Neesmu pārliecināts, ka īstajā forumā lieku. Juri, pārliec ja kas.
Šodien dabūju palasīt AT spriedumu par SmartLynx Airlines darba strīdu ar saviem inženieriem, tur ir daži interesanti fragmenti par SmartLynx drošību pagātnē (nezinu, kā viņiem ir tagad):
http://at.gov.lv/files/uploads/files/archive/department1/2013/1106-skc-2...
Cik es zinu, lai arī drošības pārbaudes nemelo, bet viņu lidmašīnas izīrē arī lielas Eiropas avikompānijas, kā Thomas cook, Travel services un citas. Tas liek domāt, ka nemaz tik traki nevarētu būt. Nezinu vai informācija ir patiesa, bet kaut kur lasīju, ka pēc visiem šiem incedentiem, lidmašīnas ir nodotas kādas Vācijas vai Anglijas kompānijas rokās, ka arī veic visus remontdarbus un pārbaudes, ne Rīgā!
Arī skatoties http://www.airfleets.net/flottecie/SmartLynx-active-a320.htm viņi ir pamainījuši lidmašīnas, jo pirms gada, jaunākā bija 91. gada ražojums, bet pašlaik jau 98.gada. Ir arī protams vecākas, bet tas neko nemaina, ja uztur labā stāvoklī un nav nolidojušas visas savas stundas un ciklus. Air Baltic 737 classic, visas arī ir aptuveni to pašu gadu izlaidumi, laikam uztur labā stāvoklī.
jā, viņi ir atlaiduši visu savu apkalpi (par ko arī bija darba strīds) un nodevuši apkalpošanu citai kompānijai. Tā kā tagad varētu būt krietni atšķirīga situācija.
Galvenais, lai pilots ar uzvārdu Bezsmertnijs lido, tad viss būs OK.
Mani ar aviāciju saistītie draugi ar SmartLynx atsakās lidot...
Ņemot vērā kam lido Smartlynx, tad taviem darugiem jāatsakās no Finnair, Condor, Travel service, Thomas Cook uk un citiem, jo arī tur lidojumus nodrošina Smartlynx. Ja jau draugi zina ko tādu, ko nezina uzraugošās iestādes, kuras atļauj lidot, varbūt jāpadalās, lai visiem droši.
ja tu zinātu, kādā stāvoklī ir jebkuras lidsabiedrības gaisa kuģis, nesēstos nevienā! mazāk vaiga klausīt baumām. neviens nav pasargāts no kļūmēm pat uz ceļa, kur augstu gaisā.
Tikai nevajag - pat ar neapbruņotu aci vairumā gadījumu ir iespējams saskatīt atšķirības dažādu aviosabiedrību lidmašīnu tehniskajā stāvoklī
Man arī likās garām, piloti ļoti labi zina lidmašīnas stāvokli un labprāt sēžas iekšā. Varbūt daži ir pāsnāvnieki, bet ne jau visi.
Nezinu, vai tas ir valīds arguments. Piloti arī labprāt sēdās pilnīgi visās lidmašīnās, kuras ir nokritušas
Un bieži vien arī nojaušot, ka kaut kas tomēr ar to tehnisko stāvokli nav kārtībā.
Tāpēc jau saku, ka daži varbūt ir pašnāvnieki, bet ne jau visi. Te iepriekš tiek apgalvots, ka
Tāpēc jau saku, ka daži varbūt ir pašnāvnieki, bet ne jau visi. Te iepriekš tiek apgalvots, ka
Es gan šoreiz teiktu, ka naivi ir domāt, ka piloti zin lidmašīnas tehnisko stāvokli! Žurnālos sarakstīt ir viens, no ārpuses vizuāli apskatīt ar var, bet kas tur vēderā darās un vai lidmašīnai ir kvalitatīvi veiktas visas plānotās pārbaudes, nevis iekrampēts ķeksītis, to zin tikai izpildītājs, remonta veicējs un kontroles dienests. Šoreiz jāskatās vai remonta veicējs ir godprātīgs, vai ieliks saskaņā ar instrukciju vācu releju/diodi/drozīnātāju vai tomēr izvēlēsies krietni lētāko ķīniešu, kuru brāķu procents ir piemēram nevis 0.1, bet 7%, kas arī rezultātā var novest pie visām nebūšanām.
P.S. Vācieši un ķīnieši izvēlēti vispārpiņemtiem principiem, ko uzskatam par preču kvalitāti attiecīgajās vals'tīs un nav iemesls, lai sāktu diskusi par preču kvalitāti, ka arī ķīniets var sataisīt uhu un vāciets pēe
par preču kvalitāti (mīti un realitāte) varētu būt nākamais off topic.
Vispār jau lielākoties visos pēdējā laika gadījumos vainīga bija nevis tehnika (lidmašīna), bet tieši cilvēciskais faktors. Ka tieši piloti darīja kaut ko nepareizi vai arī pārāk paļāvās uz savu meistarību. Kaut vai Asiana crash praktiski ar jaunu lidmašīnu, kur (baumas) piloti nesadalīja pienākumus un atbildību.
Ik pa laikam skatos ''Air Crash Investigation'' tur arī lielāko negadījumu/nelaimju cēlonis ir cilvēcīgais faktors.
Ps. Protams, pirms plānotajiem lidojumiem kādu mēnesi iepriekš raidījumu neskatos
Ik pa laikam skatos ''Air Crash Investigation'' tur arī lielāko negadījumu/nelaimju cēlonis ir cilvēcīgais faktors.
