Igaunus tiesam var apsveikt ar sen pasutito lidmasinu CRJ900, bet rodas jautajums kada ir ista pirkuma maksa par Bombardier lidmasinam, ja Embraer 170 un 190 tiek piedavatas par 28-32 mlj $ un ir vizuali ietilpigaka par 400NextGen, ka ari lido ar 150-200km.h lielaku atrumu? Varbut kads ir lidojis ar so braziliesu lidaparatu un var cik erts tas ir, ja to jau iepirkusi Lufthansa, LOT, Finnair, KLM u.c.?
Interesanti ir ari lasit ka KLM ta vieta lai saktu pasi lidot uz Latviju/Baltiju to daris sadarbiba ar rBaltic, bet nekur neizdevas atrast vai FlyingBlue punktus vares krat, jo kada jega taja codesharing, ja punkti nenaks vispar vai varbut ar rBaltic?
"airBaltic congratulates Estonian Air on new aircraft
Latvian airline airBaltic showed its new Bombardier Q400 NextGen aircraft today in Tallinn, one day after Estonian Air presented its first new aircraft of the same type."
"Bertolt Flick, President and CEO of airBaltic: “We are very happy to have reached this agreement with KLM, one of Europe’s largest and most experienced carriers. Now we are able to offer our customers onward connections on KLM to over 150 destinations worldwide. KLM passengers, on their side, will find convenient connections on airBaltic to Riga and onward to destinations in Russia and CIS.”
The new agreement will enable airBaltic passengers to reach 72 intercontinental and 79 European destinations via Amsterdam Schiphol, to almost any spot on the globe.
The lowest ticket prices for these flights are available at www.airbaltic.com, as well as at the online travel agency www.airbaltictravel.com."
Es arī lasīju šito Delfos, proti par AirBaltic un KLM līgumu, tikai nesaprotu tā būtību. Sadarbības līgums viņiem jau ir vismaz 2 gadus, faktiski, gandrīz no brīža, kad KLM pārstāja paši lidot uz Rīgu. Kas tad tagad ir jauns? Pagājošogad lidoju uz ASV ar KLM + AirBaltic, biļeti pērkot KLM lapā. Toreiz FB miles deva tikai par KLM un Deltas izpildītajiem lidojumiem, par posmu RIX-AMS varēja dabūt tikai Baltic Miles. Turklāt stulbums arī tas, ka Rīgā meitene paprasīja BM karti, lai gan pērkot lidojumu uzrādīju FB. Amsterdamā, savukārt, pēc tam izrādījās, ka FB numurs no maršruta ar to pašu ir pazudis, palicis tikai BM, ar ko, loģiski, KLM reisos neko dabūt nevar. Nācās to ievadīt no jauna. Atpakaļceļā līdzīgi, Amerikā iečekojos ar FB, bet lai dabūtu BM punktus par lidojumu uz Rīgu, speciāli jāpieiet pie geita, un jāpaprasa, lai ievada BM numuru. Varbūt jaunais līgums paredz šī bardaka izbeigšanu, un tiešām varēt dabūt FB vai citu Sky Team analogu punktus par visu maršrutu?
Arī nesaprotu, kas jauns, jo codeshare jau sen bija. Iespējams, tas attieksies uz vairāk reisiem, ne tikai AirBaltic RIX-AMS?