Vai kāds var padalīties pieredzē vai dot padomu? Jūnijā plānoju ceļojumu uz Korsiku un atpakaļceļā no Livorno (IT) doties uz Romu. Ceru ka nekļudos ... man domāt ka vilciens varētu būt lētākais transporta veids.
Kā labak iegādaties biļetes vilcienam Itālijā ... pirkt online vai uz vietas stacijā vai cena atšķirās ... vai reģistrēšanās http://www.trenitalia.com/ dod kādas priekšrocības?
Varbūt kāds ir arī vizinajies ar vilcienu pa Korsiku? Maršrutus atradu bet nav saprašanas par biļešu cenām. Interesē no Ajaccio uz Calvi.
ir vairākas tēmas, kur šie jautājumi +/- apspriesti, piemēram: http://www.celakaja.lv/forumi/par-vilciena-biletem-italija
Ar šo jautājumu pēc profesionālas un izsmeļošanas informācijas var griezties dzelzceļnieku kluba forumā - http://forum.railwayclub.info/
Tikai ievērot, ka svaigākā informācija ar praktiski noderīgiem ieteikumiem pēdējā laikā tur pamatā ukraiņu valodā. Pavisam nesen Itālija tur tika ķidāta smalkākajās detaļās.
Oskar, vai Trenitalia lapā cena nerādās?
Itālijas vilcienienam cena rādās ... jautajums jau bij vai pērkot caur trenitalia lapu ir letāk un vai tur ir atšķirība reģistrēts lietotājs vai nē ... vai vajag tagad iespringt , ieplanot un pirkt vai arī tas pats ir uz perona izdarāms pa tādu pašu naudu. Tā kā plānoju pavadīt 6-7 dienas korsikā uz GR20 takas ... un visa ceļojuma laikā pārvietošos ar sabiedrisko transportu ... tad grūti ir 100% paredzēt ka tieši tajā diena tajā stunda būšu konkretajā punktā. Protams ja ir cenas atšķirība tad būs stimuls censties
Cenas neatradu vilcieniem Korsikā.
jautajums jau bij vai pērkot caur trenitalia lapu ir letāk un vai tur ir atšķirība reģistrēts lietotājs vai nē ... vai vajag tagad iespringt , ieplanot un pirkt vai arī tas pats ir uz perona izdarāms pa tādu pašu naudu.
Vai reģistrētajiem ir zemākas cenas ir viegli pārbaudāms. Bet ļoti šaubos, neesmu saskāries ne ar vienu transporta kompāniju, kur piereģistrēšanās vien dotu atlaidi.
Cik nu ir bijusi pieredze Itālijā un vispār pasaulē braukājot ar vlcieniem, īsākiem vietējas nozīmes maršrutiem cena ir nemainīga, vienalga, vai pērc stacijā minūti pirms izbraukšana vai pusgadu iepriekš, savukārt tāliem gabaliem visi pamazām pāriet uz sistēmu, ka, pērkot iepriekš, ir lētāk.
Jurim taisnība vietējās nozīmes reisos nav nekādas starpības un Itālijā arī garākos ar parastajiem vilcieniem ir praktiski viens un tas pats. Liela atšķirība ir pērkot ātrvilcienu (Frecciarossa, Italo un tamlīdzīgi) biļetes, iespējams arī uz nakts vilcieniem bet droši nezinu. Bet vispār ņem vērā ka Itāļu vilcieni ar īpašu precizitāti neizceļas izņemot jau pieminētos un daudz dārgākos ātrvilcienus.
neesmu saskāries ne ar vienu transporta kompāniju, kur piereģistrēšanās vien dotu atlaidi.
Piereģistrējoties PINS programmā, LUX EXPRESS sākotnēji uz gadu piešķir kura tur līmeņa patstāvīgā klienta atlaidi. Ja gada laikā neizpildi atlaides saņemšanai nepieciešamo braucienu skaitu, tad pēc gada tiec pazemināts un atlaidi vairs nesaņem.
Jurim taisnība vietējās nozīmes reisos nav nekādas starpības un Itālijā arī garākos ar parastajiem vilcieniem ir praktiski viens un tas pats. Liela atšķirība ir pērkot ātrvilcienu (Frecciarossa, Italo un tamlīdzīgi) biļetes, iespējams arī uz nakts vilcieniem bet droši nezinu. Bet vispār ņem vērā ka Itāļu vilcieni ar īpašu precizitāti neizceļas izņemot jau pieminētos un daudz dārgākos ātrvilcienus.
No saviem novērojumiem, izmantojot trenitalia.it, piebildīšu, ka lētākas biļetes tur laicīgi pērkot var nopirkt uz posmiem, uz kuriem biļetes pārdod 4 mēnešus iepriekš (neatkarīgi no Frecciarossa, Frecciabianca vai Regionale). Uz garākiem gabaliem kaut kas līdzīgs fiksētām cenām, piem., 9 Eur gan Milāna-Boloņa, gan Milāna-Parma.
Uz posmiem, kur pārdod biļetes tikai līdz nedēļai iepriekš, tāda pat cena būs arī biļešu automātā. Un savienojumus, kur biļetes trenitalia.it nepiedāvā (pavisam lokālās stacijas), visticamāk, arī automātā nevarēs nopirkt, t.i., būs jāpērk atsevišķa biļete katrā pārsēšanās vietā.
Bet nu principā jau nekas nav vieglāks, kā tajā pašā lapā paskatīties cenu tendences dažādos datumus vajadzīgajam etapam.
Par precizitāti - no gala stacijām parasti atiet laikā. Pa ceļam gan var sākt iekavēt, bet nu lielākoties jau +10 minūtēs iekļaujās. Tas gan jāņem vērā uz īsiem pārsēšanās laikiem, jo var nepaspēt ielekt plānotajā, tāpēc vēlams jau iepriekš izplānot, vai būs iespēja gaidīt nākamo vilcienu īpaši nenograujot turpmākos plānus.
