Tā kā man paredzēts lidojums ar 3 pārsēšanām, kur pāris ir ar 1, 5 stundu starpību, sāku pētīt apdrošināšanas piedāvājumus un konstatēju, ka tikai BTA, Baltikums un Balva piedāvā kaut ko man puslīdz derīgu. BTA un Baltikums norāda, ka strap lidojumiem jāievēro Minimum connection time, taču neviens man nevar paskaidrot cik tas ir konkrēti manā gadījumā. Proti, mani uztrauc lidojums Riga- Oslo ar Airbaltic un Oslo-Frankfurte ar Lufthansa (izpilda SAS). Rakstīju Airbaltic un viņi man atbildēja sekojošo
Tā kā Jums ir divas atsevišķas rezervācijas, Jums būs jāizņem soma, jāpamet tranzīta zona un jāveic jauna reģistrācija nākamajam reisam.
Minimālais connection time 40 min būtu attiecies uz Jums tikai tādā gadījumā, ja visi reisi būtu iegādāti vienā rezervācijā, tādā gadījumā Jums tranzīta zona nebūtu jāpamet.
Noskaidrojiet un ņemiet, lūdzu, vērā reģistrācijas laika lidojumam Oslo – Frankfurte sākšanās un beigšanās laikus.
Vai tiešām minimum conection time attiecas tikai uz vienā rezervācijā nopirktiem lidojumiem? Un ja man nav bagāžas un iečekojos onlainā, vai tas ko maina? Varbūt nav nekādas jēgas apdrošināties?
visai savdabīgs veids, kā lidot uz Frankfurti... nu laikam tomēr ir vērts ņemt apdrošināšanu (tas gan tikai tādā gadījumā ja šo situāciju kāds apdrošina jo parasti min. laiks skaitās 2 stundas...
es nelidoju uz Frankfurti, es tur pārsēžos. bet jautājuma būtība ir cita- vai vēts apdrošināties, ja īsti nezinu, kas ir minimum connection time?
Pajautā apdrošinātājiem - viņiem būtu jāzin, kas viņu noteikumos ir rakstīts.....
ps. varbūt ne pa tēmu, bet man šie Baltikumi/Balvas/BTA uzticību neizraisa.....
Un man ir aizdomas, ka labākajā gadījumā viņi tev kompensēs tikai nākamā lidojuma izmaksas, nevis visu ķedīti ar zaudējumiem. Ja no Frankfurtes ir paredzēts kāds tālais reiss, tad šitāds tranzīts nav diezko prātīga doma...
Bet man ir tieši svarīgs tas lidojums, kas ir no Frankfurtes, jo Oslo-Frankfurte-Atēnas man savienotie lidojumi...
MCT ir specifisks katrai lidostai un pat savienojuma tipam (šengenas-šengenas reiss, šengenas-nešengenas vai starpkontinentālais un visas citas kombinācijas), redzēti no 25 līdz pat 100 minūtēm. Kur to atrast konkrētai lidostai – tiešām nezinu. Bet šis skaitlis arī neko daudz nedod pasažierim, ja laiks starp reisiem ir mazāks, tādu savienoto biļeti Tev neviens vienkārši nepārdos. Ja pašrocīgi pirktas 2 biļetes – aizkavējoties 1. reisam, nevienu īsti neinteresēs, vai bija vai nebija ievērots MCT.
Pievienojos pārējiem, kas uztraucas par Tavu maršrutu kopumā un domā, ka MCT ir mazākā no problēmām…
Par apdrošināšanām – varbūt papēti šo http://www.celakaja.lv/forumi/lidojuma-apdrosinasana#comment-295
Vēl vari paskatīt Swedbank, viņi manuprāt tagad cenšas izcelties ar to, ka dārgi, bet apdrošina visus iespējamos ceļojuma riskus.
Vācu forumos šādiem gadījumiem iesaka iesaka www.ticketsafe.de, personīgas pieredzes nav.
man paziņa pirms dažām dienām lidoja uz Osla ar BT un... reiss nokavēja nieka (pēc stjuartes izteikumiem) 3.5 stundas... kaut kā BT ar lidojumu precizitāti ir tā, kā ir... tāka apdrošinies ja kāds apdrošina!
Svaigs piemērs - pirms trīs nedēļām no Frankfurtes lidoju uz Honkongu, lidmašīnā uz zemes nosēdējām sešas (!!!) stundas gaidot de-icing procedūru. Protams nākamais lidojums tika nokavēts, taču par cik tas bija savienotais, tad iešķieba citu, turklāt diezgan operatīvi. Runājot par Baltikumu, pēc nesenās nepatīkamās pieredzes ar OCTA man nav ticības viņiem vairs nekādā apdrošināšanas jomā, līdz ar ko viņus vairs nekad neizvēlēšos un arī citiem nerekomendēju ne pie kādiem apstākļiem. Un jācer, ka apdrošināšanas gadījums neiestāsies, protams