Labdien,
nepieciešama Jūsu palīdzība. nekad neesmu īrējis auto, tad nu tagad mēģinu saprast, kas un kā.. jo vairāk pētu, jo mazāk saprotu..
sekojoši- vajadzīga mašīnas īre no 04.07 plkst.17:00 - 07.07 plkst. 17:00 ar auto saņemšanu BRU lidostā un nodošanu CDG lidostā. Braucēji 2 pieaugušie un 1 bērns (5 gadi, auto sēdeklis būs pašiem savs) vēlamais auto lielums opel corsa or similar.
lasīju forumā par apdrošināšanām, caur auto europe cena patīkama 130 eur, bet visur tie pašriski ap 900 eur, ko sapratu auto noma gribēs iesaldēt uz manas kartes, ko es gluži negribētu. varbūt, kāds var nezinītim ar pirkstu parādīt ko man ņemt
Vēl jāpierēķina 'one-way fee', kas parasti nav iekļauta cenā. Tā kā nekas spīdošs domājams beigās nesanāks.
Viens ir tas, ka pašrisku iesaldēs uz kartes, tā būtu mazākā problēma, bet šī pašriska apmērā naudu arī noņems, ja kaut kas ar auto atgadīsies. Var pirkt pašriska apdrošināšanu no trešās puses, piemāram insurance4carhire, tas būtu visizdevīgāk, bet nauda tāpat tiktu iesaldēta uz kartes un noņemta bojājuma gadījumā, bet pēcāk apdrošinātājs (i4ch) to atmaksātu.
Ja negribi, lai naudu iesaldē uz kartes, tad jāņem vai nu bez pašriska vai pilnā apdrošināšana no autoīres kompānijas, kas parasti būs dārgi un neizdevīgi.
labi, ja es ņemu auto caur auto-europe ar Refundable Excess with Super Cover, tad man europcar tā pat iesaldēs kādu summu uz kartes?
piedodat, par manu stulbumu, bet ja tas excess ir 900 eur, tad viņi man nobloķēs 900 eur uz kartes?
Ņemot no lielajiem izīrētājiem (Sixt, Hertz, Avis, Europcar) pa tiešo, man nekad nav gribējuši norezervēt vairāk par 200-300 EUR.
labi, ja es ņemu auto caur auto-europe ar Refundable Excess with Super Cover, tad man europcar tā pat iesaldēs kādu summu uz kartes?
Auto-Europe ir aģents/starpnieks. Ņemot "Refundable Excess with Super Cover" Tu būtībā pērc šo trešās puses apdrošināšanu no Auto-Europe. Īres kantorim gar to nav ne mazākās daļas, viņi Tev dod auto ar pašrisku (kuru Tev pēc tam var atmaksāt Tava apdrošināšana). Viņi tādā veidā mazina sev risku.
piedodat, par manu stulbumu, bet ja tas excess ir 900 eur, tad viņi man nobloķēs 900 eur uz kartes?
Kā jau Juris raksta, tas atkarīgs no autoīres kompānijas. Bet principā jā, viņiem ir tiesības šādu summu rezervēt un ar to būtu jārēķinās. Tas parasti ir izklāstīts (bet ne vienmēr) konkrētās autoīres T&C.
Es eiropā gandrīz vienmēr īrēju no HERTZ, nekad depozītu neprasīja nepērkot no viņiem pilno apdrošināšanu, izņemot pēdējo reiz Krētā Hertz, kad atteicos no pilnās apdrošināšanas gribēja 700EUR depozītu,beigās vienojamies par nedaudz mazāku summu.
Lai vēlreiz precizētu:
Tas, vai un kādu summu rezervēs pirmajos divos gadījumos, atkarīgs no autoīres kompānijas.
Es eiropā gandrīz vienmēr īrēju no HERTZ, nekad depozītu neprasīja nepērkot no viņiem pilno apdrošināšanu, izņemot pēdējo reiz Krētā Hertz, kad atteicos no pilnās apdrošināšanas gribēja 700EUR depozītu,beigās vienojamies par nedaudz mazāku summu.
Cik esmu prasījis, Hertz saka, ka aģents pats var izdomāt, cik Tev liela būs drošības nauda. Parasti esot 1/2 + benzīns
Visnepatīkamāk bija ar SiXT Florencē, kur, ņemot pilno apdrošināšanu, tik un tā viņi pamanījās ļoti lielu (900eur) drošības naudu savākt. Iespējams, ka tādēļ, ka Itālijā tās iebraukšanas/apstāšanās u.c. fīčas atšķiras rezidentiem/nerezidentiem un palielas soda naudas
Katrā ziņā ar nomu Itālijā ir vissliktākā pieredze un stāsti dzirdēti.