Ps. Protams, pirms plānotajiem lidojumiem kādu mēnesi iepriekš raidījumu neskatos
Man tā pati slimība. Tikai es esmu viņus tik daudz noskatījies, ka patiesībā to tagad nožēloju, jo lielāka turbolence, jocīgas skaņas, nosēšanās sliktos laikapstākļos, liek visām iekšām sadrebēties. Nedod dies, stjuarte sāk nervozi nēsāties pa lidmašīnu
Man vienai paziņai ir paniskas bailes no lidošanas un viņa no sākuma labi piesūcas vīnu, tikai tad kāpj lidmašīnai. Nu lūk, par cik esmu melnā humora mīļotājs, ir doma viņai uzdāvināt pirms nākamā ceļojuma disku ar "Air Crash Investigation" izlasi
Jā kam vāji nervi labāk šo raidījumu neskatīties vai nelidot vispār.
Ps. Normina-iņš, paziņai disks noteikti patiks un noderēs
Par Air Crash Investigation, manuprāt, tas tieši palīdz saprast, ka lidot ir droši! kad pēc katra avārijas tiek darīt viss, lai nekas tāds vairāk neatkārtotos un tiek novērst visām lidmašīnām. Vismaz, ja kādu reizi lidmašīna sāks pikēt lejā, cerams, ka domāšu, ka tas ir ok, vajag no sākuma ātrumu uzēnmt, lai būtu cēlējspēks spārnos. Lieliski, ka pēc 4 dienās ir jālido uz Meksiku
Bet tomēr Rīgas upeņu balzāms ir labākais, ko var darīt pirms lidojuma
Par Air Crash Investigation, manuprāt, tas tieši palīdz saprast, ka lidot ir droši! kad pēc katra avārijas tiek darīt viss, lai nekas tāds vairāk neatkārtotos un tiek novērst visām lidmašīnām. Vismaz, ja kādu reizi lidmašīna sāks pikēt lejā, cerams, ka domāšu, ka tas ir ok, vajag no sākuma ātrumu uzēnmt, lai būtu cēlējspēks spārnos. Lieliski, ka pēc 4 dienās ir jālido uz Meksiku
tieši tā - kā zināms aviācijā visi likumi rakstīti asinīm, tad nu raidījums dod pārliecību, ka, ja pat gaisakuģis avarēs, tas nebūs veltīgi
Izklausās interesants raidījums, būs jāpaskatās.
ups... šiem jau 12 sezonas (2003-2012 .gads), vai 2013.gadā nebija?
Raidījums tiešām labs/interesants, manuprāt, 6dienās pa National Geographic 18:00 un 19:00 jau rāda jaunākos izlaidumus.
Man tas raidījums tīri labi patīk - reizēm gadās, ka pēc iekāpšanas lidmašīnā rodas nepārvarama vēlme apjautāties par kādas konkrētas procedūras veikšanu vai neveikšanu
Par Air Crash Investigation, manuprāt, tas tieši palīdz saprast, ka lidot ir droši! kad pēc katra avārijas tiek darīt viss, lai nekas tāds vairāk neatkārtotos un tiek novērst visām lidmašīnām. Vismaz, ja kādu reizi lidmašīna sāks pikēt lejā, cerams, ka domāšu, ka tas ir ok, vajag no sākuma ātrumu uzēnmt, lai būtu cēlējspēks spārnos. Lieliski, ka pēc 4 dienās ir jālido uz Meksiku
Bet tomēr Rīgas upeņu balzāms ir labākais, ko var darīt pirms lidojuma
Off-topiks, bet, kas tās par labajām Meksikas biļetēm?
tas jau oktobrī bija, bet nekas šeit ievērības cienīgs. Caur FTB tas bija.
ir 2013 gada sērijas dažas, ja nemaldos 4as! pirātkrastā var atrast!
Pie šīs tēmas. Piedzīvojums pašam. Senos laikos, kad Rainis bija par 5 Ls turp un atpakaļ, lidojums uz Brēmeni. Nodota bagāža. Lidmašīna atlido, visi izkāpj, bet iekšā nevienu nelaiž. Pēc stundas paziņo, ka tehnisku iemeslu dēļ nelidos. Tie, kuriem bagāžas nav aiziet mājās, bet tie, kuri nodevuši sēž un gaida. Vēl pēc stundas izdala ēdināšanas talonus un saka, ka ziņos vēlāk, kas notiek. Pēc 2 stundām atlido reiss no STN, kurš atved tehniķus un salūzušo detaļu. Šie 1/2 h laikā to nomaina un sāk laist lidmašīnā pasažierus. Rezultātā izlido uz Brēmeni pēc 5 stundām (tas par to, ka BRE pietiek ar 40 min connection ). Bet labākais ir kāpjot lidmašīnā. Priekšējos beņķos sēž 2 nosmērējušies tehniķi un abi čeklistā atzīmē, ko ir darīuši: "zilo vadu pievienoji?" .... "Laikam jā...", "Sarkano?"... utt.
Sajūta laba. Bet, ja to vadu nepievienoja?
A kā ir tagad, vai situācija ar drošību/ lidmašīnu tehnisko stāvokli ir uzlabojusies? Kāda pieredze pēdējā gada laikā?
Pēdējo reizi izmantoju novembrī. Ļotene bija pilnīgi balta nenolīmēta. Itkā sākumā bija solīts, kad lidosim ar AirBaltic, bet beigās lidojām ar SmartLynx. Man patika labāk kā Airbaltic. Vietas vairāk, krēsli ērtāki. Nekāda kavēšanās arī nebija
Man martā paredzēts lidojums uz Ēgipti ar Smartlynx, arī gribētos dzirdēt kādas atsauksmes par šīm lidmašīnām. Vai situācija drošības zińā ir uzlabojusies? Varbūt ir kāds, kurš nesen ir lidojis ar Smartlynx?