Tā kā FCO>DAR>LHR lidojums ar Saudia ir sakārtots, sāku skatīties, kāda ir situācija ar līdzi ņemamo bagāžu. Saudia mājas lapā pie bagāžas apraksta atradu sekojošu informāciju.
Attiecīgi sāku skatīties, kas rakstīts biļetē. Atveru e-biļeti, tajā turpceļam (FCO>DAR) bagāža nav pieminēta un atpakaļceļam (DAR>LHR) bagāža = 1 x bag(s).
Tas nozīmē, ka turpceļam jāizšķiras par nododamās bagāžas piepirkšanu par 160.- USD (cena tuva return biļetes cenai) un lidošanu vienīgi ar kabīnes bagāžu (Not exceeding (07) Kg) ? Šāda starpība saistīta ar to, ka UK nav Eiropas Savienības valsts? Kā citi ceļotāji saprot Saudia bagāžas noteikumus? Pagaidām saprotu, ka atpakaļ uz LHR varu vest nododamo bagāžu (23.- kg) + 7.- kg kabīnes bagāžu. Vai pareizi saprotu?
Diez vai tā varētu būt.
Ko rāda Saudia lapa? Ko Tev vispār rādīja pirkšanas brīdī? Varbūt mainot viņi ir ko saputrojuši. Ko rāda aģenta lapa?
Es gan lidoju turp no MXP nevis no FCO, bet man abos virzienos bija 23 kg + 7 kg rokas bagāža. Reāli ne MXP, ne DAR neviens īpaši neskatījās uz rokas bagāžas svaru, tik pielīmēja "stickeri" - "Saudia cabin bag" vai ko tamlīdzīgu. Atceļā no DAR uz Džidu lidmašīna bija tik tukša, ka tur uz to, ko nes kabīnē, īpaši neskatījās. DAR pēc drošības kontroles toties pārmeklēja kabatas un mugursomas ar domu atrast alkoholu. Ticamāk, ka tas, kas mainīja biļeti, kaut ko nav norādījis vai ir saputrojis. Paskaties E-biļetē - man BUDGETAIR.ES E-biļetē visiem lidojumiem ir norādīts, ka ir iekļauti 23 kg katram PAX-im.
Ingemaars - man Saudia lapa jau izlidotiem lidojumiem vispār nerāda nekādu bagāžu.
Diez vai tā varētu būt.
Ko rāda Saudia lapa? Ko Tev vispār rādīja pirkšanas brīdī? Varbūt mainot viņi ir ko saputrojuši. Ko rāda aģenta lapa?
Saudia lapā redzams iepriekš aprakstītais: turpceļam bagāža nav pieminēta (nav arī rakstīts, ka bagāžas vienību skaits = 0). Atceļam 1 bagāžas vienība. Tam, ko rādīja pirkšanas brīdī vispār nepievērsu uzmanību. Aģenta lapā vispār kaut kāds sviests. Turpceļam un atpakaļceļam informācija identiska. Google tulkojums no spāņu valodas:
Personīgā lieta: iekļauta
[Visiem pasažieriem ir atļauts lidmašīnā ienest vienu personīgo lietu (portfeli, maku, fotokameras somu, klēpjdatora somu, nelielu mugursomu vai nelielu apģērba somu). Standarta rokas bagāža nav iekļauta cenā (duffle soma, rati, čemodāns, mājdzīvnieku pārvadātājs vai liela mugursoma). Ja vēlaties ceļot ar vairāk nekā vienu personīgo lietu, iesakām pārbaudīt bagāžu un samaksāt atbilstošo summu.]
Rokas bagāža: iekļauta
Reģistrētā bagāža: nav pievienota
...man abos virzienos bija 23 kg + 7 kg rokas bagāža.
23 kg vedi salonā vai nodevi?
P.S. Uzmanīgāk izpētīju aģenta (BudgetAir.es) izdoto e-biļeti.
Tajā ir sekojoša informācija:
Turpceļam — Bagāža: nav iekļauta
Atpakaļceļam — Bagāža: (līdz 23 kg gabalā) vienam pasažierim
...man abos virzienos bija 23 kg + 7 kg rokas bagāža.
23 kg vedi salonā vai nodevi?
Lielo (CHECK-IN) bagāžu nodevu abos virzienos bez maksas. Daudziem PAX-iem arī lidmašīnas salonā bija palieli koferi vai somas. Labi, ka reisi JED-DAR-JED bija patukši, jo rokas bagāža uz DAR daudziem vizuāli izskatījās kā vismaz 10 kg, bet uz DAR lido Airbus 320 (321). Man personīgi arī nododamā bagāža, it īpaši vasarā vai tādā demisezonā kā tagad, kad Milānā un Londonā jau tīri silts, reti kad pārsniedz 10-11 kg, jo standarta koferī nemaz vairāk nevar salikt. Vienmēr brīnos par tiem, kuri uz karstajām zemēm staipa līdzi milzum daudz drēbju, jo tās tak var nodot mazgāšanā uz vietas. Nungwi ar tām veļas mazgātuvēm tā ir kā ir, bet vienu pa ceļam uz Kilosa zoo, tomēr atradu. Vietējie turklāt veļu parsti mazgā ar rokām ka mana viesu nama istabene.
...Ko Tev vispār rādīja pirkšanas brīdī? Varbūt mainot viņi ir ko saputrojuši...
Izraku sākotnējo aģenta e-biļeti. Tajā visiem posmiem 23 kg bagāža. Tad nav nekāda sakara ar to, ka UK nav ES valsts.
