Visnabadzīgākā sadaļa pēc batona kaunpilnās demisijas.
Piedāvāju kvalitatīvi atjaunot.
https://lv.m.wikipedia.org/wiki/Nodz%C4%ABtus_zirgus_ar%C4%AB_no%C5%A1auj,_vai_ne%3F
Šovasar ir doma virzīties X vai Y virzienā.
Nedaudz pazīstamas trases.
Pa ceļam iečekojam piedāvājumus no pakām. Pase līdzi! A, ja, nu ārpus EU!
Vēl ir variants kkur pamest auto un ar lētajiem kantoriem.
Pakas no PL, GER, AUT.
Prāmjus negribējās iesaistīt. Skopums.
Atlido no paku pasākuma un tad vēl nedaudz kaut ko.
Jurič! Vecais čekist, iegrāmato!
Saplīsām.
Īsti jau neko nepiedāvā. Pārkarsušas salas, pārkarsušus kontinentus (epta, Āfrikas Ziemeļus!), interesantākā Samosa, krieviešu pārpilno Turciju var iestūķēt sīkajam orķēņam galifejkās.
Čehi uz Harkany, pie krievu sīkā pidera čomaka urbāņa. Neder gan.
Aizgājām savu ceļu.
Jūū! 3 1/2 nedēļu autotrips noslēdzies! Maciņš tukšāks, iespaidi un emōcijas pilna krātuve.
Blociņā viss iegrāmatots. Būs nopietnāka sadaļa un H2O.
Tradicionāli.
P.S. Rūpīgi vērojām zirgu pārvadāšanu piekabēs karstā laikā.
Pirmkārt! 8 valstīs un vienā firsta pārvaldītā bagātā pleķītī kopēja himna.
Pārbaudīts! Nestrīdēties!
https://m.youtube.com/watch?v=57VMB1IzLKY&pp=ygURY3lyaWwgc3R1bWJsaW4gaW4%3D
Sūzija un Kriss vairs nekotējas
Brauciens drusku nosēdies un WRC rallija bonusa putekļi arī. Var atskatīties uz padarīto (izbraukto).
Ceļojums ar auto bija 25 dienas. Pirmās 2/3 tika nopietnāk plānotas, pārējais gaitā piedomāts klāt. Maršruta aprakstā iekļāvu vietas, kuram nav aizskriets garām.
LAT-Piotrkova Tribunaļska-Olomouca-Znojmo-Bad Fussinga-Zalcburga-Grosgloknera kalnu pāreja-111 ceļš (Karintija/Tirole)-Kortina Dampecco-Dolomītu Alpi-Gardas ez.-Verona-Livorno-Korsika 9d., 1150km-Livorno-Portofino-Sanremo-Monako-Grenoble-Albervila-Ansī-Ženēva-Lozanna-Bāzele-Mulhausa (Milūza?)-Kemnica (Chemnitz)-Vroclava-Augustova-LAT.
Stūrēju viens, noteikumus lāga nepārzinu, bet skatos kā brauc citi un daru tieši tāpat.
Pasākumā iekļāvām vietas, par kurām vērts uzzināt un palasīt vairāk.
Nekas negatīvs neatgadījās, izņemot skrūvīti riepā, kura ātri vien tika atmaskota un defekts novērsts. Nu, un īslaicīgu skudru viesošanos bagāžniekā. Uz saldo pavilkās!
Vidējais degvielas patēriņš 6.15l 100km. Šosejās var dabūt 5.5-5.8, kalnu rimbuļos un pilsētās ar pazemes stāvvietām 7.3-7.8. Vidējā degvielas cena 1.71Eur.par litru.
Vidējā cena par viesnīcu 56Eur, dažas ar brokastīm un Znojmo forši iedāvinātu vīnu ne no knapā gala. Vakarā un nevis izrakstoties!
Ceļu nodevas 208Eur. Dārgākais gals Šveice nedaudz virs 40Eur par gadu (!!! sanāk lēti, bet ne mums) un Grosgloknera Alpu ceļš 43.
Stāvvietas 44Eur, ves.apdr. diviem 50Eur, prāmji 219Eur, abi ar kajītēm, viens nakts.
Laba ekstra Korsikā. Daudz DUS ir 3 profveļasmašīnas. Lieliem kg, vidējiem kg un mazākiem kg. 2x mazgāšana sanāca 10Eur. 3x automazgāšana 6.50 Krogos bieži negājām, bet aptuveni 10-15% augstākas par Latvijas laukiem. Vecrīgu nepārzinu.
Satikām vienu latvieti Francijā. Bija dikti priecīgs papļāpāt. Strādā tūrisma jomā. Ar lietuviešu pāri parunāju. Busiņā devās uz Korsiku.
LV numurzīmes Korsikā nav bieži. Bonifaccio jaunie čalīši stāvvietā teica, ka redzot pirmo reizi, kamēr viņi tur apgrozās. Pie prāmja Bastija-Livorno iekšālaidēji arī sarosījās un daudzināja Lettonie. Nekas cits neatlika kā piepūst vaigus un pa atvērto logu izbāzt roku savilcienā un uzsaukt Lettonīīī!
7330km kopā. Puseļļas maiņa un riepu svilums bagātīgs. Esmu kļuvis stipri neknauzerīgāks. Iespaidi daudz, nekas negatīvs neatgadījās, tāpēc viss forši!
Pekeles gan par daudz. Muskulatūra uzpumpējās!
. Negribās lidmašīnās n-tās stundas sēdēt. Auto ik mirkli ir sakabe ar Zemeslodi. Gribi un izkāp!
