airBaltic no šā gada 1. marta sāks pasažieru pārvadājumus ar autobusu, lai savienotu Rīgu ar reģionu pilsētām Latvijā, Igaunijā un Lietuvā. airBaltic pasažieriem šis pakalpojums būs bezmaksas. turpinājums: http://www.db.lv/tirdznieciba/pakalpojumi/airbaltic-ar-autobusu-savus-pa...
Šis pozitīvi.
Cik esmu dzirdēji reklāmas pa radio tad līdzīgi arī ceļojumu aģentūra Kolumbs sākusi aplaimot savus klientus ar bezmaksas taxi līdz lidostai, tikai neesmu lasījis, kādi tur nosacījumi.
Tikko ieraudzīju BT vēsti un pilnīgi prieks.
Cerams, ka nav jāmaksā par koferiem etc.
Pirms pārlieku priecāties, skatiet attiešanas pienākšanas laikus un biežumu.
Autobuss uz Rīgu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Maršruta numurs | Atiet | Pienāk | Atiet | Pienāk | Brauciena ilgums | ||||
BT001 | Daugavpils | 03:45 | Jēkabpils | 04:55 | Jēkabpils | 05:00 | Rīga | 07:10 | 03:25 |
BT002 | Tartu | 03:55 | Valmiera | 05:45 | Valmiera | 05:50 | Rīga | 07:30 | 03:35 |
BT003 | Šauļi | 05:00 | Jelgava | 06:25 | Jelgava | 06:30 | Rīga | 07:20 | 02:20 |
Autobuss no Rīgas | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Maršruta numurs | Atiet | Pienāk | Atiet | Pienāk | Brauciena ilgums | ||||
BT001 | Rīga | 23:30 | Jēkabpils | 01:40 | Jēkabpils | 01:45 | Daugavpils | 02:55 | 03:25 |
BT002 | Rīga | 23:20 | Valmiera | 01:00 | Valmiera | 01:05 | Tartu | 02:55 | 03:35 |
BT003 | Rīga | 23:40 | Jelgava | 00:30 | Jelgava | 00:35 | Šauļi | 02:00 | 02:20 |
Jāsaka, ka es gan ar šo pasākumu neredzu BT konsekventu rīcību. Kad tika ieviesta maksa par bagāžu, tad formulējums bija tāds - kamdēļ bagāžas izdevumus iekļaut visās biļešu cenās - lai maksā tie, kam vajag lidot ar bagāžu. Bet kamdēļ tad visiem tagad būtu jāmaksā par šo autobusu, nevis lai maksā tie, kam šis pakalpojums ir vajadzīgs?! Bet nu BT lēmumos laikam loģiku nav ko gaidīt...
jāsaprot, ka tas viss ir otmazkas, kuru mērķis ir tikai un vienīgi palielināt starpību starp ieņēmumiem un izdevumiem. Ja viņi spēj nokāst no pasažieriem vairāk, nepieliekot neko izdevumos un neatbaidot pasažierus (maksa par bagāžu), viņi to dara. Ja viņi spēj piesaistīt sev klientus no citām Latvijas pilsētām ar to, ka nodrošina bezmaksas transportu, un klientam nav jāraizējās par to, ka tas nokavēs lidojumu utt., tad to viņi arī dara. Ja pēc kāda laika redzēs, ka šitais ir izdevies pasākums, tad esmu pārliecināts, ka ieviesīs arī maksu par to
Par šito maksās visi, arī tie kas dzīvo Mārupē Ja tā nopietni, tad pēc kāda laika tas noteikti kļūs par maksas pakalpojumu. Pasākums saucas - agresīva ieiešana tirgū, piedāvājot no sākuma pakalpojumu par brīvu, tas līdzīgi kā šmotku veikalos - pirmajiem plikajiem apģērbšanās pa brīvu. Prasta iebarošana, iespējams kopā ar tirgus izpēti par tēmu - pieprasījuma lielums.
Tagad kaut kā neloģiski izskatās, ka transports uz Rīgas centru gan par papildus samaksu
1. airBaltic pasažieriem šis pakalpojums būs bezmaksas. ...Tad pārējie arī var braukt, bet maksā.
2. Pēc airBaltic lidojuma rezervēšanas, klienti varēs pieprasīt bezmaksas autobusa pakalpojumus airBaltic tīmekļa vietnē. ...Bezmaksas autobuss un tīmekļa vietnē...jāpasmaida!
3. airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. ...turklāt mērķis ir uzlabot reģionu pilsētu savienojumus ar Rīgas lidostu. Ar lielāko prieku noticētu...
Perfekta stratēģija
Laikam jau iemesls, kāpēc vedīs bez maksas, ir vienkāršs - lai vestu par maksu, ir vajadzīga licence. Līdzīgi jau te Lux Express veda uz Liepāju bez maksas, lai pret kaut ko protestētu. Pasažieru pārvadātāji jau sarosījušies: http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/pasazieru-parvadataji-neizpratne-par-airbaltic-startu-autobusu-biznesa.d?id=44210247
Ļoti apsveicama aktivitāte no BT puses.
Cerams, ka labi pārdomāta un klientiem viennozīmīgi izdevīga, kā arī kaimiņus "sapurinās".
Laikam jau iemesls, kāpēc vedīs bez maksas, ir vienkāršs - lai vestu par maksu, ir vajadzīga licence. Līdzīgi jau te Lux Express veda uz Liepāju bez maksas, lai pret kaut ko protestētu. Pasažieru pārvadātāji jau sarosījušies: http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/pasazieru-parvadataji-neizpratne-par-airbaltic-startu-autobusu-biznesa.d?id=44210247
laikam tā arī ir... LV pasažieru iekšzemes pārvadājumi ir specifiska nozare (tas max mīksts apzīmējums).
Nekā specifiska tur nav. Regulārie iekšzemes pasažieru pārvadajumi visur ir licencēti. Uz kāda panta pamata tad sūdzēsies PTA, ja reiss tiks atcelts. Ir cits jautājums, ka šo visu var apiet, kā to dara Rīgas mikriņi. Bet..... vai valsts uzņēmumam ir jālien pelēkajā biznesā? Tiesa aiBaltic ar savām ofšoru shēmām tas nav nekas jauns.
Nekā specifiska tur nav. Regulārie iekšzemes pasažieru pārvadajumi visur ir licencēti. Uz kāda panta pamata tad sūdzēsies PTA, ja reiss tiks atcelts. Ir cits jautājums, ka šo visu var apiet, kā to dara Rīgas mikriņi. Bet..... vai valsts uzņēmumam ir jālien pelēkajā biznesā? Tiesa aiBaltic ar savām ofšoru shēmām tas nav nekas jauns.
Kādā "PELĒKĀ BIZNESĀ", tāda panika sacelta no pārvadātāju puses! BT uztaisa papildus pakalpojumu un nosacīti pa velti veic autobusa pārvadājumus uz lidostu. Skaidrs, ka pārvadātāji tāpat pa velti to nedarītu. BT vajadzētu izveidot maršrutu līdz Rīgas centram, - pilnai pārvadātāju laimei.
Nekā specifiska tur nav. Regulārie iekšzemes pasažieru pārvadajumi visur ir licencēti. Uz kāda panta pamata tad sūdzēsies PTA, ja reiss tiks atcelts. Ir cits jautājums, ka šo visu var apiet, kā to dara Rīgas mikriņi. Bet..... vai valsts uzņēmumam ir jālien pelēkajā biznesā? Tiesa aiBaltic ar savām ofšoru shēmām tas nav nekas jauns.
Kādā "PELĒKĀ BIZNESĀ", tāda panika sacelta no pārvadātāju puses! BT uztaisa papildus pakalpojumu un nosacīti pa velti veic autobusa pārvadājumus uz lidostu. Skaidrs, ka pārvadātāji tāpat pa velti to nedarītu. BT vajadzētu izveidot maršrutu līdz Rīgas centram, - pilnai pārvadātāju laimei.
Njā, bezmaksas maršruts no lidostas līdz Rīgas centram būtu OK, var jau arī samaksāt 1.20 EUR turp atpakaļ par sabiedrisko, vai braukt ar savu auto uz lidostu un atstāt maksas autostāvvietā, bet protams gribās vienmēr lētāk
Nekā specifiska tur nav. Regulārie iekšzemes pasažieru pārvadajumi visur ir licencēti. Uz kāda panta pamata tad sūdzēsies PTA, ja reiss tiks atcelts. Ir cits jautājums, ka šo visu var apiet, kā to dara Rīgas mikriņi. Bet..... vai valsts uzņēmumam ir jālien pelēkajā biznesā? Tiesa aiBaltic ar savām ofšoru shēmām tas nav nekas jauns.
tikai kāpēc Lux Ekspres nevarēja (un nevar joprojām) iegūt licenci LV iekšzemes pārvadājumiem, kā viņi to dara Igaunijā? Negribēja dot kukuli? Varbūt viņus pārsteidza pieprasītā kukuļa apmērs (kukulis ir ļoti vulgārs termins, kas daudziem nepatīk... neformālie maksājumi, ieskaitījums atbalsta fondā, konsultēšanas maksa, ziiedojums partijai utt.)
