nu pamanīju šādu rakstu: http://www.apollo.lv/portal/news/articles/232911/0?show_inbox=1 un ja rainis tiešām aizies (nedomāju ka rainim būs liela interese lidot uz Tukumu) tad atgriezīsimies pie 90-gadu cenām no RIX... katrā ziņā tas labi veicinās Kauņas (arī Viļņas un Tallinnas) lidostu attīstību. Ceru, ka tās vairāk tukšas runas un rainis RIX tomēr paliks!
Tak pilnīgi dauņi tai lidostā sēž, grib nokaut vistu, kas dēj zelta olas. Turklāt arī pēc 2015. gada, kad līgums beigsies, tā vienkārši vis nevarēs tikt no Ryanair vaļā, ja viņi paši to negribēs, to nosaka Eiropas atvērto debesu princips. Protams, visu galu galā nosaka tarifi par lidmašīnu apkalpošanu, tos paceļot, vaļā tikt nebūs grūti, bet baidos, ka tad arī daudzām citām aviokompānijām lidostas pakalpojumi kļūs neizdevīgi. Ryanairam ir savas īpatnības, bet gan lidmašīnas viņiem jaunas (salīdzinot, piemēram, ar tiem šrotiem, ar ko savā laikā uz Rīgu lidoja KLM), gan punktualitāte augstāka kā ''klasiskajām'' aviokompānijām, gan ēst un dzert viņu pasažieriem vajag tāpat kā pārējiem (pat vēl vairāk, jo Ryanair reisos, kā zināms, normālu paiku pat par savu naudu dabūt nevar).
Pamatojums, kāpēc Ryanair slikts, ir ģeniāls. Jo šie klienti neizmantojot veikalus un restorānus… Man līdz šim likās, ka lidostas (pie tam valsts īpašumā esošas) pamatuzdevums ir nodrošināt lidmašīnu apkalpošanu, nevis peļņu dažām kafejnīcām. Vai sanāk, ka tie potenciālie lielie tērētāji līdz šim sedēduši Rīgā mājās un nekur nelidojuši, un pēc Ryanair aiziešanas pēkšņi attapsies un sāks izmantot RIX?
Loģiskais risinājums būtu tāpat kā visur citur pasaulē, uzbūvēt Low Cost Terminal.
Pašreizējās aktivitātes vairāk izklausās pēc tā, ka kādam uzdots nodrošināt klientu Tukuma lidostas īpašniekiem.
un vai viņi ir veikuši kādu +/- sakarīgu pētījumu?
jo vismaz es kad lidoju ar Ryanair iepriekš paēdu un iedzeru alu Lido/LuLu/hvz. Lidojot ar Lufthansu to nedaru, jo zinu ka lidmašīnā iedos kautkādu bulku ar alu/vīnu un kafiju.