Bāden-Bādene izlaidās. Labs veco auto saiets bija.
Korsikā diezgan aizdomīgi uzraksti bija uz elektrības sadales skapjiem u.c.par tūristiem. Centos iztulkot, bet gan jau vietējais slengs. Nu, pēc laipnības uzaicinājuma neizskatījās. Pareizi,kaut kādi tirliņi uzdzen cenas augšā, vazājas pa kalnu korēm ar 30km/h, a bulku vāģītim jābrauc darbā. Vienmēr centos palaist garām platākajās vietās un saņēmu atzinības fa-fa-fa signālu. Nesapratējs domātu, ka nu ir galīgā dimbā, ko es nepareizi! Pateicības izteikšana pāris reizes ar avārijas midžināšanu galīgi garām. Tā ziemeļnieku prioritāte.
Beidzot kaut kas sakarīgs!
Kā šobrīd izskatās ceļu remonts starp Marijampoli un robežu? Ņemams vai tomēr labāk iekšā pilsētā un tālāk uz Kalvariju apbraukt?
Ātrums jūtami samazinājās, bet nekāda lielā nosprūšana nebija. Tas no PL puses. Uz PL atkarīgs, kā laiž cauri poļu robeža/muita. Ja grib lēnu garu papētīt, kas brauc (neapturot), pasākums var ievilkties.
Poļu/vācu robeža bija nosprūdusi pie Gerlicas. Vācieši laida pa vienu joslu.
Vienīgais un nelielais CSN bija pirms Kauņas (no mūsu puses skatoties, tur arī remonti), kurš izraisīja diezgan pamatīgu sastrēgumu. Jau braucām uz LAT.
.
Drīz varēšu precīzāk. Vēl viens mazais vojāžs padomā. Es jau neko, tikai šoferis!
Čakarīgi vējstikls jānomaina. TA un kaut kas veidosies. Viss likumīgi.
PL atkal ieviesuši robežkontroli? Pirms gada tur stūķis galvenokārt izveidojās ceļa būves dēļ, tas pēdējais posms pirms robežas, kur pirms Marijampoles A5 beidz kļūt par “bāni”.
Klasiskā veidā nē, bet 2 joslas novirzot uz vienu, lai var paskatīties, kas tad brauc iekš Rečpospoļitas. Viss kļūst lēns.
Svētdiena un nakts varētu būt labākā izvēle. Ar vienu mīnusu. Remontos ierobežojumi variējas ap 50 km/h, visi brauc ap 80. Naktī, braucot ar 80, nebūs tik bagātīga izvēle patukšot kāda maciņu. To es tik tā, briesmu stāstu ietvaros!
.
RIXprom? Vēl aktuāli stūķi pie robežas?
Kaut kad mēģināšu braukt. Man patīk vācu termins. Rādio nemitīgi skandināja, cik km štaufi saveidojušies bāņos. Tagad augusts. Visi kaut kur steidz ķert vasaru, jo pusgadu (6 mēn.) būs ziema.
Esmu optimists. Par bezštaufiem un sniegotu ziemu!
. Ķeram vasaru aiz piedurknes!
Jāmēģina izrauties no obligātas un garantētas iekļūšanas sev dāsni sabruģētās nepatikšanās. Lasot, tā secinu. Veidojam nepatikšanas un stoiciski pārvaram! Tādējādi rūdoties stipri.
Par komatiem satraucos. Kādreiz te bija atzīstams konsultants.
Paskaidroju. Ļoti nepatīk kļūdaini rakstīt.
RIXapronam!
Šorīt remontu zona un POL robeža viegli braucama. Bez aizķeršanās!
Posms Kaunas-POL.
.
Jap, paldies. Izbraucu īsi pēc jautājuma uzdošanas. Galvenais sekot ceļazīmēm warszawa, nevis klausīt google navigācijai. Tur kaut kas nepareizi sazīmēts un rāda ka ceļš vispār bloķēts, spītīgi dzen cauri pilsētai.
Paldies par atbildi!
Knosos nesaprašanā. Agrāk bez nekā braucām ar nojautām, tagad spridzinu jumtu, dodiet pagriezienus!
Ja abus saliekam kopā, būs labi!
Fričos remontē 98% un latvietis, 99% ordnungists klausa ceļazīmēm.
Jādo virsū, kamēr grāvis priekšā!
Bet kopumā Reina un Mozele! TRTM! Tikai Reina, tikai Mozele!
P.S. Nevēlos aicināt salīdzināšanai. Šovakar izstaigājām izvēlēto miestu. Pirms tam burbuļus.
Pilnīgs klusums, izņemot vienu izklaides kantori. Ceļojumu kolēģe atturēja.
Jāpriecājas par to, ko dzīve sniegusi un pēc kā pats tiecies.
Ja kāds pazīst Vaivarus. Te ir Vaivari2.
Daudz ko vajag redzēt, lai nonivelētu elitārismu. Tā viš i....
Sveiciens Aringas kundzei! Viņa pirmā atkoda, ka pārspīlēju.
Vēl pa zemi kaut kur aizdodies?
Jurič! Pasveicināt čomus pie Drēzdenes?
Reāls jauno laiku Matadors! Cepās un uzliek mīksto.
Īstenība dirselis.
Kāds CV Jurim? Senu aģentu tradīcijas?
Var uznākt pelēki brīži, bet tak redzi, ka normāls pasākums. Ko dirsies?
Nah, a šitādu tirliņu uz reālu klopi neietu. Šis sašņorētu kedas pirmajā minūtē.
Jauna lapa. Šitas kex i nosprādzis.