Situācija - bija biļetes, pirktas par Maksimas kuponiem 30.04.11 - 01.05.11. Airbaltic tagad atsūta, ka reiss 30.04 ir atcelts - piedāvā 01.05 (sanāk pusotra diena uz vietas) vai 26.04 (netieku no darba tik ātri prom). Kāda ir varbūtība, ka viņi tomēr to reisu atmaina atpakaļ uz 30.04.11? Moš nepiekrist izmaiņām un gaidīt, kas notiks? Caur citurieni šie protams atsakās vest, jo esot ļoti laicīgi brīdinājuši.
Uz kādu pilsētu tas ir? Ieteiktu turpināt kasīties un draudēt ar sūdzībām visās iespējamās instancēs, 99% varbūtība, ka viņiem tas apniks un iedos savienoto reisu Tev vajadzīgajā datumā.
Nica.
Es pagājušajā reizē kasījos līdz nelabumam situācijā, kad man par reisa maiņu paziņoja tikai divas nedēļas iepriekš (jo bija viesnīca jau apmaksāta) - bez panākumiem. Tagad vēl četri mēneši - diez vai viņus uztrauks kaut kādas instances.
Nu man ir lielaaka probleema, aizmirsu izmantot 8 kuponus, katru pa 35 Ls
Nu, vispār esmu dzirdējis no cilvēkiem, ka šie parasti tomēr dod savienotos reisus, ja kārtīgi uzspiež. Bet par iepriekšējo gadījumu, gan AirBaltic ir pārkāpis visas Eiropas direktīvas, ja paziņo mazāk kā mēnesi pirms lidojuma, tad ir jānodrošina alternatīva tajā pat datumā. Tur patiešām bija pamats sūdzēties.
AirBalticam vispār ļoti dīvaina reisu plānošanas politika, var noņemt un atkal pielikt jebkurā laikā, pie vienas vietas viņiem, ka daļa biļešu jau ir nopirktas. Lai gan cerību, ka šie pārdomās un atjaunos reisu vajadzīgajā datumā, praktiski nav. Vēl var prasīt lai atgriež naudu, bet tas Tavā situācijā arī laikam nebūs apmierinošs risinājums.
Vēl var pasūdzēties viņu Facebookā. Tā, lai visi var izlasīt. Pieraksti, ka Tev viesnīca jau rezervēta, tagad visi atvaļinājuma plānu jūk u.t.t. Man pašam te to nesen ieteica, jo bija problēmas ar kuponu atprečošanu, galu galā nostrādāja. Varbūt šiem paliks kauns, un viņi Tev tomēr kaut ko piedāvās vietā.
A ko nozīmē RIX mājas lapā īevietotā ziņa, ka sākot ar 2011.gada 1.janvāri RIX vairs neapkalpo AirBaltic???
Lidojumi gan notiek pēc saraksta
Tiešām dīvains raksts. Ir jau saprotams, ka AirBaltic varbūt vairs neizmantos lidostas personālu, lai iečekotu pasažierus, iekrautu bagāžu u.t.t., jo to principā var nodrošināt no lidostas neatkarīga kompānija, škiet, ka viņiem jau pasen ir tāds North Hub Services vai tml., bet kā gan viņi var neizmantot lidostas skrejceļu, dispičerdienestu un galu galā pasažieru terminālu?
Pa pļaviņu, pa pļaviņu ieskriesies Un pasažierus savāks park & fly stāvvietā.
Man līdzīga situācija: Reiss uz Rīgu, uz kuru nopirkta biļete, atcelts; tuvāko piedāvā 2 nedēļas vēlāk. Uz jautājumu, vai Air Baltic apmaksās šīs divas nedēļas viesnīcu, sekoja atbilde, ka viņiem tas nav jādara. ES regulā gan rakstīts citādi, bet... tas laikam viņus neuztrauc. Vēl ir opcija saņemt atpakaļ naudu, bet neviens pagaidām nav atbildējis, vai viņi gatavojas atlīdzināt arī Maximas kupona cenu (kas biļetes izdrukā neparādās) un iztērētos punktus...
Interesanta gan situācija, ka viss jārisina ar e-pastu starpniecību, jo normāla telefona (lētāka par 35 sant.minūtē) viņiem nav. Līdz ar to atbildes saņemu ar 3 dienu novēlošanos, kur mani jautājumi visi nemaz netiek atbildēti. Bez tam 2 teikumos latviski ir 3 elementāras gramatikas kļūdas
Incanti, kas tad tā par pilsētu, no kuras nākamais reiss ir pēc 2 nedēļām!?
Ja esi Rīgā, vari mēģināt iet skaidroties uz viņu ofisu (Tērbatas ielā vai lidostā), būs lētāk, kā pa telefonu. Bet attieksme, tiešām, pretīga!
Vēl ir opcija saņemt atpakaļ naudu, bet neviens pagaidām nav atbildējis, vai viņi gatavojas atlīdzināt arī Maximas kupona cenu (kas biļetes izdrukā neparādās)
Vari lūdzu iepostēt, kad saņemsi atbildi? Jo šo domu arī apsveru šobrīd...
Saņēmu e-pastu no šamējiem:
Atbildot uz Jūsu e-pastu, vēlamies Jūs informēt, ka, ja Jūsu izvēle būs atcelt lidojumu atcelta reisa dēļ, nauda tiks atgriezta dāvanu kupona veidā, tas nozīmē, ka varēsiet izmantot šo kuponu uz citiem lidojumiem.
wtf? Manā leksikā AirBaltic drīz būs lamuvārds... Lidojumu nemainīsim pret savienoto, naudu neatgriezīsim, bet jūs varat piemaksāt un tā lidojuma vietā citu nopirkt.
