Izskatās, ka AirBaltikam vai nu ir nopietnas problēmas ar rezervēšanas sistēmu, vai arī viņi vienkārši nolēmuši eleganti uzmest tos, kas Maximas kuponus iegādājušies, bet vēl nav paspējuši atprečot (termiņš tiem ir līdz 30.12.10). Tā 15. dec. vakarā, iepriekš pārliecinājies, ka lidojumu pieejamība ir bezmaz ideāla, sapirku vēl kaudzīti ar kuponiem, ar domu, ka līdz decembra beigām gan jau sastrukturēšu savus plānus un izdomāšu, kā tos labāk izmantot. Tādi virzieni, kā Parīze, Ženēva, Londona, marta - jūnija mēnešos bija pieejami praktiski katru dienu abos virzienos. Te pēkšņi, 16. decembrī, mēģinot kaut ko norezervēt, nav vairs vispār iespējams atrast NEVIENU lidojumu, kam varētu izmantot kuponu. 17. un 18. decembrī sistēmu nedarbojās vispār, tiek paziņot, ka manis ievadīotais kupons nav derīgs attiecīgajā lidojumu klasē. Visbeidzot šodien, it kā viss atkal darbojas, tikai ar piebildi, ka par kuponiem vair GANDRĪZ neko nevar nopirkt. Papētot sīkāk, izrādās, ka, pērkot vienvirziena biļetes, virzienā uz Rīgu biļešu ir papilnam, bet no Rīgas - gandrīz nemaz. Tā piemēram, Londona-Rīga jūnijā ir praktiski katru dienu; Rīga-Londona - nav vispār. Izpētīju, ka, piemēram maršrutā Rīga-Ženēva visā kupona darbības laikā (februāris-novembris) nevar nopirkt NEVIENU lidojumu, turklāt tas nebūt nav tas pieprasītākais un dārgākais maršruts (par naudu ir daudz biļešu nedaudz pāri 50 EUR, t.i. praktiski par kupona cenu). Dažiem maršrutiem cik necik sakarīga pieejamība parādās tikai nesamērīgi tālos datumos (oktobris-novembris), bet daudziem, kā jau minēts biļešu no Rīgas nav vispār. Jā, un, starp citu, zvanot uz AirBaltic informācijas un rezervēšanas tālruni tiek piedāvāts par savu naudu paklausīties mūziku par tarifu 36 sant./min.
diemžēl ja izlasa kuponu noteikumus tur rakstīts ja gadījumā jūsu izvēlētajā datumā vairs nav pieejamu e-kupona lidojumi vai galamērķis lūdzu izvēlēties citus lidojuma datumus vai lidojuma galamērķi.nava kur piesieties
Formāli piesieties jau nav kur, bet tāda rīcība ir cūcīga. Vēl cūcīgāk ir tas, ka kompānijai nav pat normāla telefona, pa kuru piezvanīt, pat ja ir gadījusies kāda kļūme viņu vainas dēļ, klientam vienalga jāzvana tikai uz maksas telefonu un vēl par savu naudu nezināmu laika posmu visžēlīgi jāgaida savienojumu ar operatoru.
nebūs par tēmu ,bet pajautāšu ,varbūt kāds zina, tad kad tiek rīkotas akcijas Tērbatas ielā ,paralēli to pašu piedāvājumu kāds ir dabūjis iegādāties lidostas airbaltic biļešu kasēs?
orsons21 iesaku Tev izklāsītīt savu sāpi AirBaltic Facebook profilā. Viņi vismaz uz jautājumiem tur atbild un operatīvi. Katrā ziņā, viņi savu profilu skatās katru dienu vairākas reizes un mēģina komentēt vai risināt pasažieru problēmas.