...Ko Tev vispār rādīja pirkšanas brīdī? Varbūt mainot viņi ir ko saputrojuši...
Izraku sākotnējo aģenta e-biļeti. Tajā visiem posmiem 23 kg bagāža. Tad nav nekāda sakara ar to, ka UK nav ES valsts.
Es arī domāju, ka nav nekāda sakara ar to, ka UK nav ES valsts. Vai nu viss ir spēkā vai arī biļešu mainītājs ir ko saputrojis.
Tad raksti aģentam, lai salabo bagāžu jaunajā biļetē, ja jau oriģinālajā Tev pienācās iekļauta
Pagidīšu, līdz paliks mazāk par 2 nedēļām līdz izlidošanas laikam. Ja aģents labojot kaut ko neglābjami sabojās, varēšu cīnīties par kompensāciju
Manā izpratnē gan par kompensāciju varētu cīnīties, ja mazāk nekā 14 dienas iepriekš atkal ievērojami pamainīsies lidojuma laiki vai izlidojumu dienas un saraksts atkal tiks "sačakarēts" vai arī kāds no savienotajiem lidojumiem ievērojami kavēsies un tu vai nu nokavēsi savienojumu Džidā vai ļoti vēlu ielidosi DAR. Praksē vismaz man JED-DAR un DAR-JED ielidoja nepilnu stundu iepriekš, jo bija ļoti maz PAX-u un šie arī ātrāk izlidoja no/uz galamērķi. Par tādu lietu kā bagāžas nepievienošana pārveidotai biļetei vai aģenta aizmāršība nekāda kompensācija ES regulas izpratnē manā izpratnē nav paredzēta. Un var jau būt, ka viss ir kārtībā, ja E-biļetes Nr. ir sākotnējais. Lai gan man pusotru gadu atpakaļ, kad aģents pilnībā pārtaisīja TK biļeti uz pilnīgi citiem datumiem, jo mēneša laikā nepastiprināju aģenta piedāvātās izmaiņas, arī E-biļešu numuri modificētajai rezervācijai bija pilnīgi citi. Niecīgu izmaiņu gadījumos gan E-biļešu Nr. paliek iepriekšējais. Savā miskastē atradu SAUDIA A-4 formāta iekāpšanas kartes MXP-JED un JED-DAR un uz tām par CHECK-IN bagāžu ir rakstīts sekojošais: "Checked baggage allowance - Contact operating airline for information". Vai Tavā gadījumā tomēr nebūtu vienkāršāk, ja kāds no Taviem ceļa biedriem, kurš labi runā angliski, pazvanītu uz Saudia Itālijas telefona Nr. un noskaidrot, kas tad ir ar to Jūsu bagāžu turpceļā. Reinis.Berzins rakstīja, ka Itālijas Nr. runājot atbildot arī angliski, bet pārtaisīt aģenta izdotu biļeti gan šie negribot...
Paldies par ieteikumiem. Par zvanīšanu padomāšu. Kāda vispār ir garantija, ka Itālijas numurs nav maksas? Jārunā gan būs pašam
Paldies par ieteikumiem. Par zvanīšanu padomāšu. Kāda vispār ir garantija, ka Itālijas numurs nav maksas? Jārunā gan būs pašam
Parasti gan ir tā, ka maksas numuri Eiropā sākas ar 900 vai arī tas ir kāds Nr., kuram nav priekšā valsts koda. Te ir Saudia kontaktu Nr.:
https://www.saudia.com/help/contact-us/call-centers
Itālijas Nr. ir +3906895848, kur +39 ir valsts kods, ar nulli nevajadzētu sākties maksas Nr. Ja ar Tava operatora pieslēgumu zvani ES valstīs un uz tām ir bez maksas, tad arī zvanam no LV uz Itāliju būtu jābūt bez maksas. Uz ASV gan varētu nebūt bez maksas, jo, cik zinu 800 numuri bez maksas ir tikai valsts iekšienē.
Vēl atradu šādu skaidrojumu par Itālijas Nr.:
The country code for calling Italy from abroad is 39. For calling foreign destinations from Italy, the international call prefix is 00, as is standard in most European countries. Italian regulations prescribe no fixed rules for grouping the digits of telephone numbers for printing or display.
Kontaktējos ar aģentiem, bet viņi pat nemēģina kaut ko labot. Atbild, bet ne jau sola kaut ko labot. Lieki piebilst, ka Saudia mājas lapā nekāda bagāža nav redzama/atrodama. Interesanti, lidostā pie check-in pietiks, ka uzrādīšu šos aģenta e-pastus?
Thank you for your email,
I have check your booking BES-XXX1 and BES-XXX2. Due to a technical error your e-ticket is stating that there is no luggage included however your ticket does include 1 pieces of 23kg per person.
Unfortunately I cannot send you a new e-ticket but when you log in online on the website of the airline, you will see that your luggage is included.
Thank you for contacting us.
Kindly be informed that I checked our system, and I can confirm that you are permitted to carry 1 baggage of 23 kg for your bookings BES-XXX1 and BES-XXX2. As well, you can check the airline website.
Nu, Tev taču skaidri apstiprināja, ka bagāža ir iekļauta. Kāpēc lai ar to nepietiktu?
Būs jau jātic. Tik un tā nav skaidrs, kas viņiem liedz izdot korektu e-biļeti. Uz jautājumu, kāpēc Saudia lapa par izmainīto posmu (turpceļu) saka, ka miles (bonusa punkti) nav atļauti, vispār neatbildēja.