"Patīkamā" cena viennozīmīgi vismaz dubultosies, kad tiks pieskaitīta vienvirziena nomas maksa, turklāt starp dažādām valstīm. Domāju, lētāk būs aizbraukt ar vilcienu. Un nomu ņemt vienā vietā.
Starp Beļģiju un Franciju parasti ir diezgan sālīta vienvirziena maksa. Vienas valsts ietvaros, Francijā, parasti tās nav nemaz, nu kaut vai rezervējot Ryanair lapā, arī vairākās citās vietās. Es arī šaubos, vai izdosies dabūt ko izdevīgu. Vismaz kādreiz tā bija, pēdējā laikā neesmu meklējis.
Jā, tam varētu piekrist. Stereotipiskajās sīko krāpniecību zemēs ir vislielākās problēmas ar šādu veida izspiešanu — ja neņemat no mums superdārgo apdrošināšanu 30 EUR par dienu, nu tad mēs jums norezervēsim 2000 EUR no kartes.
Urugvajā man gribēja norezervēt 5000 USD no kartes, kad neņēmu apdrošināšanu. Man bija pietiekami līdzekļu, bet šie saka, ka banka atsaka. Nevarēju pats to pārbaudīt, jo rezervācijas mēģinājums notika pa telefonu man nedzirdot. Beigās man nekas cirts neatlika, kā piekrist ''īpašam darījumam'' - pilnā apdrošināsana par bāzes apdrošināšanas cenu.
Vienai no kartēm (Citadeles) internetbankas izrakstā var redzēt visus, arī neveiksmīgos noņemšanas mēģinājumus. Pēc tam paskatījos - viņi bija mēģinājuši norezervēt 15 000 USD!!! Tas ir vismaz divas reizes vairāk, cik tas viņu dranduļets vispār var maksāt. Skaidrs, ka 15k neizdevās, neesmu jau Rokfellers.
Europcar paši savā lapā piedāvā pa 190EUR ar one way fee iekļautu cenā. Vai auto-europe piedāvājumā ir iekļauts one-way fee vai nē, galīgi nav skaidrs.
Labdien,
nepieciešama Jūsu palīdzība. nekad neesmu īrējis auto, tad nu tagad mēģinu saprast, kas un kā.. jo vairāk pētu, jo mazāk saprotu..
sekojoši- vajadzīga mašīnas īre no 04.07 plkst.17:00 - 07.07 plkst. 17:00 ar auto saņemšanu BRU lidostā un nodošanu CDG lidostā. Braucēji 2 pieaugušie un 1 bērns (5 gadi, auto sēdeklis būs pašiem savs) vēlamais auto lielums opel corsa or similar.
lasīju forumā par apdrošināšanām, caur auto europe cena patīkama 130 eur, bet visur tie pašriski ap 900 eur, ko sapratu auto noma gribēs iesaldēt uz manas kartes, ko es gluži negribētu. varbūt, kāds var nezinītim ar pirkstu parādīt ko man ņemt
Tas atkarīgs no valsts, vietas un sezonas. Vācijā piemēram, man jau gadiem neatkarīgi no vietas un sezonas sanāk 30-35 EUR dienā.
Kāds ir izdevīgākais kantoris/agents Charleroi lidostā vai pilsētā? Patreiz labākā cena rādās caur Arguscarhire, ir vēl kāda opcija? Interesē ekonomiskā vai vidējā klase. Kompakt klase par mazu
Interesē ekonomiskā vai vidējā klase. Kompakt klase par mazu
Ekonomiskā klase teorētiski ir mazāka par kompaktklase, bet realitātē tā ir tieši tā pati klase, kas kompaktklase. Tad, kad pirms pāris gadiem viens žurnāls veica aptauju autonomās - kādi auto modeļi viņiem ir ekonomiskajā un kādi kompaktklasē, izrādījās, ka viņi nemaz šīs klases nedala autonomā un mašīnas ir vienas un tās pašas. Tā kā vienmēr iesaka ņemt ekonomisko klasi, ja tā ir lētāka par kompaktklasi, jo auto būs tas pats (pat, ja aprakstā pie viena būs Kia Rio or similar, bet otrā Nissan Versa or similar). Uzsvars uz to "or similar", jo šīs abas viņiem arī savā starpā skaitīsies "similar".
