Tā kā Uzbekistan Airways nepārdod biļetes internetā, tās domāju pirkt caur Fly Siesta. Vai tās būs izdrukājamas no interneta, vai arī būs jāiet uz kaut kādu biroju pakaļ?
Es drukāju no interneta. Vienreiz gan bija kaut kāda aizķeršanās ar naudas pārskaitījumu, tad kontaktējos ar ofisu.
Rezervēju biļetes caur FlySiesta uz Ņujorku. Bet nevienā brīdī man netika prasīts, kuras vietas es gribētu (vismaz lidojot ar LOT ļāva izvēlēties vietas). Vai tas tiek prasīts kaut kad vēlāk vai te darbojas princips "kas pirmais iekāpj, tas aizņem kādas vietas grib"??? Un vēl - man rāda, ka 9 stundas jālido bez ēšanas. Vai tā vispār mēdz būt???
Ne jau visas aviokompānijas ļauj izvēlēties vietas, pērkot biļetes. Bet vietas noteikti būs numurētas, vietu uzzināsi iečekojoties. Cik saprotu, lido ar uzbekiem? Par ēšanu jāprasa kādam, kas ir lidojis, man jau šķiet, ka vajadzētu barot. Šajā ziņā rezervācijas sistēmas nereti mānās, ne visam, kas rakstīts par ēdināšanu, var ticēt.
Cik zinu, vienīgie, kas tālajos (starpkontinentālajos) reisos nebaro, ir AirAsia. Dažas amerikāņu aviosabiedrības arī apsprieda šādu plānu, bet klienti bija pārāk sašutuši par ideju vien, un drīz runas par to izbeidzās.
Pāris gadus atpakaļ lidoju ar Thomsonfly no Londonas uz Natal, Brazīliju un tur par ēdienu bija jāmaksā papildus, cenā nebija iekļauts.