Nav rezervēta nauda kontā

4 replies [Last post]
k
Offline
Joined: 30/10/2008
Posts: 2208
Last seen: 2 hours ago
Location: Rīga

It kā atceros kaut kādus jautājumus par līdzīgu tēmu. Bet atrast nevaru, atvainojiet!
Nopirku lidmašīnas biļeti caur http://www.travelgenio.co.uk/, maksājot ar American Express. It kā viss ok, checkmytrip.com arī rāda ok, bet kartes kontā nekādas izmaiņas neredz. Nekādas naudas nav, ne noņemtas, ne rezervētas. Vai par to vajadzētu uzreiz uztraukties?  Ja jā, ar kādām darbībām sākt? Varbūt kādam ir pieredze līdzīgā situācijā.

Buicis
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 5636
Last seen: 1 hour ago
Location: RIX.

Nevajag uztarukties. Man nesen bija līdzīgi. Pirku "trikotu" biļeti uz ASV četriem cilvēkim. Sākumā novilka naudu no diviem.  Bet pēc 4 dienām arī pārējiem diviem.  Domāju ka Tavā gadījumā būs viss O.K.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

Edzus
Offline
Joined: 01/07/2013
Posts: 3357
Last seen: 7 hours ago
Location: RIX

Man bija pieredze ar edreams.de , ka rezervēju aviobiļetes, atnāca apstiprinājums, bet ne e-tickets. Vēlāk viņi atrakstīja, ka neizdodas paņemt naudu un izsniegt e-tickets un lai es viņiem zvanu risināt šo problēmu. Tā kā man nebija vēlmes zvanīt un mēģināt ar vāciešiem ko risināt pa telefonu, tad nedarīju neko ar domu ka tad jau viņi atcels šo rezervāciju un norezervēšu no jauna kaut kur citur. Taču vismaz 3 nedēļas checkmytrip šī rezervācija rādās kā confirmed, bet bez e-tickets. Riskēju un nopirku jaunas biļetes citur, bet tā edreams.de rezervācija kaut kad vēlāk atcēlās. Es domāju, ka svarīgākais jautājums šajā situācijā  - ir vai nav izsniegtas e-tickets. Ja ir, tad vajadzētu visam būt OK un lai viņi noņem naudu kad izdomā to izdarīt. Ja nav, tad varētu uztraukties.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Jā, paskaties checkmytrip vai aviosabiedrības mājaslapā (vai tajā travel ģēnijā), vai rezervācijai ir parādījies e-biļetes numurs. Ja ir, tad viss kārtībā, ja nav, tad var nedaudz uztraukties vai vismaz painteresēties, kas notiek.

k
Offline
Joined: 30/10/2008
Posts: 2208
Last seen: 2 hours ago
Location: Rīga

Nekas nenotiek. Reservation confirmed (arī aviosabiedrības lapā), bet ne nauda kontā kustas, ne e-ticket parādās. Zvanīt uz tā spāņu kantora maksas telefonu negribas. Nosūtīju viņiem caur kontaktformu cancellation, dabūju robota atbildi par case ticket. Un jau 24 stundas nekādu izmaiņu. Uz laiku nobloķēju karti, ko tur lietoju un nopirku biļeti aviosabiedrības lapā. Uzreiz ir nauda paņemta un e-ticket izsniegts. Cerams, ka tie ģēniji vēlāk nesāks gar karti grābstīties.