Jautājums Ķīnas ceļošanas zinātājiem

1 reply [Last post]
ambers
Offline
Joined: 01/11/2008
Posts: 766
Last seen: 2 weeks ago

norezervēju caur www.ctrip.com iekšējo lidojumu, pasūtījuma nummurs ir ko var redzēt viņu sistēmā ,jo reģistrējos,nauda noņemta ,uz emailu nav absolūti nekā jau 4 dienas, uz klientu servisa norādīto e-mailu sūtītie jautājumi paliek bez atbildes kāpēc nav apstiprinājuma ar e-tickets nummuriem,zvanīju šiem kas par lietu,ja pareizi sapratu pietiekot tikai ar pasūtījuma nummuru kas veikts viņu sistēmā un derīga pase priekš lidojuma .Tā tas var būt ? Veicot pasūtījumus caur  www.elong.com pārējiem lidojumiem viss notikās kā pie baltajiem cilvēkiem-ar pasūtījuma apstiprināšanu uz e-mailu un pēc stundas arī atnāca  e biļešu nummuri.varbūt kāds var ar pieredzi padalīties ,jo nekad nav nācies lidot bez biļešu nummuriem ar uzvārdiem uz rokas valstī kur izskaidroties uz vietas būs pagrūti

Aiva
Offline
Joined: 15/11/2009
Posts: 119
Last seen: 3 hours ago

 Jā, mums arī tā bija, un viss bija kārtībā. Jocīgi protams lidostā ierasties tikai ar pasēm, tāpēc uztraucāmies. Mums iegalvoja, ka tā "tur" esot, un nekādus numurus, kodus vai papīrus nevajag, tikai pases.