Expedia īsti nekur nereklamē, ka viņiem ir pieejama 24h rezervācijas atcelšana BEZ MAKSAS. Respektīvi, ja Jūs rezervējat sev lidojumu, bet laikā līdz 24h pārdomājat, Jums vēl ir iespēja to anulēt par to neko nemaksājot, kaut vai biļetē raxtīts, ka non-refundable. Varbūt daudzi to zin, tomēr, gribu ieteikt dažus padomus, par cik šovakar ar šo problēmu saskāros un gāja smagi.
Man lidojums bija uz ASV, tā kā var gadīties, ka citi lidojumi zem refunda nekvalificējas....
Paga, nemaz nelidosi uz MIA?!
Nauda rezervacijaa var buut nobloketa pat 5as dienas, ta ka negaidi ka paris h ta bus atpakal kontaa un it ipasi tagad ir nedelas nogale.
Nu tas, ka dažādu valstu Expedias savā starpā nekādi nekumunicē, jau sen ir skaidrs. Ja būtu rezervējis expedia.fr, tad gan būtu sliktāk, tur jau nu toč neviens angliski nerunātu.
Tas, ka 24 h laikā var kaut ko atcelt vai mainīt, man šķiet, ir tāds rakstīts vai nerakstīts industrijas likums, tikai aģentūras to īpaši nepopularizē. Es kaut ko rezervēju caur letasaviobiletes.lv, viņi man atsūtīja apstiprinājuma e-pastu ar piebildi, ka, ja nu līdz vakaram kaut kas mainās, lai zvanot, tad vēl varēšot kaut ko labot. Lai kaut ko mainītu vai atceltu gan ir vajadzīga operatora manuāla iejaukšanās, un, tā kā mazās aģentūras fiziski nestrādā 24 h diennaktī, tad reāli tas ir atkarīgs no viņu darbalaika.
Naudu ir noņēmuši. [beigti dzīvnieki] tādi! Nu ko, tagad sāksies kašķis un cīņa. Šodien viņi jau dziedāja citu dziesmu - naudas atgriešanu varot veikt tajā pašā dienā, nevis 24h laikā. Man bija tā pati diena, bet viņiem nezkāpēc iereģistrēts, ka tā bija iepriekšējā diena. Tagad paralēli jāpēta, kā notiek chargeback.
Expedia īsti nekur nereklamē, ka viņiem ir pieejama 24h rezervācijas atcelšana BEZ MAKSAS.
Es vienmēr ņemu caur expedia.com - tur uzreiz var pamanīt, ka tie piedāvā 24h atcelšanu.
Laikam ASV expedia ir labāka par Eiropas versijām.
ASV ir ar likumu noteikts, ka lidojumiem (ja izlidošana ir no ASV) jābūt atceļamiem 24 stundu laikā pēc rezervēšanas (vai nu jāspēj dabūt atpakaļ nauda, vai norezervēt uz 24h uzreiz nesamaksājot).
Ļoti būtisks aspekts! Atceļot nopirktās biļetes, jāuzsver, ka grib dabūt atpakaļ naudu uz karti. Pēc noklusējuma vairums aviosabiedrību atstāj iztērēto summu pie sevis kā klienta kredītu, ko var tērēt nākamajiem biļešu pirkumiem.
Nu jau 24.marts. Solītajās 10-15 dienās nebija nekādas reakcijas no expedia.de puses. Toties bija vairākkārtēja reakcija no swedbank puses, kas arī itkā esot pieprasījusi informāciju no viņiem. Patīkami reaģēja, jo es viņiem tikai pazvanīju un pajautāju, kas no manis nepieciešams, lai pieteiktu chargeback un izstāstīju īsos vilcienos arī bēdu stāstu. Šodien aizsūtīju vēl vienu depešu Expedia.de caur viņu mājaslapu, tad jau paziņošu, kā veicās, bet sākums man nepatīk
Šodien atgrieza naudu, tākā epopeja galā. Pagāja precīzi mēnesis - no 28. februāra Visā visumā, ja neaizmirsti viņus bakstīt un piesaukt, ka i will use all my knowledge and all possibilieties to achiew justice in this question, if You will not answer me in next few days, mani sameklēja tajā pašā dienā Tā lūk, tā kā, ka nu kādreiz kas nelāgs sanāk, varat izmantot manu pieredzi.
P.S. Ir doma vēl uz kādu bonusu uzprasīties par sagādātajām ciešanām...
Tik skaidrā gadījumā, kad naudu jāatgriež gan pēc expedia noteikumiem, gan viņi paši to apliecināja, es nervus nebojātu ar garām sarakstēm. Pēc pāris e-pastiem atstātu bankas / chargeback ziņa. Bet rezultātu sasniedzi, tad jau viss labi.
E-pasta sarakste bija viena. Uzreiz bija reakcija. Expedia.de gan es neatradu nekādu info par naudas atgriezšanas iespēju 24h laikā, līdz ar to uzskatu, ka tā bija tomēr maza uzvara ar blefu, pēc tam kad visi zvani sākās ar vārdiem, es zinu, ka jūs atdodat naudu 24h laikā, ... Var jau būt par pamatu manam mazajam priekam tomēr ir mana EU patērētāju tiesību nezināšana
i will use all my knowledge and all possibilieties to achiew justice in this question, if You will not answer me in next few days,
laikam nobijās no tā achiew, tas jau laikam kāds ļoti baiss jaunvārds.
i will use all my knowledge and all possibilieties to achiew justice in this question, if You will not answer me in next few days,
laikam nobijās no tā achiew, tas jau laikam kāds ļoti baiss jaunvārds.
bija domāts achieve, kā jau noprati
Vai kādam Expedia atbild uz epastiem? Man ir tāda problema:
Nopirku bileti caur expedia.com (US). WAW-AMS-JFK-CDG-WAW. Posmi WAW-AMS-JFK tika nolidoti un JFK-CDG-WAW būs 19. maijā. Bet ir tāda problema: intereses deļ nolemu parbaudīt lidojuma statusu un te ir parsteigums: gan Expedia, gan AF sistemā aktīvs ir tikai CDG-WAW un vispar nav nekādas informācijas par posmu JFK-CDG. Uzrakstīju Expedijai, bet nav nekādas atbildes... Pat ir stulbums, ka viniem var uzrakstīt tikai caur viņas online formu... nevaru nekur atrast Expedijas epastu.
Atbild parasti 48h laikā. Vari pazvanīt uz viņu helpdesku, US atbildēja man ātri. Nesatraucies, līdz 19.maijam vēl laqiks ir
Neatbild . Zvanīšu no Skype viņiem.
Runājot par lidojumu atcelšanu, tikko atkārtoti apstiprinājās atšķirīgā paradumi dažādās pasaules daļās. Deltas lidojumam ir mainījušies laiki. Šo lidojumu man vairs īsti nevajag, tāpēc izlēmu izmantot saraksta maiņu kā ieganstu atcelšanai un naudas atgūšanai. Sākumā pazvanīju uz Eiropas ofisu, kur kategoriski atteicās atcelt, bet piedāvāja nomainīt lidojumu uz citu dienu. Pazvanīju uz Āziju, tur labprāt atceltu, ja izmaiņa būtu vairāk par 90 minūtēm, bet nebija, tāpēc atcelt nevar, bet var mainīt. Pazvanīju uz ASV ofisu, tur atcēla bez mazākiem iebildumiem un vēl atvainojās par sagādātajām neērtībām. Tā kā šādos jautājumos vienmēr labāk zvanīt uz ASV.