Sveiki,
Nopirku All You Can Fly no Wizzair un centīšos te padalīties ar atsauksmēm kad varēs sākt izmantot.
Diezgan interesants piedāvājums, bet ļoti specifisks. Pamatā par 600 EUR uz gadu var nopirkt Wizzair opciju lidot par 9.99 EUR pēdējā brīża lidojumiem (var pirkt tikai 3 dienas uz priekšu).
Skatos ka pašreiz vel arī ir pieejams par pilno cenu -> https://multipass.wizzair.com/w6/subscriptions
Vācieši diezgan labu apkopojumi ir uzrakstījuši -> https://travel-dealz.com/news/wizz-air-international-multipass/
Ja vēl kāds nopirka tad te arī telegram chat https://t.me/AllYouCanFly
P.S. Paldies @Lei Fengs - tiesi no tava ieraksta pamaniju ka ir tads piedavajums
Nav sevišķi daudzsološi, ņemot vērā to, ka WIZZAIR no RIX lido tikai uz KUT. Beidzamā brīža cenas lidojumiem no RIX ar citām aviokompānijām parasti nav tās zemākās. Un arī TRAVEL-DEALZ ir secinājuši, ka, citēju: "From our estimate, you need to take at least 12-15 flights to beat Wizzair’s regular prices." Ja nedzīvo kādā citā valstī, no kuras ir ļoti daudz WIZZ lidojumu, tad izlidot vairāk par 15 WIZZ lidojumiem gadā, lai "pārsistu" WIZZ regulārās cenas, vismaz man personīgi būtu ļoti sarežģīti. Arī no TLL šie lido tikai uz MXP un LTN, bet no RIX uz MXP un LTN tuvumā esošajām lidostām par saprātīgām cenām var aizlidot pa taisno ar FR, bet dažkārt - arī ar BA. Tuvākā lidosta, no kuras kaut cik normāls WIZZ maršrutu tīkla pārklājums ir WAW Chopin.
VNO ir labi
Es redzu variantus, kur tas noteikti varētu būt stipri izdevīgi jau pēc pāris lidojumiem. Bet man Wizzair ir kaut kādā personīgajā antitopā, ļoti nepatīk tās ekstrēmi šaurās vietas lidmašīnās un vispārējā lētuma piegarša. Ryanair salīdzinoši ir kā biznesa klase.
.
Es redzu variantus, kur tas noteikti varētu būt stipri izdevīgi jau pēc pāris lidojumiem. Bet man Wizzair ir kaut kādā personīgajā antitopā, ļoti nepatīk tās ekstrēmi šaurās vietas lidmašīnās un vispārējā lētuma piegarša. Ryanair salīdzinoši ir kā biznesa klase.
Šim WIZZ un RYANAIR salīdzinājumam sēdvietu ziņā nevaru īsti piekrist, jo, ja skatās objektīvi, tad gan BT, gan IBERIA, gan vairumam ES aviokompāniju biznesa klases sēdvieta Eiropas iekšējos pārlidojumos atšķiras tikai ar to, vidējā sēdvieta biznesa klasē ir brīva. Kaut ko baigi krutu ar guļamvietām un 10 rindām biznesa klasē 2+2 konfigurācijā ar neesošu vidējo sēdvietu dažos savos mazajos Airbus 320 (321) ir uzriktējusi, piemēram, SAUDIA airlines. WIZZAIR-am gan atšķirībā no RYANAIR ir vēl viena pretīga īpatnība. Šie baigi bieži maina sarakstus un izlidošanas dienas. Pērkot 3 dienas iepriekš, gan tas vairs nebūs tik aktuāli, sarakstu maiņa var nopietni ietekmēt ceļojumu plānus laicīgiem pircējiem kā tas savulaik bija, kad WIZZ pilnībā atcēla savus reisus no AUH uz Šrilanku, bet pārlidojumi uz AUH jau bija sapirkti.