amīšu faa beidzot ir pieņēmusi lēmumu, ka elektroniku drīkst lietot lidmašīnu pacelšanās/nolaišanās laikā. uz telefoniem, protams, neattiecas; aviokompānija drīkstēs lūgt izslēgt, bet vismaz beigsies absurds ar mp3 playeriem un kindle. cerams, ka eiropas kompānijas maksimāli ātri arī šo pārņems, jo mums, šķiet, uzraugi vispār šo jomu neregulē (palabojiet, ja kļūdos)...
http://techland.time.com/2013/10/31/faa-oks-air-passengers-using-gadgets-on-planes/
un saite uz pašu faa:
Mana šonedēļas pieredze - Turkish neliek izslēgt elektroniku pacelšanās/ nolaišanās laikā. Mobilos - jā
nu, tā diemžēl nav gan. pašlaik šī padarīšana diemžēl nav atkarīga no aviokompānijas, bet gan no konkrētā lidaparāta apkalpes. tev paveicās, nākamajam neveiksies.
es pārsvarā visus tos muļķīgos paziņojumus ignorēju. ja galīgi neliekas mierā, nolieku blakus (ieslēgtu), kamēr apkalpe sasēžas, tad lietoju tālāk. ārā slēdzu tikai telefonus, kas nav vajadzīgi.
nu, tā diemžēl nav gan. pašlaik šī padarīšana diemžēl nav atkarīga no aviokompānijas, bet gan no konkrētā lidaparāta apkalpes. tev paveicās, nākamajam neveiksies.
es pārsvarā visus tos muļķīgos paziņojumus ignorēju. ja galīgi neliekas mierā, nolieku blakus (ieslēgtu), kamēr apkalpe sasēžas, tad lietoju tālāk. ārā slēdzu tikai telefonus, kas nav vajadzīgi.
Un nepareizi dari. Jo jau pērkot biļeti esi atķeksējis ka piekrīti visiem viņu noteikumiem. Nesaku gan ka izslēgtas vai neizslēgtas ko maina. Bet nevajadzētu lepoties ar to ja neievēro Avio kompāniju rīkojumus.
nē, vajadzētu gan! ja visi vienmēr pakļausies idiotiskiem rīkojumiem, nekad nekas uz labu nemainīsies!
Atjautības jautājums: vai Jūs zināt iemeslu, kāpēc pacelšanās un nolaišanās laikā izslēdz gaismu salonā? Pieļauju, ka tas pats iemesls varētu būt arī par datoru un citas el-tehnikas lietošanu...
Atjautība (un zināšanas) ir, bet sakarības nesaskatu! Ko tu biji ar to domājis?
jaunie FAA regulējumi paredz, ka neskatoties uz to, ka elektroniku varēs neizslēgt, smagākas tehnikas gabalus tik un tā nevarēs lietot nenofiksētus (starp citu, grāmatas arī būs vai nu jātur rokā, vai arī jāliek nost). Iespējams, ka tādejādi arī tiks panākts arī mērķis, par kuru runā norminaiņš, pat cik mazām ierīcēm ekrāni nav tik spilgti.
Nu, gaismu izslēdz tāpēc, lai acis aprastu ar tumsu, un, gadījumā, ja nāktos evakuēties avārijas situācijā, pasažieri būtu pieraduši pie pustumsas. Man gan šķiet, ka inividuālais apgaismojums salonā ir spilgtāks par laptopa vai citas ierīces ekrānu.
Loģiski, ka lielas ierīces lietot tomēr nedrīkst, lai cietākas nosēšanās gadījumā tās neaizlidotu pa salonu.
Nu ja. Es domāju, ka tas varētu arī būt tam iemesls, kāpēc neļauj. Individuālais tev nespiež tieši acīs, līdz ar to nav tik ietekmējošs. Vai tam ir praktiska jēga - nezinu, bet ja pacelšanās laikā tā ruzultātā tiks izglābta kaut viena dzīvība 20 gadu laikā, jau tad tas ir tā vērts.
Bet ja pacelšanās laikā tā ruzultātā tiks izglābta kaut viena dzīvība 20 gadu laikā, jau tad tas ir tā vērts.
Pacelšanās laikā ir jācenšas izmantot izdevība kamēr lidmašīna lido patīkamā lenķī un jāpagūst aizmigt
Nu ja. Es domāju, ka tas varētu arī būt tam iemesls, kāpēc neļauj. Individuālais tev nespiež tieši acīs, līdz ar to nav tik ietekmējošs. Vai tam ir praktiska jēga - nezinu, bet ja pacelšanās laikā tā ruzultātā tiks izglābta kaut viena dzīvība 20 gadu laikā, jau tad tas ir tā vērts.
Bet to tehniku neļauj lietot arī gaišā dienas laikā, tā kā tas noteikti nav iemesls. Turklāt nevaru iedomāties nevienu "gadžetu" , kas būtu jaudīgāks par individuālo "lasīšanas gaismu"...
Domāju, ka ne jau jaudīgumā ir stāsts, bet gan gaismas spilgtumā, kas Tev tieši acīs spiež no Tava iPada/iPhona utt. Tās ir manas domas, nezinu vai atbilst patiesībai, bet par cik tādi noteikumi ir, tad tie ir ar kautkādu mērķi. Nedomāju, ka aviokompānijas uztaisīja tos noteikumu, lai ieriebtu klientiem
"Mērķis" pagaidām ir bailes no aviosistēmām "bīstamajiem" elektromagnētiskajiem traucējumiem.
