Gribu padalities ar info un pie reizes varbut kadam bija shada situacija un bushu pateiciga par ieteikumiem ko darit. Vakrdien reiss uz Glasgovu ar Ryanair kavejas. No sakuma uz tablo neka nebija vispar uzradits. Paskatijos vai lidmashina ir atlidojusi, tur rada ka kavejas, bet netiek uzradits uz cik ilgu laiku. Mums bija tikai rokas bagazha tapec uz checkin desku pat negajam, sedejam un gaidijam, info nav vispar nekadas. Labi ka lidzi bija laptops, ielogojos interneta, pastijos Glasgovas Prestvikas lidostas majaslapa, vai lidmashina ir izlidojusi, tur ari nekadas info sadaL STATUS. Labi, skatos Ryanair majaslapa kur ir live flight info - tur raksta ka itka ar reisiem viss ir kartiba. Cilveki Rigas lidosta joprojam centigi iet pie geita jo uz tablo rakjstits ka viss ir OK. Eju uz lidosta info lodzinu - man saka ka ja, laikam reiss uz Glasgovu kavesies. Es prasu uz cik, man saka ka nezinot. Es prasu ka laikam jau uz Glasgovu lidos ta pati lidmashina ka atlidoja no tuerienes un ja ta attieicgi kavejas tad jau ari museja kavesies. Man saka, ka ja ta ir. Es te rakstu visu ka bija - jutiet, ka nevis man ka klientam/pasazhieram tika piedavat info vai risinajumi bet es izprashnaju kas un ko. Labi, tad beidzot paradat ka reiss kavesies un ir atlikts lidz 13.00 (sakotneji pec grafika bija jalido 11.55). Pirms 2 nedeleam lidoju ar Wizzair, reiss ari kavejas par 3 stundam un uzreiz chechin deska iedeva meal voucher.. bez jebkadam problemam un jautajumiem. Labi, gaidam talak savu Ryanair reisu. Pie ielidoshanas tablo uzradas ka reiss no Glasgovas kavesies lidz 14.00... skatos atpakal izlidoshanas tablo - tur izradas mes kaut kadigi izlidosim 13.00 (lidmashina jau ta pati! ka tas bus reali iespejams?).Eju uz Ryanair kasem un prasu, ka ja jau atlidos lidmashina tikai 14.00 - bus pagajushas vairak ka 2 stundas ka reiss kavejas, tatad japienakas mel voucher. Man saka ka Ryanairam ir tada sistema, ka TIKAI TAD kad reiss kavejas 2h - tiek zvanits uz Dublinu, pieprasits akcepts izdalit meal vouchers un ja akcepts ir tiek sastaditi saraksti un voucheri izdaliti. Es saku, labi bet jus tachu saprotiet ka reiss kavesies vairak par 2h, tad saciet kaut ko darit.... Un ziniet ko man atbildeja - ka pasazhieri nepaspeshot tos voucherus atprechot tapec nav verts pat iesakt... Es saku viniem, ka kompanijaj jau nav jauztraucas vai pasazhieris paspes vai ne. Pasazhieris var ari noprikt vienkarshu sendvichu un apest to lidmashina...Man saka lai perku ko gribu un pec tam sutu cheku uz Dublinu - ka Riga vini neko nedarishot. Iesledzu atkal kompi un izmeklejos visu Ryanair majas lapu - neko neatrodu un eju pie viniem atkal. Tad no kaut-kurienes tiek izvilkts papiritis ar KO JADARA ja reiss kavejas.... Domaju, hoo super. Nu galu gala, velreiz sev ieliku zimiti nepirkt Ryanair biletes, paedu Lido, panemu cheku, sutishu to uz Dublinu. Del shis kaveshanas nokaveju savu autobusu - vai varu to ari ieklaut lai Ryanair dzesh izdevumus? Kadam ir kada pieredze? Paldies
ja reiss kavējās tikai ap 2st. tad uzskati, ka Tev paveicās! Tagad Eiropā simtiem reisu ir atcelti.... un tūkstoši diennaktīm nīkst lidostās (laikam lasa regulu)... tas gan neattaisno raiņa (arī citu aviokompāniju) nevērīgo attieksmi pret pasažieriem! Viņi iziet no tā, ka dēļ pusdienu vaučera uz tiesu neskriesi... man bija situācija ar čehiem, kas nokavēja 4.5 st. un līdz ar to nokavēju nākamo reisu (nebija savienotais, bet laika rezerve bija 4 stundas)... neko neinformēja, neko nedeva (pat ūdens pudelīti), neko neatmaksāja (uz pretenziju vēstuli atbildēja visai ciniski)... nu arī bija doma ar šiem nelidot, bet kad emocijas pārgāja un gadījās laba cena uz vajadzīgo virzienu lidoju! Katrā ziņā padalies ar info, kā gāja ar čeka sūtīšanu un ko (vai) rainis atbildēja! Čeks laikam jāsūta ierakstītā vēstulē.
