Manuprāt interesants raksts par ceļojuma apdrošināšanu. Īsumā: Alpos saskrienas Latvijas un Vācijas slēpotāji. Vācijas pilsonis atlīdzību par negadījumu no Latvijas pilsoņa pēc gada prasa tiesā. Lai arī apdrošinātājs tika informēts par šo incidentu, tomēr atlīdzību nemaksās, jo čeki par šo negadījumu bija jaīesniedz 30 dienu laikā.
Sūdīga tā apdrošināšana - kā vispār čekus par ārstēšanos var iesniegt mēneša laikā, kas tas par sviestu? Varbūt pacients mēnesi bija komā, varbūt ārstēšanās vienkārši bija ilga un kompleksa, un gala summa pēc mēneša nemaz nebija zināma. Varbūt pēc diviem mēnešiem atklājās iepriekš nediagnosticētas negadījuma sekas, kas prasa tālāku ārstēšanu u.t.t., u.t.jpr.
Ātrumā pārskrienot pāri lietas aprakstam var secināt, ka tika nopirkta nepareiza/bezjēdzīga apdrošināšana. Kā tāda vispār iespējama, varbūt tiesa noteiks.
Ātrumā pārskrienot pāri lietas aprakstam var secināt, ka tika nopirkta nepareiza/bezjēdzīga apdrošināšana. Kā tāda vispār iespējama, varbūt tiesa noteiks.
Tiesas arguments, cik es to saprotu, te kā reiz ir, ka apdrošināšanas blakusnoteikumi nevar padarīt pašu līguma priekšmetu par bezjēdzīgu, jo tas ir netaisnīgi pret patērētāju, kurš pamatoti varētu sagaidīt (un apdrošināšanas sabiedrība to neapstrīd), ka ir iegādājies apdrošināšanu, kura sedz risku kas ir saistīts ar notikušo negadījumu.
Nu respektīvi ja Tev iepārdod ļoti labu apdrošināšanu, kas sedz visus iespējamos riskus, bet kaut kur noteikumos ieraksta, ka saņemt apdrošināšanas atlīdzību var tikai ja iesniedz prasību (pārspīlējot) 2 minūšu laikā pēc notikuma, tad tāds noteikums nav taisnīgs, bet gan (manuprāt) negodīga komercprakse.
Būvniecības risku apdrošināšanā vēl lielāka nekārtība valda, to neregulē normatīvie akti- katrs apdrošinātājs izpildās kā vēlas, lieliem objektiem polises maksā kapeikas un faktiski neko nesedz. No prasības pēc tādas polises pelna tikai apdrošinātājs un valsts var pateikt, ka riski ir noregulēti. Kad iestājas gadījums- izrādās, ka polises noteikumos ir aprakstīti tik daudz izņēmumi, ka polise nekad nedarbojas.
A nahren vispār jāliek norādes uz maksas saitu - FUI!!!
Veselības problēmu dēļ atceļam easyJet biļetes. 6 lapas puses no deklarācijas aizpildījām sadarbojoties ar ģimenes ārstu. Tas gan ir tikai par turpceļu, jo atpakaļ ceļš ir pirkts atsevišķi un formāli neatbilst veselības problēmu definīcijai easyJet izpratnē. easyJet piedāvā vaučeri turpceļa rezervācijas vērtībā. Izdevīgāka būtu nauda no Swedbankas zelta kartes un nevis tas vaučeris. Kas ir jādara? Jāraksta easyJet un jāprasa nauda? Ko ar atpakaļceļu lai dara?
Veselības problēmu dēļ atceļam easyJet biļetes. 6 lapas puses no deklarācijas aizpildījām sadarbojoties ar ģimenes ārstu. Tas gan ir tikai par turpceļu, jo atpakaļ ceļš ir pirkts atsevišķi un formāli neatbilst veselības problēmu definīcijai easyJet izpratnē. easyJet piedāvā vaučeri turpceļa rezervācijas vērtībā. Izdevīgāka būtu nauda no Swedbankas zelta kartes un nevis tas vaučeris. Kas ir jādara? Jāraksta easyJet un jāprasa nauda? Ko ar atpakaļceļu lai dara?
