Atradu vajadzīgo info. Tēmu varam slēgt un izdzēst. Paldies.
Labdien,
Ja šī tēma ir kaut kur aprakstīta, lūdzu norādiet KUR, nemācēju atrast.
situācija īsumā tāda. Draugi lido no US of A. Reisa izlidošana kavējas nezināmu iemeslu dēļ. Eiropas lidostā paziņo, ka nākošā lidmašīna uz Rīgu ir aizlidojusi, iedod pāris euro kuponus ēdienam un biļeti uz nākamo iespējamo reisu. Ierašanās galamērķī ir vairāk kā 3 stundas vēlāk pēc paredzētās.
Vai no aviokompānijas kaut kas vēl pienākas vai arī necelt brēku par šo gadījumu un aizmirst!?
Paldies jau iepriekš.
Ja ES aviokompānija, tad pienākas pēc EU regulas.
Bet pat, ja ne ES kompānija, tad, ja pasūdzas un izdomā kādu iemeslu, kāpēc tas radīja lielas neērtības (pieklājīgi), tad reizēm aviokompānija iedod jūdzes vai dāvanu karti/vaučeri nelielā apmērā.