Pieredze ar Raini līdzīga - pagājušo vasaru lidmašīna aizkavējās par 4 vai 5 stundām, bet info no lidostas darbiniekiem vajadzēja ar knaiblēm plēst ārā. Visu laiku lidmašīnu pārcēla par pus stundu uz priekšu. Kaut, iespējams, ka lidostas darbnieki paši tiešām nezina, kas notiek, jo viņiem tāds info netiek piegādāts no Raiņa... Kuponus arī vajadzēja prasīt pašiem, kad jau noteiktais laiks bija pagājis. Lidostas darbinieks gan taisnojās, ka, pirms Rainis neesot devis savu oficiālu akceptu, tad viņi neko nevarot iedot. Un tad arī kaut kādu čupiņu ar kuponiem atnesa, bet visiem nepietika Kā tas beidzās, pat nezinu, bet sviestmaizes blakus esošajā kafejnīcā tika pilnībā izpirktas 10 min. laikā, savukārt lidostas Narvesen šos kuponus nemaz neņem pretī
Esmu dzirdējusi vēl kādu triku no Raiņa puses - salikt cilvēkus lidmašīnā un turēt tos tur, tad kuponi neesot jādod...
Man vienmer ir smieklīgi, kad Ryanair pēc lidojuma teica,ka kompānija ir visspunktuālā kompānija Eiropā, bet tikai, pēc oficiālā reitinga (laikam Skytrax)vini nav pat pieciniekā.
Pēc manas pieredzes, Ryanair patiešām ir vispunktuālākā. Lielākā daļā reisu ielido 10-30 minūtes pirms paredzētā laika. Viņi ļoti operatīvi prot iztukšot lidmašīnas un sadzīt tur iekšā nākamos pasažierus, tiesa gan, salona uzkopšanas kvalitāte reizēm cieš. Problēma tā, ka nelabvēlīgu apstākļu dēl (sniegs, vulkāns), Rainis mēdz atcelt vairāk reisus, nekā minimāli nepieciešams. Turklāt es pieņemu, ka sliktu laika apstākļu gadījumos aviokompānijām ir kaut kādas kvotas, jo kāpēc tad parasti ir tā, ka daži reisi tiek pieņemti, bet citi nē. Vienkārši lielās lidostas nelabvēlīgos laika apstākļos netiek galā ar visiem reisiem. Un pieņemu, ka Ryanairam šajās kvotās nebūt nav prioritātes.
orsons21 - Tieši tā, cik esmu lidojis ar Ryanair, ielidojām vienmēr pirms paredzētā laika.
Problēmas sagādāja tikai laikapstākļi, kas ir pašsaprotama lieta, un par to pārmest lidsabiedrībai ir jābūt baigākajam bastardam
abubu - Tu jau runā kā cilvēks, kuram cits labs cilvēks uzdāvina 1000 latus, bet kontā ieskaita 999, un Tu dēļ tā sacel skandālu Tas taču ir Ryanair ja būtu lidojums uz NY, un Tu iestrēgtu kaut kādā Prāgā, tad varētu taisīt cepienu, bet ejot Rīgā uz Ryanair reisu jābūt gatavam visam un jālaiž gar ausīm. Peace
Cik es sapratu, šeit nebija problēma ar to, ka Rainis dažreiz kavē, bet ar to, ka lidostas darbinieki nav spējīgi sniegt informāciju par reisu, par kuru ir jau zināms, ka tas neizlidos ne pēc stundas, ne arī pēc divām... t.i., problēmas ar komunikāciju Rīgas lidostā