Ja nu kādam ir nevajadzīga, ar prieku par mazliet mazāku naudiņu nopirkšu.
Tiesa, piedāvājums operatīvs - noderētu ASAP
Paskaties Draugos pārdod Inga Kovaļonoka.
Liels paldies par mājienu - aizsūtīju ziņu Ingai.
Ja nu kādam vēl kāda ideja - laipni lūgtum
ASAP stastuss noslēdzies, paldies, vajadzības vairs nav
Ja kādam vajag, var dabūt no manis dāvanu karti kajītei vienā virzienā jebkurā Tallink maršrutā. Par labu dzērienu.
Es savu varu kādam iedāvināt par piparkūku
Kurš sola lētāk ???
sēžu, graužu piparkūku, piedzeru klāt karstu dzērienu un pukojos uz Tallink - kāpēc viņi nevarēja šitās kartes visiem izsūtīt mazliet ātrāk???
ehh..
Šai tallink dāvanu kartei ko tagad sūta daudziem, noteikumos ir rakstīts: "Dāvanu karte ir apmaksāts kruīza ceļojums vai ceļojums vienā virzienā visos Tallink un Silija Line maršutos". Bet šodien variējot ar datumiem sanāca nopirkt caur viņu lapu tallink.lv turp un atpakaļ, dažādos datumos ar šo vienu dāvanu karti. Pēc noteikumiem saprotams, ka tādā gadījumā vajag divas kartes. Varbūt kādam noder info.
Vai tik tu nenopirki kruīzu? Kādi datumi?
Es šodien samainīju 1 dāvanu karti pret kruīzu 13.janvārī 4 cilvēkiem. Ir jāsamaksā ostas nodeva 7 ls no cilvēka (bērniem sākot no 12 gadiem).
Kā jau rakstīju no 18.01-24.01.12 un vēl ar auto. Nezinu cik skaļi to var teikt, bet mums te vieni gribēja rezervēt pa telefonu, un tika pateikts , ka divas kartes vajag, lai tieši šādos datumos rezervētu vietas.
Jums vajadzēja divas kartes tāpēc, ka jums ir divi atsevišķi braucieni. Kruīzs ir tad, kad ar vienu prāmi dodas turp un nākošā dienā ar to pašu prāmi atpakaļ.
Izskatās, ka par mani Tallinks šogad būs piemirsis, jo pagaidām vēl dāvanu karte nav saņemta
Ja kadam vel ir davanu karti par kadu niecinu -labprat to panemsu - ludzu raksties privatu zinu. Paldies jau ieprieks
un vēl ar auto.
bet auto taču par papildus maksu?
+1 Labprat nopirkšu Tallink dāvānu karti par samērīgu cenu vai ar prieku apmainišu pret to kādu nieciņu. Izskatišu visus piedāvājumus! Jau iepriekš pateicos!
Protams par auto bij jāmaksā.
Sanāca tā: turp un atpakaļ (18.01-24.01) 4 personas, 1 četvietīga kajīte, kopā sanāca 125 Ls, (un tas ar vienu dāvanu karti)
Pasažieru maksa 24 Ls
Degvielas sadārdzinājums 8 Ls
Auto uz priekšu 51 Ls, atpakaļ 42 Ls
Ja atrodas vēl kāds, kuram ir, bet neizmantos, tad lūdzu ieziņojiet- vienosimies- kas, kur un par ko!
Cerēju ka vīram arī atsūtīs, bet nekā
Tā kā es Tallinka "biedru" klubā šogad pirmziemnieks, tad saņemto karti lielā apjukumā atprečoju zibenīgi, noformējot ceļojumu "tuvam draugam". Pēc tam tik sāku domāt, kā to vēl varētu izdevīgi izmantot savtīgākos nolūkos. Lasot jūsu komentārus, rodas iespaids, ka Tallinks šādas dāvanu kartes dāļā katru gadu, ja? Tad varu gandrīz rēķināties, ka varbūt nākamziem atkal līdzīga kartiņa iekrīt pastkastē? Vai varbūt sūta tikai tiem, kas pa gadu vismaz vienu reizi ar Tallinku kaut kur braukuši?
