Nupat rezervēju biļeti uz Ņujorku caur travelpartner.lv Cena ar Finnair bija 362 Ls. Rezervācijās laikā pamanīju, ka viņi ir automātiski pievienojuši biļetei vēl divas paketes - Atcelšanas aizsardzība 17 Ls un Pakalpojumu paketi 7 Ls. Nu jau cena pieauga līdz 386 Ls! No šiem papildus pakalpojumiem varēja atteikties, ko arī izdarīju. Pēc kredītkartes datu ievadīšanas vēlreiz pārliecinājos, ka samaksa būs 362 Ls un nospiedu "rezervēt". Ticiet vai nē, bet Pienāca apstiprinājums par samaksātiem 386 Ls !!!
Vai kādam ir bijusi darīšana ar šiem darboņiem? Viņu adrese laikam ir Zviedrijā. Noteikti šiem zvanīšu (darba laikā). Ja kādam ir bijusi šāda situācija, lūgums padalīties, vai to pārmaksāto naudu vispār ir iespējams no viņiem dabūt atpakaļ!
Cik no kartes noņemts/norezervēts?
No kartes ir noņemti 386 Ls
Personīgas pieredzes ar šiem konkrētajiem nav, bet es no sākuma uzrakstītu e-pastu (taupības nolūkos) un tikai tad, ja nav atbildes, zvanītu.
Tas bija pirmais, ko izdarīju - uzrakstīju e-pastu. Atbildēšot trīs dienu laikā... Noteikti ziņošu par šīs situācijas iznākumu! Gadījumā, ja to pārmaksāto naudu nevarēs dabūt atpakaļ, varēsim visus brīdināt, lai nekādā gadījumā šo rezervācijas portālu neizmanto! Lietoju skyscanner.net un mani uz šo te automātiski novirzīja. Ja iznākums būs pozitīvs, arī noteikti uzrakstīšu!
Vienreiz ar viņiem rezervēju, man viss bija kārtībā. Ķekšus no visām piemaksām izvācu, neko lieku nepaņēma. Šādā gadījuma laikam neslikti būtu saglabāt pēdējo ekrānuzņēmumu pirms maksājuma veikšanas (vai pēc maksājuma, ja vien tur jau nav nepareizā cena), tad vēl var griezties savā bankā. Nu bet var jau būt, ka šie paši visu nokārtos.
Protams, ka dabūsi naudu atpakaļ… Ja ne no travelpartner.lv, tad pasūdzoties savā bankā.
Par ekrānuzņēmumu doma ir ļoti laba. Citreiz tā arī darīšu! Šī ir pirmā reize, kad tāda lieta notiek. Esmu veicis visādas rezervācijas un Ryanair ir čempions visu ko "piekarināt" klāt, bet ar šādu problēmu saskaros pirmo reizi!
Gintsbirch, kā beidzās (ja beidzās) Tava sarakste vai sazvanīšanās ar Travelpartner? Vai izdevās atgūt naudu par nevajadzīgajiem ''papildus pakalpojumiem''?
VISIEM UZMANĪBAI!!!! Ar Travelpartner vēl nekas nav beidzies! Viņi ne tikai nav atgriezuši 24 LVL, bet summu par biļeti 386 LVL noņēmuši piecas reizes!!!!! To konstatēju vakar, kad atklāju, ka mans konta stāvoklis ir vairāk kā 1000 latu mīnusā!!! Šobrīd te cīnos ar Swedbank par naudas atgūšanu. Kompānija, ar ko Travelpartner sadarbojas ir tāda supersaver.fi Tie arī ir uzrādīti kā naudas saņēmēji bankas izdrukā. Tas viss notika vakar. Piebildīšu, ka esmu jau nedēļu kā atpakaļ no Ņujorkas.
Izklausās šausminoši. Swedbank jau jebkurā gadījumā tās četras liekās naudas noņemšanas atgriezīs, diskutabls varētu būt vienīgi jautājums par tiem 24 Ls (ja summu nevar pierādīt ar ekrānizdruku), bet firmas darbības metodes, maigi sakot, dīvainas. Piebildīšu, ka pats vienreiz rezervēju caur Travelpartner.lv, man gan nekādu problēmu nebija.
Man bankā ir iesniegta visa e-pasta sarakste ar šiem "darboņiem", kurā viņi atzīst, ka 24 LVL ir pieskaitījuši lieki. Vēl ir aizdomas par vienu citu aģentūru - www.supersaver.fi Tieši viņi ir "parotaļājušies" ar manas kartes datiem. Acīm redzot tās abas ir parterkompānijas.
Pirku pēdējās nedēļas laikā pie travelpartner 2 reizes, abas reizes naudu paņēma tik cik bija paredzēts, sūdzību nav
Man ir, un fundamentālas!!
ATRISINĀJUMS; Pēc vesela mēneša cīniņa atguvu atpakaļ naudiņu! Liekas, ka viņu lielākā problēma ir kvalificētu kadru trūkums! Pēdējo nedēļu pavadījām "pieredzes apmaiņā", kā uz kontu pārskaitīt atpakaļ naudu..... (no comment!). Kompānija nav negodīga, bet, kā izskatās, tad organizatorisku, tehnisku un personāla problēmu viņiem ir milzums! Happy flying!