Vispārējai informācijai iekopēju citātu no e-pasta, ko es saņēmu no Air Baltic: "vēlamies Jūs informēt, ka, tā kā mēs Jūs informējam vairāk kā divas nedēļas pirms reisa, viesnīca nevar tikt piedāvāta. Alternatīva var būt tikai cits mūsu reiss vai tuvākais reiss, kas ir uz Madridi. Ja neviena no piedāvātajām alternatīvām nav pieņemama varam atgriezt naudu pilnā apmērā."
Piezīme no manas puses, ka mana biļete bija no Madrides uz Rīgu, bet laikam darbinieki ne pārāk rūpīgi lasa saņemtos e-pastus... Te nekas netiek minēts par dāvanu karti un pieņemu, ka Maximas kupona vērtību arī atlīdzinās, ja jau saka "pilnā apmērā". Šo e-pastu saņēmu 4.janvārī, bet joprojām man neviens no Air Baltic nav atbildējis, vai viņi atlīdzinās iztērētos Air Baltic punktus....
Vai kāds zina, kurā tieši institūcijā ir visjēdzīgāk iesniegt sūdzību? Kāds e-pasts, tel?
Interesanti - kāpēc tev Maximas kuponu vērtību atlīdzinās, bet man nē??? Kas tā par individuālo pieeju viņiem?
Nu tad tā - varu padalīties ar situācijas atrisinājumu. AirBaltic nekādus savienotos lidojumus protams nevarot piedāvāt, naudu arī atmaksāt nevarot (maximas kuponi). Vienīgais ko viņi piedāvā šādos maximas kuponu gadījumos - dāvanu karte par 70 latiem. Kuru es varot izmantot viņu pašu mājas lapā piemaksājot x latus un nopērkot jaunu lidojumu (jo par 70 latiem jau lidojumu uz konkrēto galamērķi nopirkt ta nevar). Protams, jau skrienu....
Kompromiss šai stulbajai situācijai bija tāds, ka šie laipni man atļāva pārcelt ne tikai turpceļa datumu (atceltā reisa vietā), bet arī atpakaļceļa datumu (kas nebija mainīts). Tā nu es tiku pie lidojuma, kam datumu ziņā ar pirmreizējo lidojumu nav nekāda sakara, bet vismaz vilks paēdis un kaza nav zaudējusi savas pēdējās nervu šūndas kasoties ar viņiem.
Hm... interesanti... man gan tas neder, jo negrasos 2 nedēļas tupēt Madridē un gaidīt viņu lidmašīnu... Vai dāvanu karte ir kā kompensācija par Maximas kuponu? Un maksu par bagāžu atdod naudā vai atgriež uz kartes? Vai tas nav zināms?
Man no viņiem joprojām nav nekādas atbildes (jau 8 dienas)... uz viņu biroju doties darba laikā nesanāk un arī negribas, jo droši vien tur tikai uztaisīšu trobeli... bez tam man nav skaidrs, kādam vajadzētu būt rīcības plānam, ja man viņu piedāvātais neapmierina. Vai Latvijā ir kāda institūcija, kas uzpasē ES regulu ievērošanu?
Iekopēju pēdējo atbildi no Air Baltic:
"Esam informējuši par izmaiņām vairāk kā 2 nedēļas pirms reisa. Varam piedāvāt tuvāko pieejamo AirBaltic reisu uz Madridi, vai citus AirBaltic reisus tai pašā reģionā, kas šajā gadījumā būtu Barselona. Papildus izmaksas netiek segtas.
Ja apstiprināt naudas atmaksu, tad Baltic Miles punkti arī tiek atgriezti"
Viņi laikam joprojām nav ņēmuši vērā, ka biļetes bija no Madrides uz Rīgu, nevis no Rīgas uz Madridi. Interesanti, kā viņi domā, kā es varētu nokļūt uz Barselonu, ja atrodos Madridē??
Man liekas, ka ar ES regulām tomēr kaut kas nav kārtībā. Loģiski, ja aviokompānijai ir tiesības līdz 2 nedēļām pirms reisa atteikt pasažierim lidojumu, tad šādām pat tiesībām būtu jābūt arī pasažierim, proti, jebkurai biļetei jābūt atgriežamai, ja par savu nevēlēšanos lidot esmuy informējis aviokompāniju vismaz 2 nedēļas pirms reisa. Nez, vai nevarētu pamēģināt kādu paraugprāvu sarīkot?
būtu jau labi-nopērc biļeti,tad sagaidi vēlāk vēl akciju ar lētāku cenu un iepriekšējo biļeti aviokompānijai atdod atpakaļ
īstenībā orsonam21 ir pilnīga taisnība - abām līgumslēdzēja (aviobiļete ir līgums starp pasažieri un aviokompāniju) pusēm ir jābūt vienādām tiesībām. Katrā ziņā tiesā aviokompānija zaudētu... vienīgi vai LV arī... nu nezinu, bet ja viena līgumslēdzēja puse var atteikties pildīt savas saistības tad arī otrai pusie ir tādas pašas tiesības. Nu nesavāc BT (vai kāds cits) pilnu (teiksim 30% aizpildījums) ļoteni un paziņo, ka nelidos (BT tā nav reta parādība)...
lieta tāda ka tu jau slēdzot līgumu tas ir pērkot biļeti piekrīti nosacījumiem (ieķeksējot lodziņā) un pēc tam gribi tiesāties neesmu pētījis, bet līguma tekstu sastādot man liekas aviokompānijas juristi par visu būs padomājuši
arī par to ka tiesājoties tavi izdevumi būs adekvāti biļetes cenai ,kuru tev kompensēs, ja viņiem nebūs tiesā taisnība