Var būt kāds ir ar to saskāries; Man bērns lido uz Angliju ar Ryanair un ved līdzi mūzikas instrumentu (tikai vienā virzienā). Ryanair mājas lapā, kā atklāju, nav iespējams šo pārvadāšanas pakalpojumu nopirkt vienam virzienam! Automātiski tas attiecas uz visu rezervāciju, kas nozīmē, ka jāpiemaksā ir 57Ls (!!!!!). Ar to stāsts nebeidzas. Mēģinu samaksāt par pakalpojumu, bet ar pirmo reizi karte "neiziet cauri". Mēģinu otreiz un izrādās, ka rezervācija ir bloķēta, jo "you have an outstanding payment of 57Ls! Please contact your reservation office".... Kā mēs visi zinām Ryanair, tāda nav un kontaktēt viņus Īrijā ir gandrīz neiespējami! Vai kādam ir jau bijusi šāda situācija un kā ar šiem "pilsoņiem" tikt galā???
Tagad jau, protams, par vēlu to ieteikt, bet šajā gadījumā, acīmredzot, vajadzēja pirkt biļeti katram virzienam atsevišķi. Rezervācijas statusu vari pārbaudīt pēc kādas dienas, varbūt, ka karte tomēr ir pieņemta, tad rezervācijā būs redzams tas mūzikas instruments. Vēl paskaties internetbankas izrakstā, vai tie 57 Ls ir norezervēti, ja nav, tad var mēģināt vēlreiz.
57Ls nav rezervēti, bet vēlreiz kaut ko darīt man neizdodas. Visu laiku parādās tas "error message". Kā saka, nevar tikt ne no vietas. Var būt tiešām jānogaidaa 24 stundas... Citu ideju pagaidām nav.
Bet, ja tomēr izdodas vēlreiz, tad, protams, taisi divas atsevišķas rezervācijas - kā jau to cilvēki parasti dara šādos gadījumos