, došu ziņu, kā šiem ar kavēšanos.
Ok, bet noteikti šeit noziņo
Savienotais reiss Rīga-Kijeva-Stambula ar nakts stopover Kijevā.
Tātad jāskatās, kāds ir fiksēts ielidošanas laiks Kijevā?
ja kavēsies izlidošana no RIX vairāk kā 2h, tad dabūsi ēdiena kuponu... vairāk neko pienākošos neredzu, ja ielidosi IST bez kavēšanās.
Savienotais reiss Rīga-Kijeva-Stambula ar nakts stopover Kijevā. Tātad jāskatās, kāds ir fiksēts ielidošanas laiks Kijevā?
Šajā gadījumā, ja es regulu saprotu pareizi, kompensācija pienāksies tikai tad, ja SAVIENOTAIS reiss rītdien vēlāk ielidos Stambulā. RIX var cerēt tikai uz atspirdzinājumu vai kādu ēšanas kuponu samērīgi gaidīšanas laikam. Nekur nav tā strikti atrunāts par samērīgumu. 2 stundu ietvaros tā var būt arī sviestmaize ar tēju. Pilnās pusdienas varēt arī nebūt. 250 EUR vai vairāk varēsi pieprasīt tikai tad, ja galamērķī nokļūsi vēlāk. Kijeva (tranzīta lidosta) Tavā gadījumā nav galamērķis.
Lai arī savienotais, bet KBP-IST jau tikai nākamajā dienā... tātad diez vai kavēsies...
Man arī uztrauc tas pats lidojums uz BKK rudenī. Kādas iespējas un darbības, ja otro reisu KBP - BKK nokavē?
Man arī uztrauc tas pats lidojums uz BKK rudenī. Kādas iespējas un darbības, ja otro reisu KBP - BKK nokavē?
Pēc idejas jau tepat Rīgā jāprasa pie CHECK-IN, ko darīt ievērojama (virs 2 st.) kavējuma gadījumā, lai laicīgi tiktu uz BKK. Pašiem ukraiņiem uz BKK reisi ir vien 2 vai 3 reizes nedēļā. Laikam jau RIX jāuzstāj, lai nodrošina citu alternatīvu ar citu aviokompāniju uzreiz no RIX.
16:44 esot izlidojis no KBP... 18:10 gaidāms Rīgā.
Tēja un sviestmaize neatsver diskusiju ar PS darboņiem par kavējumu. Un nebūs laiks ne ēst, ne dzert Katrā ziņā būs iegūta pieredze par šiem ukraiņiem.
PS 185 strauji tuvojas RIX un may be 18:03 nosēdīsies. Iedzina gandrīz pusstundu no plānotā. Ja ātri izlidos, moška vēl ij sviestmaize ar tēju nemaz nesanāks. Lai gan tā kā vajadzētu sākt jau izsniegt. Līdz KBP gan ticamāk, ka iedzīs daļu nokavētā un pilnas 2 stundas kavējuma izlidojušajam PS 186 līdz KBP var arī nesanākt.
Tīri sporta pēc - sviestmaizes kuponu izsniedz PS vai jāiet uzprasīties? Un tos kuponus jau izsniedz tad, kad 2h kavējums noticis pēc fakta?
Neesmu nekad saskāries ar kavējumiem
Tīri sporta pēc - sviestmaizes kuponu izsniedz PS vai jāiet uzprasīties? Un tos kuponus jau izsniedz tad, kad 2h kavējums noticis pēc fakta?
Neesmu nekad saskāries ar kavējumiem
Principā Jums vajadzēja šajā gadījumā izsniegt kaut ko no provianta jau RIX lidostā, jo, ja PS 186 izlidoja tikai 19:04, tad pamats ēdiena un dzēriena izsniegšanai (samērīgi gaidīšanas laikam) bija - kavējums ap 2 st. 40 min. Man gan arī reiz RYANAIR neizsniedza neko arī pēc 2 st.15 min. kavējuma. TK reiz Stambulā pēc 1st.50 min. kavējuma sadzina visus lidmašīnā, lai nekas nebūtu jādala un tad lidmašīnā vēl veselu stundu gaidījām tranzītpasažieru ierašanos. Samērīgi gaidīšanas laikam tika pasniegts tikai ūdens.
Stambulā turki var rīkoties kā grib (precīzāk — pēc Turcijas noteikumiem), jo nav Eiropas Savienībā un, izlidojot no Stambulas, regula uz viņiem neattiecas.
Stambulā turki var rīkoties kā grib (precīzāk — pēc Turcijas noteikumiem), jo nav Eiropas Savienībā un, izlidojot no Stambulas, regula uz viņiem neattiecas.
uz viņiem attiecas UIA un pasažiera vienošanās:
http://www.flyuia.com/eng/information-and-services/GENERAL-CONDITIONS-OF...
Tas bija par TK un Stambulu…
eu, tiešām? un?
TK iekš IST nav jāievēro Turcijas civilās aviācijas ģenerāldirektorāta regulējums?
zahuj, es nesaprotu, kādus matus Tu te tagad mēģini skaldīt. Sākumā pārprati, ka turpinam runāt par ukraiņiem, bet mēs jau bijām novirzījušies no tēmas uz TK. Ja tā visa rezultātā tagad esi uzracis, ka Turcijā darbojas regulējums, kurš ir gandrīz identisks regulai 261/2004, nu ļoti jauki, nezināju, tas mums nākotnē noderēs, paldies! Esmu par Tevi lepns, un Tu par sevi droši vien arī. Es pat īsti neredzu, kur mūsu viedokļi atšķirtos šajā tēmā, tā ka grūti saprast, kāpēc Tev uzreiz jābožas un jāraksta tā, it kā mēs gatavotos uz nāvīgu kašķi.
Puškins vs Dantess? Ceļakāja vai ceptuve? Lūdzu nebaidiet iesācējus!
Es pat īsti neredzu, kur mūsu viedokļi atšķirtos šajā tēmā, tā ka grūti saprast, kāpēc Tev uzreiz jābožas un jāraksta tā, it kā mēs gatavotos uz nāvīgu kašķi.
mani vienkārši jau ilgāku laiku kaitina apkārt redzami apgalvojumi (ne tieši Tavi), ka, ja lido ar ar ne-ES aviokompānijām, tad, lidojot no ne-ES nekas nevienam nepienākas. taču realitātē redzams, ka arvien vairāk šādas aviokompānijas ir spiestas piemēroties. informāciju tieši par Turkish uzraku 2015.gada 1.martā, kad iegādājos Turkish biļetes un izpētīju viņu piedāvātā servisa nianses. vakar ar prieku secināju, ka arī UIA piemēro to pašu.