Kas noticis ar zemo cenu kalendāru? Man tas rādās tikai līdz maijam?
Kaut kad AirBaltic to 'uzlaboja', lai rāda tikai 3 mēnešus uz priekšu un cilvēkiem grūtāk atrast zemās cenas tālu nākotnē…
varbut ne taa skatos, bet sobriid neatrodu to nemaz... . Ir taads kalendars?
Ir. Izvēlamies maršrutu, kurā lido AirBaltic pa tiešo, piemēram RIX-ARN, atķeksējam «Atrast labāko piedāvājumu», spiežam meklē lidojumus, un rādīsies mēneša kalendārs.
Kaut kad pēdējā laikā parādījās arī iespēja «Parādīt gada kalendāru» (tā ir redzama, kad rādās mēneša skats).
Man gan tur tikai nedēļas robežās lidojumi rādās!
Ja ņem vienā virzienā? Un atķeksē «Atrast labāko piedāvājumu»?
Jā, vienā virzienā rāda mēnesi. Tikai manam lidojumam (Rīga - Burgasa) vienā virzienā rādās kaut kāda ''brīnumcena'', proti, vienvirziena biļete dārgāka kā turp-atpakaļ. Laikam atkal uzradusies divvirzienu cenu struktūra.
Jā, vienā virzienā rāda mēnesi. Tikai manam lidojumam (Rīga - Burgasa) vienā virzienā rādās kaut kāda ''brīnumcena'', proti, vienvirziena biļete dārgāka kā turp-atpakaļ. Laikam atkal uzradusies divvirzienu cenu struktūra.
Cik esmu pētījis, BT daudziem virzieniem ir tā, ka pērkot TIKAI vienā virzienā ir dārgāk nekā rēķinot vienvirziena cenu turp - atpakaļ biļetei. Vismaz tajos virzienos, kuros BT ir kāds konkurents - RYANAIR vai WIZZAIR.
Jā, izskatās, ka BT pamazām sāk pāriet atpakaļ uz divvirzienu cenu struktūru. Domāju, ka pie vainas eksotiskais maršruts, taču nē - arī maršrutam Rīga - Helsinki augustā vienvirziena biļete maksā 148 EUR, lētāka biļete turp-atpakaļ - 128 EUR (t.sk. posms ''turp'' palētinājies no 148 uz 64 EUR). Slikti...
man radies priekšstats, ka tā viņiem ir visu laiku, izņemot akcijas. vismaz manā vīnes virzienā tā ir standarta prakse: akcijas laikā ir vienvirziena cenas, bet ārpus akcijām vienvirziena biļešu nav vispār (tikai kaut kādi crazy savienotie ne-bt lidojumi). un šo biļešu nav ne tikai bt mājaslapā, bet arī agregatoros.
man radies priekšstats, ka tā viņiem ir visu laiku, izņemot akcijas. vismaz manā vīnes virzienā tā ir standarta prakse: akcijas laikā ir vienvirziena cenas, bet ārpus akcijām vienvirziena biļešu nav vispār (tikai kaut kādi crazy savienotie ne-bt lidojumi). un šo biļešu nav ne tikai bt mājaslapā, bet arī agregatoros.
Tieši tāpat ir arī maršrutā Rīga - Prāga.
Cik esmu pētījis, BT daudziem virzieniem ir tā, ka pērkot TIKAI vienā virzienā ir dārgāk nekā rēķinot vienvirziena cenu turp - atpakaļ biļetei. Vismaz tajos virzienos, kuros BT ir kāds konkurents - RYANAIR vai WIZZAIR.
Man šobrīd izskatās, ka ir tieši otrādi - maršrutos, kuros ir zemcenu konkurenti (kaut vai uz blakus lidostām - Londona, Parīze, Barselona, Frankfurte, Brisele, Stokholma, Oslo, Kopenhāgena, Milāna u.tml.) ir normālas vienvirziena cenas. Savukārt, maršrutos, kur konkurentu nav vispār, vai tās ir klasiskās aviokompānijas (Helsinki, Vīne, Prāga, Budapešta u.c.) - vienvirziena biļetes maksā nejēgā. Izņemot laikam Viļņu un Tallinu.
BT cenas liek augstākas arī pa dienām. Piem., ja tajā pašā dienā no CPH lido Norwegian, BT cena uz pusi lētāka kā pārējās dienās.