The announcement also marks the carrier’s first entry into the Baltic region with direct flights to Riga International Airport (RIX) in Latvia commencing on 11 October as well as Tallinn Airport (TLL) in Estonia and Vilnius International Airport (VNO) in Lithuania from 12 October 2024.The announcement also marks the carrier’s first entry into the Baltic region with direct flights to Riga International Airport (RIX) in Latvia commencing on 11 October as well as Tallinn Airport (TLL) in Estonia and Vilnius International Airport (VNO) in Lithuania from 12 October 2024.
https://news.flydubai.com/flydubai-ramps-up-operations-in-europe-with-fo...
Tad jau droši vien gribētāji varēs izlidināties pāri krievijai .
Savukārt BT aplauziens, nevarēs turēt augstās cenas, un pastāv vērā ņemama iespēja pavisam pazaudēt šo maršrutu - ja vien FlyDubay būs gana aktīvs un ar draudzīgām cenām. Šobrīd, citēju, Economy Class Lite fares start from EUR 380, nav daudzsološi.
Konkurence vienmēr laba lieta!
Tad jau droši vien gribētāji varēs izlidināties pāri krievijai .
Savukārt BT aplauziens, nevarēs turēt augstās cenas, un pastāv vērā ņemama iespēja pavisam pazaudēt šo maršrutu - ja vien FlyDubay būs gana aktīvs un ar draudzīgām cenām. Šobrīd, citēju, Economy Class Lite fares start from EUR 380, nav daudzsološi.
Jā, pagaidām nav visai draudzīgi. Bet jāpagaida, lai saasinās konkurence.
Mjā, arī savienotajiem FLYDUBAI lidojumiem uz dažādām Āzijas valstīm no RIX cenas pašlaik ir astronomiskas. Atceros, ka savulaik, kad Ukrain International vēl lidoja no RIX uz KBP un no KBP varēja tai pašā dienā sakombinēt arī lidojumu uz DXB, 4 nesavienoto reisu kombinācija gadiem ilgi bija pieejama pa kādiem 112 EUR/RT, bet FLYDUBAI no Kijevas arī tolaik "mauca" ar tiešo reisu uz DXB pa kādiem 400-500 EUR/RT. Es vēl neizpratnē brīnījos, kurš ir gatavs par tiešo reisu maksāt gandrīz 5 reizes dārgāk...Pašlaik vismaz tajās dienās, kad paralēli uz DXB lido arī BT, cenas līdz DXB ir gandrīz identiskas abiem pārvadātājiem.
Viestur! Kādos platuma grādos?
Tu tak esi nelabojams klenderis!
Cik gados sāki travel māniju?
Mjā, arī savienotajiem FLYDUBAI lidojumiem uz dažādām Āzijas valstīm no RIX cenas pašlaik ir astronomiskas. Atceros, ka savulaik, kad Ukrain International vēl lidoja no RIX uz KBP un no KBP varēja tai pašā dienā sakombinēt arī lidojumu uz DXB, 4 nesavienoto reisu kombinācija gadiem ilgi bija pieejama pa kādiem 112 EUR/RT, bet FLYDUBAI no Kijevas arī tolaik "mauca" ar tiešo reisu uz DXB pa kādiem 400-500 EUR/RT. Es vēl neizpratnē brīnījos, kurš ir gatavs par tiešo reisu maksāt gandrīz 5 reizes dārgāk...Pašlaik vismaz tajās dienās, kad paralēli uz DXB lido arī BT, cenas līdz DXB ir gandrīz identiskas abiem pārvadātājiem.
It kā jau ceļotājs ar stāžu, bet.....
Tas taču ir skaidrs ka šobrīd ir standarta cenas sistēmā un ar laiku tik nāks akcijas u.c. cenas. Tad arī varēs izdarīt secinājumus. Šobrīd ir pārsteidzīgi ko tādu darīt.
Jebkuras jaunas Aviokompānijas ienākšana Rīgā ir tik apsveicama.
Piemērs cenu kļūdai air Fly Dubai: https://www.secretflying.com/posts/error-fare-business-class-from-to-muscat-oman-for-only-62-usd-one-way/
Tapēc domāju, ka nav jēgas gausties, cis kādreiz viss bija labi un tagad slikti, bet gan paskatīties un pamonitorēt cenas, un tad izdarīt secinājumus.
Ja ievēro tradicionālo koncepciju: var iet uz hokeju un var arī neiet, tad attiecīgi uz Dubaju tas pats.
Līgatnē arī nav slikti!
Viss ir beidzies, pat nesākoties:
In view of the above we regretfully have no choice but to suspend our planned operations to Estonia, Latvia, and Lithuania from October 2024. As the situation with aircraft deliveries are still uncertain, we do not have a definitive timeline when we would be able to reinstate these flights.
We were really looking forward linking Baltic States with Dubai and connecting to over 200 destinations. We were excited to see overwhelming response from across our markets supported by strong bookings. It was very difficult decision for us unfortunately we were left with no other choice.
We would like to apologize to our customers, stakeholders and partners and appreciate the hard work and commitment that went into preparations of these flights.
Passengers whose flights have been affected would receive full refund to their original form of payments.
Please do not hesitate to contact our local sales offices or global contact center at +971600544445 for any assistance.
Official notice
More info: Extensive delays in Boeing’s aircraft delivery schedules
Šiem arī problēmas ar lidmašīnām?
Izskatās, ka ar ES regulu viņi arī nav iepazinušies, jo tekstā tikai full refund, un ne vārda par to, ka pasažieri tiks nogādāti galamērķī ar alternatīviem reisiem.
Nez ko darīs tās aģentūras, kuras jau bija saplānojušas čarteru paketes ar FLY DUBAI savienotajiem reisiem uz Šrilanku, Maldīvām, Zanzibāru, kā, piemēram, JOINUP. Vēl nopriecājos, ka saprātīgas cenas uz minētajiem "rezortiem" visa rudens, ziemas un agra pavasara garumā. Bet nu jau nekā. Šoreiz jāsaka: "Labi, ka nenopirku." Uz Šrilanku moška atkal izlīdzēs ukraiņu SKYUP Airlines ar nosēšanos kaut kur Tuvajos Austrumos. Pašā Ukrainas tirgū jau šiem vēl ilgi nebūs ko darīt kara dēļ.
Šiem arī problēmas ar lidmašīnām?
Problēmas ar lidmašīnām ir pilnīgi visiem. Sākoties kovidam un apstājoties pasažieru satiksmei, operatori centās tikt vaļā no vecākām lidmašīnām, konvertējot tās uz kraviniekiem, jo kādreizējie pasažieri tagad sēdēja mājās un pasūtīja preces par nenopelnīto naudu. Protams, tika smagi ietekmēta arī ražošana un visa pārējā loģistika. Airbus joprojām nav atjaunojis ražošanas apjomus pirmskovida līmenī. Nerunājot jau par Boeing, kuram ir arī daudzas citas gadiem krātas problēmas, un regulators nemaz neļauj palielināt ražošanas tempus, kamēr nav atrisināts kvalitātes jautājums.
FB grupās jau raksta, ka atceļ cilvēkiem atpakaļceļu kombinētajām biļetēm ar Emirates, un Emirates nepiedāvājot neko vietā, un pat par naudas atmaksu grib komisiju ieturēt kā par atceltām biļetēm.