Nevar gadīties, ka ekonomiskajā klasē nav A/C ?
paldies,
pirmo reizi paņēmu caur autoeuropa.com, mašina no Hertz, tad jau redzēs. Spānijā vienmēr ņēmu caur economycarrental, taču Beļģijā bija salīdzinoši dārgāk nekā citi dīleri. Arguscarhire vienubrīd izmeta Nissan kaskaiš par megasaldu cenu, bet kamēr bukoju, kancelēja
Nevar gadīties, ka ekonomiskajā klasē nav A/C ?
Pērkot, tas parasti ir norādīts, vai ir vai nav A/C. Parasti jau ir, bet atkarīgs no valsts, Brazīlijā lētākajām nebija, bet tas nbija atkarīgs no economy/compact, abām nebija, jo kā jau minēju, beigās tā bija tā pati mašīna.
Pērkot caur autoeurope.com konkrēti ieberzos. Kā jau sen zināms skopais maksā divreiz ) Visu kantoru cenas bija aptuveni līdzīgas, bet autoeurpa piedāvāja par aptuveni 20% zemāku cenu, atsauksmes (tripadvaizerī ) bija labas un izlēmu pamēģnat. It kā visu izlasīju, paņēmu vēl pašriska segumu ( tur gan tas norādīts nevis kā apdrošināšana, bet zaudējuma atlīdzināšana. Paņemot auto no Hertz nebija nekādu problēmu vai jautājumu, ieturēja no kartes 152 eur, kas man likās nenormāli maz, parasti summas ir vairākos simtos, pat līdz 1k, bet nolēmu, ka mani ir paglābusi visu zaudējumu atlīdzināšana no autoeurope.com. Nepatīkams bija pārsteigums, kad atgriežot auto man paskaidroja ( protams, pēc mana pieprasījuma, kad nauda tiks atbloķēta ) ka naudu atbloķēs, bet ieturēs divus nodokļus par auto vadīšanu Beļģijā 15 eur un nomas punkta nodokli 50 eur visam plus 21%. Vēl karoju gan ar Hertz, gan Autoeurope, bet izskatās, ka neko nepanākšu. Tā kā cena nostājās pat nedaudz augstāk nekā līdzvērtīgiem kantoriem.
Tas tā, citiem zināšanai )
Izklausās pēc pilnīgākajām muļķībām. Šīs summas nav nekas tāds, kas radies īres gaitā, līdz ar to autonomai par tām bija jāinformē un apamksā jāveic pie mašīnas izņemšanas, kur tu parakstījies, ka saņem mašīnu un cik tas maksās. Visam tiešām bija jābūt iekļautam un domāju, ka tev ir visas iespējas atkarot savu naudu caur Autoeurope, kas savukārt to ar lielākām iespaidošanas svirām piedzīs no Hertz. Ceru, ka visus čekus esi saglabājusi. Noteikti nepadodies! Šīm lietām bija jābūt iekļautām - nepaņēmi taču nekādas ekstras pie auto izņemšanas - additional driver vai jebko citu, ko piedāvāja? Vadītājs nebija pārāk jauns (zem 25 gadi)? Lidostas vai kādas cita nomas punkta nodevas noteikti ir iekļautas Autoeurope cenā. Un par tādu auto vadīšanas nodokli arī pirmo reizi dzirdu. Varbūt vari ierakstīt precīzus pozīciju nosaukumus un summas, lai lielāka skaidrība.
Man pēc apraksta liekas, ka autors būs autoeurope lapā ņēmis ASV versijā. Viņi gan cenas dod dolāros, un to nevar nepamanīt. Tās sanāk krietni zemākas nekā Eiropas lapās, bet beigās atsevišķi autonomai jāmaksā lidostas nokoklis un vēl kaut kāds mistisks vietējais nodoklis, kas izklausās pēc autora minētā. Tas gan ir skaidri rakstīts T&Cs.
Jā, tik tiešām, ejot caur ASV lapu ir TOC visas šīs papildmaksas aprakstītas (20% surcharge par izņemšanu lidostā, kā arī ap 4 EUR ekonodoklis dienā). Tādu iespēju pat nebiju apsvēris/iedomājies. Vienmēr jāizlasa T&C, kas ir un kas nav iekļauts. Bet vienalga uzskatu, ka autonomai par šīm piemaksām bija jāinformē vēl pirms auto izņemšanas. Varbūt, ka arī informēja, to var noskaidrot, sīkāk izlasot auto "izņemšanas" lapu, kas tika parakstīta, saņemot auto.