Jautājums blondai - nesaprotu, vai esmu stulbs, bet kur tieši AirBaltic Facebook lapā var uzdot savu jautājumu? Tikko speciāli šim nolukam izveidoju Facebook profilu, varbūt kaut ko īsti nesaprotu. Nu labi, sadaļā Wall ir kaut kādi AirBaltic administrācijas uzsaukumi ar komentāriem, bet es pat neatrodu iespēju pievienot komentāru, kur nu vēl izveidot jaunu tēmu. Laikam palieku vecs:)
Jāraksta ir uz sienas jeb wall. Uzspied uz vārda Post un atvērsies logs, kurā ierakstīt savu tekstu. Vienīgi viņi šajā gadījumā ir viltīgi, jo šis Tavs teksts nebūs redzams visiem, bet tiks novirzīts uz citu sadaļu, jebkurā gadījumā, to arī AirBaltic izlasīs. Visefektīvāk ir rakstīt zem kāda no AirBaltcic uzsaukuma un īpaši, ja tas uzsaukums vēl ir aktuāls. Nu, piemēram, kā redzi, pēdējais AirBaltic vēstījums ir par Fan day. Vai nu uzspied zem ši vēstījuma vārdu comment, vai arī pabrauc zemāk, līdz pēdējam jau eksistējošam komentāram un ieraksti lodziņā savu. Kā redzi, šeit uzrakstīto redz visi. Ceru, ka saprotami paskaidroju
Ir tikai viena maza problēma: nav vārda ''post'', nav vārda ''comment'', un nav arī lodziņa, kurā ierakstīt savu tekstu!
It kā daudz vazājos pa Pasauli, bet nekad nav bijusi doma iegādāties kuponus. Kāpēc? Automātiski tiek laupīta brīvība! :) Esi kādam kantorim uz āķa
Varbūt tu neesi kļuvis par "fanu"? Respektīvi, tad, kad tu atradi viņu profilu Facebook, vai nospiedi podziņu Like? Tikai tad, tu saņem pieeju pilnai pieejai viņu profilam.
Nu ja, paldies, ar to jau arī vajadzēja sākt! Kā gan es to būtu varējis iedomāties? Lai gan daudziem jau tik tiešām patīk kontaktēties tikai ar cilvēkiem, kas viņiem glaimo
tos kuponus atpakaļ nodot nevar? Šeit vajadzētu sakontaktēt ar PTAB, jo faktiski nevari saņemt pakalpojumu un līdz ar to iekasētā nauda ir jāatgriež. Katrā ziņā no BT puses tā ir nekorekta rīcība (vēl jo vairāk, ka tuvu kupona cen;am ir kārtējā "izpārdošana").
kad pirku pirmajā dienā Maximā, tad pārdevēja teica, ka naudu it kā varēs atgriest, ja neizdodas iegādāties lidojumus
Tās tantes Maximā jau nav īpaši gudras, nevajag viņām ticēt!
Blondai - paldies par apskaidrošanu. Starp citu, nav gluži tā, ka rakstot jaunā tēmā to redz tikai AirBaltiks. Var redzēt visi, tikai tur tāda viltīga fīča, labajā pusē ir uzraksts ''Filters'' un šis tad nu pēc noklusējuma ir iestatīts, ka visi redz tikai AirBaltic rakstīto. Jāuzklikšķina uz to Filters un tad uz AirBaltic+others, tad ir redzami visi teksti un komentāri. Ierakstīju, pagaidām, kā saka, ''ņi otveta ņi priveta''.
Njā, toč par savām problēmām jāraksta tur, redz, ka viņi atbild
Nu jā, atbildēja gan, lai rakstu kādos datumos un uz kādiem reisiem man ir problēmas. Tālāk gan atbildes nav. Tikai lieta tāda, ka problēmas ir praktiski ar visiem reisiem, un, ja tā būtu sistēmas, kļūda, tad viņiem jau sen to vajadzētu zināt. Tā kā drīzāk tomēr plānots uzmetiens.
Uff, sāka strādāt, biļetes atkal ir!
Jā - sagādāja stresiņu tie kuponi... labi, ka viss labi beidzās. Daļēji taisnība ir viedoklim, ka ar šādiem kuponiem kļūsti par aviokompānijas ķīlnieku.
Mani prieki gan bija nedaudz pāragri, Ženēva, kā izrādās, joprojām nav ''atbloķēta'', atprečoju daļu kuponu uz Parīzi, vēl vajadzēja vienā virzienā uz Ženēvu, bet nekā, nevienas pašas biļetītes visā darbības periodā!
Vienkārši nākamreiz jārīkojas gudrāk - jāizpēta pieejamība, un kā nopērk kuponus, tā tūlīt no veikal mājās un pirkt biļetes!