Starppilsētu pārvadājumi Latvijā ir daļēji subsidēti no valsts budžeta. Ja pareizi saprotu, citastarp valsts garantē subsidētajiem, ka viņiem nebūs konkurences, tāpēc arī ja nevinnē konkursu, tad nevar šajā tirgū strādāt.
specifiska sistēma - noslēgta, necaurspīdīga utt. Lielākā problēma šī tirgus sakārtošanā ir subsīdiju-otkatu simbioze! (protams, subjektīvs- diletantisks viedoklis)
Vienkārši, apskatieties, kas ir īpašnieki lielākajiem pārvadātājiem, vai nu politiskās pašvaldības (CATA) vai bijušie politiķi (LAP) un tāds dīvains čekists (Nordeka). smalkāk par pārējiem gan nezinu. Tāpēc ir forši izspiest naudu no valsts sava biznesa uzturēšanai. pie tam tas bija uz daudz gadiem.
Neviens jau neapastrīd, ka LV pārvadājumu biznesā ir sava virtuve ar nevisai tīriem spēles noteikumiem. Ofšorus un visa veida optimizācijas izmanto jebkurš veiksmīngs uzņēmējs. Mani vienkārši priecē tas, ka BT kautko cenšas darīt attīstības labā.
Tiem kam patīk sazvērestības teorijas.
AirBaltic pārvadāšanas pakalpojumu pasūtīja no Liepājas autobusu parka. Vai tik nav vadošo partiju "pateicība" A. Šķēlem? Nedaudz nogriezīsim elektrības atmaksā, bet palielināsim apgrozījumu tev autopārvadājumos, jo citādi pārāk daudz saradušies tie, kam jāpiemaksā par elektrību. Jo kā redzam pēc sarakstiem, nāk no Latvijas austrumiem, ziemeļiem, dienvidiem, bet no Liepājas nekā.
vizuāli autobusi izskatās smuki, tik nevar zināt cik vietas ir starp beņķiem. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152854048240016&set=pcb.10152854048520016&type=1&theater
Braucām ar šo autobusu no Jelgavas uz lidostu un bijām vienīgie pasažieri Autobuss jauns, smuks, precīzi iekļāvās laikā..
Apstiprinājumam, ka brauciens apstiprināts, gan noteikti jābūt līdzi, citādi nevedīs..
Šobrīd esot doma, ka šis kā izmēģinājums līdz gada beigām.
neizklausās pārāk daudzsološs izmēģinājums
Šķērdēšanās.
būtu labāk kādus busiņus paņēmuši, nevis lielos autobusus. Tak muļķim skaidrs, ka nav tik daudz to braucēju un visdrīzāk nebūs.
piekrītu, ka busiņi būtu prātīgāk, bet ir lieli autobusi.. un Jelgava jau arī nav tas punkts no kura ļotisarežģīti un ilgi tikt līdz lidostai...
Tas jau iesniegums uz starptautisko parvadijumu tiklu: Kaunas un Panevežis no 23.04.14. maršruts: Kauņa - Rīga - Kauņa
Interesanti vai bus nakotne iespejami izmantot liniju ar naudas palidzibu lai sasniegt KUN ar "citiem merķim"
Jautājums tiem, kas šo pakalpojumu ir izmantojuši. Lieta tāda, ka ir lidojums FRA-RIX-TLL, kur pēdējo posmu neizmantošu, bet interesē izmantot autobusu uz vienu no piedāvātajām pilsētām. Dabūju apstiprinājumu šim braucienam ar autobusu citā datumā (kurā lidoju uz RIX kā galamērķi), domāju varbūt varētu šo apstiprinājumu "uztūnēt" uz man vajadzīgo datumu, tikai bail ka nesanāk šmuce pie iekāpšanas autobusā Cik pamatīgi tiek pārbaudīts apstiprinājums iekāpjot autobusā? Vai tiek salīdzināts ar kaut kādiem viņu sarakstiem?
nebiju tā īpaši pamanījis, bet šis serviss nosprādzis šī gada sākumā.
Ilgi vienu|divus cilveekus lielajaa autobusaa nepavediisi.