Es (4 cilv. ar auto) braucu pirms 1,5 gadiem, nopirku kluba karti, pagājušo gadu aizbraucu (4 c. + auto) par dāvanu karti uz vienu pusi, šogad saņēmu atkal dāvanu karti. Laikam vienu reizi tomēr kaut kur jābrauc
Pagājušājā nedēļā runāju ar paziņu, kas ir Tallink darbinieks. Viņi šīs dāvanu kartes sūta visiem Club One kartes īpašniekiem uz to adresi, ko norādīja reģistrējoties kartei. Pagājušajā gadā esot šo dāvanu sūtījuši uz e-pastiem, bijis baigais juceklis, tādēļ šogad nolēmuši sūtīt pa pastu. Nekādu kritēriju par to, vai ir kur braukts gada laikā, nav.
Es arī labprāt pieteiktos iemainīt pret kaut ko vienu dāvanu karti. Ja nu kādam ir kas piedāvājams padodiet ziņu. Jau iepriekš liels paldies!
Varu iemainīt pret Eurobonus punktiem, ja kādam ir sakrāti e-rewards vai kādas viesnīcas lojalitātes punkti, ko ļauj mainīt uz Eurobonus. Ir laba pieredze ar Club Carlsson punktiem, jo esmu saņēmis EB punktus no pilnīgi svešu cilvēku Club Carlsson kontiem.
Tā, tā, esmu atpakaļ un tas prieks, ka var apmānīt Tallink un nopirkt kruīza vietā turp-atpakaļ, NESTRĀDĀ! Dabūjām piemaksāt Viņi man centās iestāstīt, ka noteikti sistēma mani ir brīdinājusi, ka nevar tādu nopirkt, ka tā nevar būt, ka varēju.... Es gan puisim pie lodziņa borēju visādi, ka tā vairs nav mana problēma un ka viss ir samaksāts, ko vajadzēja un līdz pat braucienam nebija nekādu iebildumu- ne zvanu, emeilu, un ka pēkot netā nemaz nebija vieta otras DK ievadīšanai, tas neko nelīdzēja. Puisis sarka, trīcēja un skrēja konsultēties, bet beigās teica, ka viņam kompis neļauj nemaz tādu darījumu akceptēt.
Tagad sēžu un domāju- varbūt aprunāties ar patērētājiem? Jo man pirms tam bija izdruka, kur akceptēts brauciens, kur novilkta naudiņa uzrādās, ka viss ir kārtībā. Tad un tad turp, tad un tad atpakaļ....
.....Ja lidkompānija nepieskaita nodokļus, tad taču pirms lidojuma tos neprasa piemaksāt....
Piemaksāji skaidrā naudā vai ar karti? Ja ar karti, vari teikt bankā, lai atskaita naudu.
Skaidrā maksāju Domā nelīdzēs kasīšanās caur patērētājiem? Varbūt ir ideja kā gudri to visu pasniegt?
Vajadzētu līdzēt arī sūdzībai caur patērētāju aizsargiem, vienkārši caur banku būtu ātrāk. Pasniegt to vienkārši – saņēmi dāvanu karti, iegādājies par to biļeti. Nekādu pretenziju pārdevējam nebija līdz braukšanas mirklim, kad lika piemaksāt. Tipisks bait-and-switch (diemžēl nezinu, kā latviski sauc šādu paņēmienu).
Bet dāvanu kartē taču skaidri bija rakstīts. ka tā izmantojama vai nu kruīzam vai vienam virzienam. Tātad, apzināti neievēroji noteikumus? Domā PTAC to nevērtēs?
Es nezinu vērtēs vai nevērtēs, tāpēc jau jautāju Bet runa jau par to, kāpēc ļāva nopirkt, ja reāli nevar...
tā kā man nesanāks šogad aizlaist ar tallink pa lēto (un neviens rads/draugs arī netaisās nekur doties), ievietoju savu dāvanu kartes kodu, ja kādam vēl tas aktuāli - VIP BRONZE710443.