Labdien!
Top plāns pa Itāliju paceļot ar vilcienu. Ar lielām pūlēm(uzģenerējot pat VAT kodu) izdevās piereģistrēties trenitalia mājaslapā un nopirkt biļetes vienam ceļojuma posmam.
Lai piereģistrētos (trenitalija mājaslapā) tad kaut ko pamuhļīju - dzīvesvietu norādīju nobukoto hoteli, pasei man beidzas termiņš, būs jāmaina, un kas tur vēl bija jau neatceros, jo izmeta eror un tad kaut ko vēl piemuhļīju un aizgāja.
Biļetes atnāca uz e-pastu. Atnāca ari vēl CartaFRECCIA uz e-pastu. Vai tā karte (CartaFRECCIA) arī jāizdrukā un jārāda kopā ar biļetēm?
Ir kādam pieredze ar iepriekš (četri mēneši) pirktām biļetēm?
Vai ar tām nopirktajām biļetēm viss būs OK?
Nevajadzetu piemirst biļeti arī nokompostrēt.
Nez, es kaut kā bez čakarēšanās ar reģistrēšanos nopirku, tāpat atsūtīja uz e-pastu.
Nezinu kāpēc, bet sākumā man neizdevās nopirkt biļeti (aizgāja līdz pirkšanai, bet neizdevās savienojums ar banku un naudu nenorezervēja). Tik kad piereģistrējos, tad sanāca viss. Nezinu, varbūt, ka tik sagadīšanās tāda? Grūti spriest, jo atiešanas laikus arī pamainīju.
Mani vēl mulsina, ka uz biļetes ir atzīmēts cik ir nopelnīti punkti ( punkti par CartaFRECCIA )
Jā, iepriekš pirktās biļetes ir stipri lētākas. Nu cerēsim, ka viss būs kārtībā.
Arī pirku bez reģistrācijas uz FrecciaRossa.. pirku 3 mēnešus iepriekš un viss bija ok.
'biļetes, kas ir uz konkrētu vilcienu ar norādītām vietām nav nekur jākompostrē. Jābūt līdzi tikai tam QR kodam obligāti.
Jā, es par to kompostrēšanu arī īsti nesapratu, bet palasīju, tad raksta, ka tas ir reģionālajiem vilcieniem.
Man biļetes ir uz konkrētu vilcienu, konkrētu laiku un ar norādītām vietām (vagona nr. un sēdvietas)
Kas ir QR kods? Bet noteikti, ka uz biļetes tas ir norādīts. Izdrukāšu visu, ko man atsūtīja, arī CartaFRECCIA (pdf formātā)
Pajautāšu vēl par Cinque Terre. Tie ir pieci ciematiņi, starp kuriem iet vilciens un ir iespēja staigāt pa kalnu takām (ja tik takas ir vaļā). Bet lasīju, ka ļoti skaists skats paverās braucot ar kuģīti. Kā tur ir? Vai ir iespēja kādu posmu noiet ar kājām un kādu posmu pavizināties ar kuģīti? Un tad doties tālāk.
Piemēram, no Riomaggiore noiet to mīlestības taku kājām un no cita ciematiņa braukt ar kuģīti līdz Monterosso.
Plānoju, ka no La Spezia svētdien agri no rīta izbraucam uz Riomaggiore un tās dienas vakarā, aiz Morterosso nakšņojam. Tad pirmdien dodamies tālāk uz Milānu.
Kas ir QR kods?
Jā, skaidrs. Paldies, Juri!
Mācīties nekad nav par vēlu.
Kāpēc gribat visas biļetes nopirkt jau laicīgi? Mēs reiz braucām no IT ziemeļiem līdz Kalabrijai un biļetes nepirkām iepriekš. Vilcieni ir ļoti dažādi, arī cenu ziņā. Pārbrauciens mums bija arī nakts laikā, līdz ar to atkrita arī viesnīca.
Ica mica, visas jau nepērkam iepriekš. Pērkam tik tālākiem pārbraucieniem, kas skaitās starppilsētu (piemēram, Roma - Florence) Un zemo cenu biļetes (ko var nopirkt četrus mēnešus iepriekš) nav iegādājamas ne nedēļu, ne divas iepriekš. Tad jau cenas ir diezgan augstas. Vismaz man interesējošos virzienos.
Doroteja, ja kaut kas vēl palicis nenopirkts, ieteiktu paskatīties Megabus, ļoti jau nu vilinoši par 1 EUR.
Paldies!
Papētīju. Pašas septembra beigas vēl nav piedāvājumā, bet tajos datumos, kas ir jau pieejami, tiešām biļetes ir par 1 EUR
Ar vilcienu tomēr patīkamāk ceļot nekā ar autobusu, bet nu tas protams mans personīgais viedoklis
Par Cinque Terre - manuprat, kugitis tur iet daudz biezak, neká vilciens. Viss gabals noejams viená diená, tá mílétáju taka ir visneinteresantáká - táds pussegts tunelis paraleli dzelzceljam. Vissmukakais gabals bija no 2. lidz 4.ciemam, nosaukumus gan vairs tik labi neatceros
Miglaini atceros ka tur kaut kādas takas pēdējos gados ir slēgtas zemes nogruvumu dēļ. Iesaku vispirms noskaidrot kas un kā ja ir interese ar kājām iet.
Tāks, notestēju to Frecci..kānutur. Ļoti patika, ērts un ātrs, subjektīvi likās foršāks par vācu ICE: ērtāki krēsli + bezmaksas cepumiņi ar dzērienu, kas vāciem nebija.