Cenas bieži ir ļoti atšķirīgas arī EUR/GBP versijai, bet iekļautās lietas tur parasti ir vienādas.
Caur ASV lapām bieži var dabūt arī reāli zemākas cenas autoīrei Eiropā, bet tur parasti nebūs iekļauta nekāda apdrošināšana, kamēr Eiropas lapas vienmēr kaut kādu minimumu iekļauj. Turklāt ne visi izīrētāji ir ar mieru dot auto pilnīgi bez apdrošināšanas. Ja tā jāpērk atsevišķi, tad nekas lētāks parasti vairs nesanāk.
Turklāt dažiem, kā piemēram, autoeurope ASV verisjai, ir niķis neiekļaut visus nodokļus.
Kā jums šķiet, kādas ir versijas kā varētu izvērsties afēra mēģinot nobukot auto pa 12.96 uz piecām dienām? )) Ja neizvēlos nevienu no ekstrām, viņi piedāvā tieši tādu cenu Maljorkā http://carhire.centauro.net/
Pat ja es esmu ar mieru, ka viņi rezervē 950 eiro uz kartes? Tiešām 12 eiro?
P.s. šādu iespēju es apsveru tikai tāpēc, ka esu tikusi sveikā cauri ar slaveno rippoff kantori goldcar (kur ņēmu viņu apdrošināšanu (jo pēc pēdējā brīža bukošanas, internetos lasīju, ka neraugoties ne uz ko viņi apkrāpuši pusi britu salu pēc tam piestādot rēķinus par it kā sabojātiem saloniem un ko tik vēl ne) un Hertz savukārt īzī pieņēma manu i4ch un nelika ņemt viņējo apdrošināšanu. tā nu man ir spārnots optimisms, varbūt var sakombinēt 12eiro un i4ch.
Klāt tiem 12.96 eur tev liks nopirkt bāku ar degvielu pa 85eur, vismaz man tā bija un ieturēja vēl depozītu.
Tā arī ir surcharge 50 eur + pvn un driving fee 15 eur + pvn. Sviests, bet nu tā tas ir. Manā keisā 4 dienas caur Autoeurope maksāja 143 eur ( standarta cena pārējiem, ap 180-190 eur ), beigās ar visiem gļukiem 221 eur, nedaudz lētāk kā Hertz, bet dārgāk kā lētajiem īres kantoriem. Tikko Trustpilot atradu ļoti negatīvas atsauksmes, pirms tam nebiju kārtīgi iedziļinājies, vot i papalsja.
Spānijā auto īre ir nenormāli lēta ( nezinu kur vēl ir tik lēti ), bāka gan jāapmaksā un atgriezt vari tukšu, kas nav izdevīgi, jo degvielas uzcenojums x2 ( aptuveni ), tā kā beigās atkal viss atkal nedaudz izlīdzinās.
Gogidze, tak Tu caur autoeurope ASV lapu bukoji un maksāji dolāros? Ja tā, tad tas viņiem tā vienmēr ir, amerikāņiem patīk, ka viņus čakarē un nodokļus pieskaita pēc tam.
Ja ieraksta adreses laukā autoeurope.com, tad tieši atveras ASV domātā lapa. Izvēloties Eiropu, adreses laukā būs autoeurope.eu.
Caur ASV lapām bieži var dabūt arī reāli zemākas cenas autoīrei Eiropā, bet tur parasti nebūs iekļauta nekāda apdrošināšana, kamēr Eiropas lapas vienmēr kaut kādu minimumu iekļauj. Turklāt ne visi izīrētāji ir ar mieru dot auto pilnīgi bez apdrošināšanas. Ja tā jāpērk atsevišķi, tad nekas lētāks parasti vairs nesanāk.
Turklāt dažiem, kā piemēram, autoeurope ASV verisjai, ir niķis neiekļaut visus nodokļus.
Man ir atsevišķi iegādāta apdrošināšana, bet tur jau tā lieta, ka nevaru atrast, kur varētu pieredzervēt auto nomai Vācijā pilnīgi bez apdrošināšanas. Vai būtu jārezervē ar zemāko apdrošināšanu un tad uz vietas no tās jāatsakās? Kādreiz biju uzgājusi vienu ASV lapu, bet tagad nekādi vairs nevaru atrast neesmu gan rūdīta auto īrētāja, tāpēc laikam tā vai kāds var palīdzēt ar padomu? Paldies!