Carnet de passage

5 replies [Last post]
inverson2015
Offline
Joined: 16/03/2015
Posts: 17
Last seen: 9 years ago

Sveiki visiem.

Vai kāds zina, vai Latvija var noformēt carnet de passage? Es nevaru atrast nekur citur, un ja tas tiek darīts attālināti Šveicē, tie prasīs depozītu 100% no izmaksām par mašīnu + 300 eiro par reģistrāciju:

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&u...

(Iztulkoju. Juris)

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 8 hours ago

Tad jau maz grib, depozīts, atkarībā no auto rādītājiem, var saniegt arī 300% no cenas, bet 100% gandrīz vai jāuzskata par īpašu pretimnākšanu. Tomēr viss atkarīgs no valsts, uz kurieni dosies. Pašlaik "dārgākā" rādās būt Ēģipte.

Arī Zviedrijā var dabūt šo karneti.

inverson2015
Offline
Joined: 16/03/2015
Posts: 17
Last seen: 9 years ago

Man jau sen ir stulba ideja: nopirkt Rīgā automašīnu-miskasti līdz 3000 eiro braukt līdz Tarifai Spānijā, prāmī uz Tangier, Marokā. No turienes pa Rietumsahāru un Mauritāniju uz Senegālu, un pēc tam pārdot automašīnu Dakāra un doties mājās. Karneti nepieciešams Rietumsahārā, Mauritānijā un Senegālā.

JTT, paldies par komentāriem, bet jūsu informācija nav pilnīgi pareizs. Piemēram, Vācijā rezidentiem karneti automašīnai uz jebkuru konkrētu vērtību (es domāju, ka līdz 5 000 eiro), var izsniegt bez dopozita caur auto klubiem. Ja Latvijā šīs iespējas nav, man nav jēgas kārtot kaut kur ārzemēs, vai Zviedrijā vai Šveicē, jo tie prasīs 100% depozītu, ko es nevēlos maksāt principā.

(Iztulkoju. Juris)

Edzus
Offline
Joined: 01/07/2013
Posts: 3357
Last seen: 9 hours ago
Location: RIX

Ja plāns ir tāds, tad google Budapest-Bamako. Mēs braucām tajā pasākumā - nav bez maksas, bet par dalības maksu ir sakārtota visa organizatoriskā puse - vīzas (kārtošana, ne pati vīzu maksa), apsargāti bivouac pa nakti Mauritānijā un vienkārši kopēji bivouac pārējā maršrutā, road book. Nezinu, vai tas bija arī sakārtots no organizatoru puses, bet mums nekādu Carnet de Passage nevajadzēja. Mašīnas tajā galā pārdevām.

inverson2015
Offline
Joined: 16/03/2015
Posts: 17
Last seen: 9 years ago

Edžus, paldies par saiti, bet nav piemērots daudzu iemeslu dēļ. Es negribu braukt pūlī ar 20 automašīnām. Man nepatīk, ka kāds kaut ko organizē man. Es gribu iet uz savu ceļu, un nevis kāda cita maršrutu, un tad, kad es gribu, un ne tikai tad, kad kāds, kas tur pulcēsies.

Saskaņā ar jaunākajiem ziņojumiem no foruma LonelyPlanet Mauritānijas un Senegālas vīza ir uztaisāma 1 dienā Rabatā, Marokā. Tātad, tas nav problēma. Par nakšņošanu maršrutā es arī neesmu īpaši noraizējies.

Carnet de Passage sakarā, es vēlreiz pārbaudīju informāciju, un tev taisnība - tas nav nepieciešams Mauritānijā un Senegālā esot "ieteicams". Man ir jautājums jums: Jūs esat ceļojis, vai vienkārši vēlaties doties? Vietnē norādīts 2016. gads, un jūsu parakstā jau ir Bamako lidostas. Ja esat ceļojis, man ir jautājums: Jūs iebraucāt Mali no Senegālas vai Mauritānija? Ja jūs ceļojāt caur Senegālu, mani ieinteresētu Mauritānijas-Senegālas robežas šķērsošana.

(Iztulkoju no krievu valodas. Juris)

Edzus
Offline
Joined: 01/07/2013
Posts: 3357
Last seen: 9 hours ago
Location: RIX

Mēs braucām 2011. gadā, tā ka situācija var būt mainījusies. Braucām Mauritānija -> Senegāla -> Mali. Mauritānijas - Senegālas robeža bija pilnīgs haoss Smile
Bet par minēto organizēto braucienu - tur nav jābrauc barā, katrs brauc kā grib un var (ja vien nebrauc competition klasē, kurā mēs nebraucām). Mēs teiksim oficiālajā bivouac pirmo reizi parādījāmies pēdējā naktī Marokā. Un organizatoriem pa lielam ir vienalga ko tu dari, vari vispār braukt un nakšņot kur gribi. Bet Mauritānijā no drošības viedokļa labāk bija palikt organizētajos apsargātajos bivouac (ne velti Dakaras rallijs aizbrauca dēļ drošības situācijas Mauritānijā).