Piedāvāju dāvanu karti 100EUR vērtībā. Jāizpērk http://www.followme.de līdz 2011.gada beigām. Iespēja ar dāvanu karti norēķināties tikai par viesnīcu, vai par lidojumu. Tā kā dāvanu karte nav reģistrēta uz konkrētu vārdu, var to arī dāvināt citai personai. Šobrīd ir pieejamas 5 gab. Cena - 10EUR par vienu. Piebildīšu, ka tās nav iegūtas prettiesiskā ceļā.
un kādā (ne)ceļā tad tās ir iegūtas?
Tad jau par 50 EUR iegūstam 500 EUR dāvanu karti, arī uz nekonkrētu vārdu...
Es savukārt piedāvāju norēķināties ar Zimbabves dolāriem, izdevīgāki par EUR, varēsi pēc tam kažoku nopirkt
[ibimage==384==Preview==Preview==blank==null]
Tiešām domājat, ka Lotte nodarbojas ar krāpniecību? Varbūt līdzīgi kā mēs daudzi šeit dabūjusi kaut kādus vaučerus vai dāvanu karti. Pēc kā spriežat, ka tas nav godīgs darījums? Es laikam būtu uzķērusies.
Iegūšanas (ne)ceļš varētu arī nebūt prettiesisks, bet uz šīs dāvanu kartes skaidrā vācu valodā ir rakstīts:
"Gültig bei Buchung einer Flugpauschalreise, Studienreise oder Kreuzfahrt aus den jeweils gültigen Reisekatalogen namhafter deutscher Reiseveranstalter, Mindestaufenthaltsdauer 16 Tage. Bei kürzerer Reisedauer (Mindestaufenthalt 1 Woche) wird der Gutscheinwert in Höhe von 50,00 Euro angerechnet, der Differenzbetrag bleibt als neuer 50,00-Euro-Gutschein erhalten" (http://www.1a-reisegutscheine.de/agb.html).
Cik saprotu, tad minimālais ceļojuma ilgums, kuru var pasūtīt, izmantojot jau pieminēto dāvanu karti, ir 16 dienas... Uz šādiem noteikumiem man šis papīriņš arī pa velti nav vajadzīgs... Ja esmu ko nepareizi sapratis, ceru, ka lotte vai kāds, kas prot vācu valodu, mani palabos.
Viss pareizi. Ja ceļojuma ilgums būs 1 nedēļa, tad varēsi izmantot tikai 50 eur. Atlikušos 50 eur joprojām varēsi izmantot, iepērkot no viņiem vēl kādu ceļojumu
Iekritu ne pa jokam. Neizlasiijis, kas uz šīs dāvanu kartes rakstīts (par ceļojuma ilgumu), rezervēju viesnīcu uz mazāk kā 16 dienām. Reāli, uz 2 dienām par apm. 120.- EUR. Kad Lottes minētajā saitā (http://www.followme.de) neatradu iespēju viesnīcu apmaksāt ar dāvanu karti, rakstīju e-mailu, uz kuru saņēmu sekojošu atbildi:
...Thank your for your e-mail. I'm sorry to tell you that your Bon Voyage
Reisegutschein isn't valid for hotel booking only.
If you book your trip on your own the coupon can't be used.
Please kindly be informed, that we could not cancell your booking free of
charge it's only possible to our genral terms and conditions.
c) Nur- Hotelbuchung
Grundsätzlich gelten bei Hotelbuchungen die bei Buchung im System
ausgewiesenen individuellen Stornostaffeln. Sofern bei Buchung keine
individuellen Stornostaffeln ausgewiesen werden, gelten folgende Pauschalen:
bis zum 15. Tag vor Reiseantritt 25 Prozent des Reisepreises
ab dem 14. bis zum 7. Tag vor Reiseantritt 35 Prozent des Reisepreises
ab dem 6. bis zum 3. Tag vor Reiseantritt 50 Prozent des Reisepreises
ab dem 2. Tag vor Reiseantritt 95 Prozent des Reisepreises
Please let me know, if we should cancell this booking to 25% of the total
price.
Until this, the booking is still active.
Respektīvi, lai atsauktu viesnīcas rezervāciju, kuru rezervēju uz 23. un 24. novembri, man pieprasa atmaksāt 25% no kopīgās rezervācijas summas.
Jāpiebilst, ka līdz šim vēl neesmu neko maksājis un kredītkartes datus neesmu iesniedzis.
Jautājums pieredzējušākiem ceļotājiem - cik saistoša ir šī 25% atmaksa? Vai par nesamaksāto summu (apm. 30.-EUR) Vācijas Tūrfirma (http://www.followme.de) var mani sūdzēt tiesā? Un vai vispār viņiem ir tiesības to darīt?
Un jautājums vācu valodas zinātājiem: Vai vispār šīs rezervācijas lapas (http://www.followme.de) "Noteikumos un nosacījumos" ir kas minēts par 25% atmaksu viesnīcas atteikšanas gadījumā?
Manuprāt mierīgi vari ignorēt viņu smieklīgo pieprasījumu pēc 25%. Kāds kaut ko paklikšķināja viņu mājaslapā visticamāk nesaprotot vācu valodu, ierakstīja Tavu vārdu, tas viņiem nav pamatojums no Tevis prasīt naudu. Ne viņiem Tava paraksta, nekā… Ja būtu ierakstījis kartes datus, tad vēl varētu šaubīties.
Man līdzīgi pirms dažiem gadiem bija ar dertour, viņiem likās, ka esmu parādā. Atsūtīja dažus e-pastus, pat kaut kādas vēstules uz mājām (biju neapdomīgi norādījis īsto adresi), izmantoju tās iekuram. Vairāk ziņu no viņiem nav bijis.
Nu mana pieredze arī rāda, to ka var ignorēt, es pat esmu izmantojis vienas tūrfirmas pakalpojumus vairākkārt un devis kredītkarti, bet citreiz rezervējis biļetes un atteicies laicīgi, viņi gan kaut ko draudēja mēģināja draudēt, ka tāpat būs kaut kas jāmaksā. Neko neesmu maksājis, neko nav darījuši. No problēmas. Pēc tam esmu pasūtījis un viss ok. Tas šoreiz par flybrazil.nl.
Es nesaprotu par ko vispār bazars. Ja jau kredītkartes dati nav ievadīti, tātad rezervācija, ja tāda vispār notikusi, nav saistoša (vismaz tās pircējam). Tāpēc jau arī tos datus prasa, lai varētu ieturēt no klienta, ja šis sadomā neierasties. Ja neprasa - paši vainīgi. Kādas tur vēl tiesas, absurds!
Domāju, ka tiesā par 30 EUR nevar iesūdzēt ne pie kādiem apstākļiem! Liecies mierā!
It kā jau uztraukumam nav pamata, bet gribas uzvesties vairāk vai mazāk politkorekti - ja nu kādreiz kaut kādā neprognozējamā nākotnē kaut ko no tā followme.de ievajagas... Sakontaktējos ar viesnīcu, kuru biju rezervējis un nu viņi no savas puses cenšas atsaukt rezervāciju.
Tikko no šīs viesnīcas saņēmu sekojošu atbildi:)
... It seems a bit more complicated - we neither work with <http://www.followme.de> http://www.followme.de nor <onlinebuchung [at] reise-agent [dot] de (mailto:onlinebuchung [at] reise-agent [dot] de)> onlinebuchung [at] reise-agent [dot] de. There is a third agent behind it, which we are contracted to. I contacted them and forwarded your mail so will see if they respond and can help in that case. ...
Sliktakaja gadijuma busi viniem melnaja saraksta.