īsi un konkrēti par šo tēmu: http://www.youtube.com/watch?v=Hu6MVnwPClA
labs!
īsi un konkrēti par šo tēmu: http://www.youtube.com/watch?v=Hu6MVnwPClA
Super! Darbs ar smagu auditoriju (var izmantot jauno skolotāju un pasniedzēju apmācīšanā)!
Jā, šitas tiešām ir labs
Priekš 5dienas OK ....
Ps.Savadak aiziesim vēlāk galīgi offtopicaa....
Eiropā arī tūlīt atļaus:
http://easa.europa.eu/communications/press-releases/EASA-press-release.p...
Interesanta arī šāda iniciatīva:
In the long term, the Agency is looking at new ways to certify the use of mobile phones on-board aircraft to make phone calls. EASA recognises the wide proliferation of personal electronic devices and the wish of the travelling public to use them everywhere.
Ir jau labi, ka atļaus! Šovakar viens čalis bez sakariem reisā izskatījās it kā 7-iņ zīmjnieku pakāsis! Vairākas reizes Businesā cilājās augšup/lejup ( lai visi pamana, ka orange juice un mazais mīls nav velti baudīts ). Visiem ir jāļauj runāt un iztekties vienmēr! Kā saka demokratik un demokrasjon
Pārlieka atkarība no elektroierīcēm arī nav nekas labs. Varu papriecāties laikam, ka es šajā sakarā neizjūtu nekādu diskomfortu
Nunu, vēlēšanās palasīt kindli lidojuma laikā gan nebūtu norakstāma kā atkarība vai kas slikts, bet pie tām arī piesienas.
Lidojuma laikā jau neviens neliedz. Te jau ir runa tikai par laiku, kad lidmašīna paceļas un nolaižas.
Jā, tikai kindlei ir tā īpatnība, ka viņa visu laiku vienāda ir, arī kad "izslēgta", tāpat rāda screensaver, kas pēc tādas pašas tehnoloģijas darbojas. Un ar izslēgtu wireless pilnīgi vienalga kād es viņu darbinu, lidojuma laikā vai paceļoties. Neskatoties uz to liek slēgt ārā.
Visi tiešām ir tik lieli lasītāji, ka, kā iekāpj lidmašīnā, tā momentā rauj ārā lasāmvielu? Tās taču ir max 10 min.
Man kaut kā pieredze ir vairāk par 10 min nolaišanās vai pacelšanās laikā. Bet pat ar 20 min kopējo laiku man tas nozīmē ~35 neizlasītas lappuses. Bet nu, ņemot vērā, ka vidējais cilvēks izlasa 6-7 grāmatas gadā, laikam es esmu TIK liels lasītājs.
Vai lasi tikai lidmašīnā? Vai pacelšanās/nolaišanās laikā ir īapšs kaifs lasīt (tā teikt mazliet ekstrēmi - asāks lenķis, papildus vibracija, mazāk gaismas utt.)?
Neesmu ''baigais'' grāmatu lasītājās, bet filmas savā pc, lidojuma laikā skatos...
Nu tad es laikam esmu kaut kur pa vidu, jo izlasu vidēji 3 grāmatas nedēļā, bet tā, ka citur pavadīto laiku uzskaitītu neizlasītajās lapās, nav vēl gadījies.
Nu un vēl, tas, ka es ļoti reti kaut kur dodos viena. Ja jau ceļo kopā ar citiem cilvēkiem, tad manā skatījumā ir nepiedodama nepieklājība, tikko iestutējot sēžamvietu beņķī, momentā izvilkt gadžetus un iegrimt tajos, ignorējot līdzbraucējus.
Es zinu, ka mani uzskati sāk palikt arvien vecmodīgāki, jo kur nu šajos laikos iztikt bez elektronikas, bet nu man negribētos piedzīvot to brīdi, kad dažu minūšu izslēgšana liek man nervozēt.
Drīzāk otrādi - nupat bijām UK, un es biju tā nedaudz netīkami pārsteigta. Sanāk, ka 4 gadus tā īsti nebiju ar draugiem kopā nekur braukusi, kamēr dzīvojām ārzemēs. Tagad atkal tradīciju atsākām, un jāsaka, ka daudz kas ir mainījies. Agrāk viss tā brīvi bija, tagad tas kompis un telefons spraucas visur iekšā, ikvienā transportlīdzeklī tiek mēģināts noķert bezmaksas WiFi, pie brokastīm noteikti jāpaspēj jaunākais twitterī izlasīt. Vienā brīdī sarunājām, kad būs gatavi, lai nāk uz mūsu istabu, iesim ārā. Nu nenāk - ejam meklēt. Sēž katrs savā kaktā - viens darba e-pastus lasa, otrs - spēles spēlē. Neko jau neteicu, ko nu tur pieaugušiem cilvēkiem aizrādīt, bet varbūt tāpēc man tāda saasināta uztvere. Es pati telefonu izvilku tikai, lai apskatītos cik ir pulkstenis un pāris reizes ar pārējiem sazvanītos, kad bijām katrs savās gaitās. Viss.