problēmiņa radusies
rezervēju caur alpharooms.com - rezervācija&rēķins uz e-pastu atnāca, bet viesnīcā neuzrādijās - pēc diskusijas atļāva palikt bet finālā viesnīca noskaitīja "pēc pilnas programmas" no kartes ar tekstu lai ar aģentūru pats tieku galā - kustība uz pretenziju ar visiem papīriem pagaidām gandrīz 0
ko ieteicams sadarīt šajā sakarā - iesniegt reklamāciju bankā , kamēr vēl termiņš nav beidzies ?
Noteikti iesniedz bankā info
Man bija problēma ar alpharooms.com tāda, ka pēc rezervācijas saņēmu no viņiem e-pastā vēstuli, ka viņi nevar saņemt no bankas naudu.
Skaidrojos bankā, kas par lietu. Izrādījās, ka alpharooms pusē netiek ievadīts/apstiprināts maksājuma kartes 3 cipariņi (kartes otrā pusē). Bankai likās aizdomīgs darījums. Protams viņi visu nokārtoja. Labi, ka līdz braucienam vēl bija laiks. Tagad domāju, ka pirms katras viesnīcas vai citas rezervācijas būs jāpiezvana bankai un jāpainformē, ka veicu darījumu...
Man bija līdzīga problēma ar hotelreservation.com.
Kad ieradāmies viesnīcā, viesnīcniece neko par hotelreservation.com rezervāciju nezināja, jo uz mana vārda rezervācija viņai bija atnākusi no citas kompānijas venera.com
Lieki piebilst, ka summa bija 3 reizes lielāka un par venera.com dzirdēju pirmo reizi.
Diemžēl no kartes naudu viņa bija noņēmusi momentāli, pat manu karti rokās nepaņemot.
Rezultātā tanī pašā brīdī zvanīju uz banku un pieteicu reklamāciju par nepamatotu darījumu.
Pēc trīs mēnešiem naudu atguvu, tikai joprojām nezinu, vai no bankas, vai no kādas rezervācijas kompānijas vai viesnīcniece atgrieza, jo pakalpojumu pie viņas neizmantojām. Konta izrakstā teksts: "Reklamācija pilnā apmēra"
Mana ceļotkāra ceļotāja mācība pēc šī negadījuma: bankas kontu, kurš piesaistīts kartei turēt pēc iespējas tukšāku. Vajadzības gadījumā pārlikt no parastā konta.