Pieredzes bagātie ceļotāji, priecāšos par jebkuru atsauksmi sava aktuālā jautājuma sakarā.
Jūlijā lidojām uz vienu no Grieķijas salām baudīt sauli, sadomāju ieekonomēt un norezervēju viesnīcu caur uk lapu – travelrepublic.co.uk. Saņēmu apstiprinājumu uz meilu, ka viss ir kārtībā, mana rezervācija spēkā, atliek tik atpūsties! No lidostas aizbraucām uz viesnīcu un tur mūs neviens negaida, neviens neko nezin par mūsu rezervāciju, viesnīca ir full, vienvārdsakot, dari ko gribi! Sēžam ar diviem maziem bērniem un čemodāniem recepcijā un štukojam ko darīt tālāk. Sazvanīju travlrepublic.co.uk, šie solīja atzvanīt pēc tam, kad būs izčekojuši manu rezervāciju un sazvanījušies ar viesnīcu. Atzvanīja, neko lāga nepateica, solīja, ka atzvanīs vēlāk... Tikmēr recepcijas tante saka, ka izsauks mums taksi, lai tas mūs aizvedot uz pilsētu, kur esot tā kā viena tūrfirma (nezinu vai tur sūtīja mūs, jo tā tika sarunāts ar travelrepuliku vai pēc savas iniciatīvas, vairs neatceros precīzi šo pamatojumu), kurā mēģināšot mums palīdzēt. Aizbraucam, 2 stundas gaidam, atnāk viens nepatīkams tips un saka, ka paskatīsies, kas šim ir, atrada vislielāko salas ūķi, saka, ka būšot līdzvērtīgs mūsu sākumā izvēlētajai viesnīcai, maksāt nevajadzēšot. Prasīju vai nevaram piemaksāt un dabūt prātīgāku viesnīcu, atbildēja, ka nevaram gan, jo visur viss esot aizņemts. Nav variantu, braucam uz šo viesnīcu atkal ar taksi. Neko darīt, nodzīvojam tur nedēļu, atbraucu uz LV un sūtu travelrepublikam ierakstītu vēstuli ar bildēm, + čekus par taksi. Nekādas atbildes vairāk kā mēnesi (tiek mājas lapā solīts, ka 28 dienu laikā būs). Sazvanu, liek, lai aizsūtu to pašu vēlreiz pa meilu. Aizsūtu, pēc 5- tās reizes atnāk meils no Luisa (darbinieka), ka meils ir saņemts, risinās. Tagad jau sūta trešo meilu 2mēnešu laikā, kur raksta, ka nav saņēmu;si atbildi no Holiday Bookers, informēs mani par notikumu gaitu vēl pēc 14 dienām. Es tik tagad domāju : mān tā mierīgi jāsēž un jāgaida risinājums pat, ja tie būs vairāki gadi? Var kaut kur pasūdzēties štādos gadījumos? Kāpēc man jāgaida, kad viņi sazināsies ar to Holiday Bokeru, lai atrisina problēmu ar mani un tālāk paši savā starpā, ne? Noteikumos viņu nekur precīzāk neatrodu neko par šitādu tēmu. Ir kādam bijis šitā vai līdzīgi? Nav jau miljonu lieta, bet pats princips nepatīk, jo ir sajūta, ka nevienam mana problēma nerūp. Bet tā tīri teorētiski šķiet, ka kaut kādai atbildībai pret klientu jābūt šitai kompānijai. Vai man tik tā liekas?
Variants 1 – pajautā bankai, vai neatdos naudu, ko samaksāji travelrepublic (jo pakalpojumu nesaņēmi).
Variants 2 – Travelrepublic ir ABTA (Lielbritānijas tūrisma aģentu asociācija) dalībnieks, te viņu ieteikumi, kā risināt konfliktus: http://abta.com/consumer-services/travel_problems