Problēma, nezinu PNR

3 replies [Last post]
123
Offline
Joined: 07/11/2010
Posts: 99
Last seen: 3 years ago

Sveiki,

Ir radusies problēma, pirku paziņai biļeti iekš Edreams.com, CDG-JFK-CDG ar AirFrance. Pirkšanas brīdī ievadiju paziņas epastu(darba). Parasti pērkot iekš Edreams, pēc pirkuma pierakstu apstiprinājuma nr.(PNR), šoreiz piemirsu to izdarīt. Konta man tur nav, nekad nav sanācis piereģistrēt. Paziņa apstiprinājuma epastu nav saņēmusi(vēlāk izrādijās, ka tas ir normāli, esot nežēlīgi spam filtri darbā). Mēģināju zvanīt uz Edreams, neveiksmīgi. Aizrakstiju uz AirFrance(pārmeta mani uz help formu iekš KLM lapas), tad redzēs ko atbildēs. Kādi vēl varianti uzzināt PNR? Edreams tāds slidens kantoris, var arī nesanākt ar viņiem sazināties.

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 week ago
Location: SEA
infests
Offline
Joined: 24/05/2011
Posts: 3610
Last seen: 1 week ago
Location: Stokholma

1. Vai nauda no kartes ir noņemta? Ja ir noņemta, tad var atvilkt nedaudz elpu, biļete visdrīzāk ir nopirkta. Ja tikai rezervēta un nav vēl novilkta, tad nevar vēl priecāties, jo bieži viņi nobloķē darījumu, kamēr neesi piezvanījis un kaut kā apstiprinājis savu identitāti (diemžēl tā ar edreams ir).

2. Ir viens variants, bet nezinu, vai nostrādātu. Pamēģini piereģistrēties edreams ar to epastu, kuru ievadīji. Iespējams, ka rezervācija parādīsies pie profila veiktajām rezervācijām.

3. Var sūtīt epastu uz edreams. Man ir diezgan operatīvi palīdzējuši (uz vienu epasta adresi atbildēja stundas laikā), uz citu nākamajā dienā.

  • On weekends or holidays:
  • weekend [dot] urgent [at] edreams [dot] com
  • Questions, comments or acknowledgements:
  • customerservice [at] edreams [dot] com

Būtu vēlams, protams, rakstīt no epasta adreses, kur ievadīji pērkot biļeti. Es rakstīju uz itāļu epastu, jo pirku edreams.it. Viņiem katram savs kantoris.

Vēl, protams, pastāv iespējamība, ka esi kļūdījies epasta adresē.

123
Offline
Joined: 07/11/2010
Posts: 99
Last seen: 3 years ago

Pastāv iespēja, ka esmu kļūdijies. Biļete ir 100% un nauda ir novilkta, ja eDreams vajadzīgas ir kādas verifikācijas tad galā rādās "Pending payment", vismaz no manas pieredzes ar eDreams. Nauda ir noņemta. Šobrīd gaidu atbildi no KLM/AirFrance.