Kas ir «room upgrade»?

7 replies [Last post]
zigainis
zigainis's picture
Offline
Joined: 26/03/2011
Posts: 407
Last seen: 3 days ago

Nevareju nevienaa forumaa no celakaja.lv atrast , kas isti skaitaas ROOM UPGRADE?

Kaa notiek shis UPGRADE? vai pie rezervacijas janjem letakais DOUBLE ROOM un tad uz vietas kkas labaks tiek iedots vai kaa?

Jautajums varbut vienkarshs asajiem chaljiem, tachu gribetu tikt pie skaidribas Smile

Paldies.

evo
Online
Joined: 29/10/2008
Posts: 999
Last seen: 10 min ago

Daudzām viesnīcām ir vairāku līmeņu numuri - standart, junior suite,  suite, superior, lux, club,  utt. noteikti ir arī standarti, kam atbilst katrs līmenis.

Upgrade nozīmē tikt pie augstākā līmeņa numura. Free upgrade parasti par vienu līmeni augstāk nekā rezervēts.

zigainis
zigainis's picture
Offline
Joined: 26/03/2011
Posts: 407
Last seen: 3 days ago

Vai "room upgrade" jauzjautaa ir epastaa uzreiz pec rezervacijas?

Vai ari ierodoties viesnicaa pie reception?

evo
Online
Joined: 29/10/2008
Posts: 999
Last seen: 10 min ago

Kāds ir iemesls room upgrade prasīšanai?

zigainis
zigainis's picture
Offline
Joined: 26/03/2011
Posts: 407
Last seen: 3 days ago

Accor Platinum karte un rezervacija Pullman viesnicaa.

http://www.accorhotels.com/gb/leclub/cards.shtml

evo
Online
Joined: 29/10/2008
Posts: 999
Last seen: 10 min ago

No pieredzes ar Hilton - ja rezervē Hilton mājas lapā, tad upgrade tika piedāvāts uzreiz. ja rezervē citur, tad upgrade, ja ir iespējams, tiek dots uz vietas.

Pats prātoju, ka rezervējot viesnīcu citur, var kaut kā mēģināt aizsūtīt uz konkrēto viesnīcu pieprasījumu apstiprināt rezervāciju un caur puķēm vai cietāk likt saprast par savu statusu - lai šie laicīgi piedomā par upgrade.

Eva
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 247
Last seen: 15 weeks ago
Location: RIX

Accor Pullman pati vēl tikai pārbaudīšu kā strādā. Man ir doma sūtīt meilā uz viesnīcu upgrade pieprasījumu pēc rezervācijas veikšanas. Parasti ņem lētāko un tad viesnīca upgreido.

Tieši tā darbojas Marriott - pie check-in paši parasti jau informē, ka piešķīruši upgrade kā Platina viesim. Prasīt gan neesmu mēģinājusi, jo statuss ne manējais Smile

ARD
Offline
Joined: 08/01/2010
Posts: 1326
Last seen: 9 hours ago

Prasīt vajag noteikti, jo ne vienmēr darbinieki paši ievēro tavu statusu. Un parasti palīdz zvans(e-mails) uz viesnīcu pēc rezervācijas.