Padalieties, lūdzu, kāds sīkāk, kas ir lidojis ar Aerosvit - kā tad ir? Priekšā lidojums uz Bangkoku.
man liekas ja meklē tepat ceļakājas forumā atsauksmes var atrast-vajag tikai rakt
Turp (salīdzinoši svaigs boings) no Kijevas pacelšanās kādas 4 stundas kavējās, vīri ar vadiem skraidelēja apkārt lidmašīnai. Izskatās bija problēmas ar elektrību, jo visa lidojuma laikā monitori neko nerādija, filmas skatīties vai radio klausīties nevarēja Pluss - iecekoja kaut kādā ekonomiskajā biznesa klasē, kur baigi labie beņķi - varēja kājas izstiept un pacelt. Atpakaļ uz Kijevu (vecs boings, stjuartes vecmāmuļu vecumā) bet pārējais OK. Ja godīgi tad lidojums (neskaitot lidojumu turp) bija labāks kā Finierim, nebija dzērājsomu un baroja tīri neko :) Protams nevajasg nez ko sacerēties.
Lidoju novembrī bija ok.
Lidojam decembri uz Bangkoku. Serviss vareja but labaks, lidmasinas jaunakas, bet kopuma bija ok. Turpcela stradaja viss, atpakalcela dalai lidmasinas bija jaiztiek bez skanas, jo austinas nestradaja, kautkas drosi vien ar elektroniku, stjuarti ladzigi paskaidrot nemaceja. Turpcela kavejam pa stundu, bet atpakal izlidojam ka planots. Katra zinja, par 180 ls lidotu vel un vel
Pirms trim dienām atgriezos no Ņujorkas. Lidojums no Kijevas uz Ņujorku kavējās par 30h (izlidošanu laiku pārcēla 11 reizes!!!). Atpakaļ salīdzinoši ok, kavējās 2h. Vienīgi bagāža vēl nav atnākusi.
Secinājums - you get what you pay for. Par 170ls es lidotu vēlreiz
skaidrs, ka ar šitiem plato nedēļas nogali NY nevar plānot
Jautājums tiem, kas jau ir palidojuši ar Aerosvit- kā ir ar rokas bagāžas daudzumu? Lidojam februārī uz BKK, atpakaļ līdz Stokholmai, bet ņemot vērā viņu reisu kavēšanos un iespēju, ka no Kijevas varētu sanākt lidot p taisno uz Rīgu, tad ir doma mēģināt iztikt tikai ar rokas bagāžu- atļauto izmēru koferīti + kādu palielāku rokassomiņu. Cerams, ka tas neradīs problēmas, ka ir vairākas rokas bagāžas vienības. Kaut kā pēkšņi sašaubījos par šo jautājumu, kaut gan parasti jau šķiet, ka šādos ne Ryanair reisos daudziem salonā līdzi ir vairāk kā 1 bagāžas vienība.
lidojām rudenī no BKK caur Kijevu divatā bija tikai rokas bagāža katram vairākas vienības neviens vispār nepievērsa tam uzmanību,tikai no Kijevas mazajā lidmašīnā bija pašiem problēmas visas somas izvietot salonā-koferi nevarēja iedabūt virs galvas nodalījumā
Aerosvit operatīvajā līzingā sāk izmantot Boeing 767-300ER, un pirmais jau kopš 21. decembra lido uz Deli. Varbūt kaut kas mainīsies komforta ziņā. Ar šīm lidmašīnām šī gada pirmajā pusē plānots intensificēt lidojumus uz visiem tālajiem reisiem, kā arī jūlijā-septembrī reisiem uz Tokiju un varbūt vēl kādiem starpkontinentāliem reisiem.
Attiecībā uz kavējumiem un bagāžu mana vakardienas pieredze lidojumam Telaviva-Kijeva-Rīga ir tāda, ka pirmais lidojums krietni kavējās, un tāpēc tika kavēts arī Rīgas reiss. To, ka dažus Telavivas pasažierus pārdesmit minūtes pagaidīja, es vēl saprotu. Bet tas, ka visiem pēc tam nācās vēl 20-30min gaidīt arī bagāžu, par to gan es biju pārsteigts. Man, protams, paveicās, bet pārējie pasažieri dabūja ciest ~1h kavēta reisa dēļ.