Vai tad visiem uzreiz tās veselības problēmas vienlaicīgi? Paprasi labāk uzreiz SWEDBANK, moška tomēr apmaksā ar kaut kādu pašrisku un tad ņemies ar to EASY JET. Manā izpratnē gan vajadzētu kaut ko apmaksāt tikai personai, kura ir saslimusi un nevar lidot, ja vien slimā persona nav nepilngadīgs bērns, kuru nav kam pieskatīt, kamēr bērns slimo.
propers - es, piemēram, nezinātu, kur atprečot to EASY JET vaučeri, jo no RIX šie nelido. Ka nesanāk kā man ar WIZZ kredītu, jo WIZZ-am reāli palikuši tikai 2 virzieni no RIX un arī no TLL šie "tin nost" makšķeres.
propers - es, piemēram, nezinātu, kur atprečot to EASY JET vaučeri, jo no RIX šie nelido. Ka nesanāk kā man ar WIZZ kredītu, jo WIZZ-am reāli palikuši tikai 2 virzieni no RIX un arī no TLL šie "tin nost" makšķeres.
pēc tavas loģikas vietā būt jādod airBaltic vaučers?
propers - es, piemēram, nezinātu, kur atprečot to EASY JET vaučeri, jo no RIX šie nelido. Ka nesanāk kā man ar WIZZ kredītu, jo WIZZ-am reāli palikuši tikai 2 virzieni no RIX un arī no TLL šie "tin nost" makšķeres.
pēc tavas loģikas vietā būt jādod airBaltic vaučers?
Doma, bija, ka tomēr vajadzētu "izsist" naudu, ja reiz piedāvātais nākotnes vaučeris nākotnē var arī nebūt vajadzīgs. Šitā COVID-19 laikos uzsāktā "cūkāšanās" ar īstermiņa "vaučeru" izsniegšanu būtu jāizbeidz. COVID-19 laikos aviokompānijās tā "cūkājās", lai būtu vismaz kaut kāda nauda viņu kontos, bet tagad šo praksi būtu jāpārtrauc, jo lidojumu "uzpildījums", cik esmu lidojis beidzamā pusgada laikā - tuvs 100%. Izņēmums bija tikai lidojumi no Parīzes uz Boa Vista novembrī, bet tur, cik saprotu, gandrīz nekad nav 100% uzpildījums, jo virziens nepopulārs, un no Kanādas uz Peru šī gada februārī, bet tur jau bija pilnīgi cits ar COVID-19 nesaistīts iemesls (Dina Boluarte). Izskatās, ka arī Peru beidzot tauta nomierinājusies un tik traki nemaz nebija arī protestu laikā (cenas zemas, tūristu maz, nekas ilgāku laiku iepriekš nebija jārezervē un piedāvājumu vairāk nekā tūristu).
Izskatās, ka arī Peru beidzot tauta nomierinājusies un tik traki nemaz nebija
Toties Francijā tauta uzbudinājusies, un vēl šur tur citur arī.
apdrošinot ceļojumu BAN mājas lapā - 30 % atlaide ceļojumu apdrošināšanai
*
Gjensidigei ''reklāma'':
https://www.apollo.lv/7869947/neprofesionali-un-nesaprotami-apsver-domu-...
Sveiki, šodien nācās atcelt 7 dienu ceļojumu uz Rodu, jo sanāca pilnīgi negaidīti nokļūt slimnīcā, kur jāpavada vēl pāris dienas, bet lidojums jau šodien. Jau daudzus gadus ir Swedbank zelta kredītkarte, kas iekļauj arī ceļojuma apdrošināšanu un līdz šim ne vienu reizi nav bijusi nepieciešamība to izmantot.
Tā ir sanācis, ka nobookoju apartamentus uz 7 naktīm, par 700 eur (no kuriem 80 eur bija iepriekš iegūta booking nauda) kā neatceļamus (šoreiz vispār tur nebija opcija ar atcelšanu). Mēģinu saprast ko man nāksies iesniegt Swedbank - Revolut maksājumu (620 eur) vai rēķinu no booking.com (700 eur) kur parādās visa kopsumma un kas ir mani reālie zaudējumi EUR izteiksmē. Kaut kā neforši būtu pazaudēt 80 eur, tikai tāpēc ka tā bijusi booking reward nauda un Swedbank to varētu uzskatīt par "virtuālu" naudu.
Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze un kā veicies? Pēc tam noziņošu kā pašam gāja.
Visam bonusā arī samaksāju 200 eur Airbaltic, lai pārceļ lidojumu par 1 nedēļu uz priekšu (sākotnējo biļešu cena bija 300 eur), ko runājot pa telefonu vakar apdrošināšanas konsultante nespēja apstiprināt vai noliegt, ka tiks segta, lai gan loģiski, ka pašam Swedbank tas ir izdevīgāk kompensēt man 200 eur, nevis 300 eur.
Es iesniegtu abus - gan rezervāciju, gan arī Revolut maksājumu un situācijas skaidrojumu, ka vēlies saņemt pilnu zaudēto summu - 700 eiro.
Tas ko apdrošināšana prasa ir mēģināt atgūt naudu. Tas ir vēstule AirBaltic ka nevari lidot, AirBaltic atteikums ko apmaksāt. Ja ko sola atdot, tad par tik mazāk dabū no apdrošināšanas. Par viesnīcām pieredzes nav, bet dubults jau neplīstu, ja būtu viesnīcas atteikums ka neko nedos.
Pēc manas pieredzes var likt rezervāciju. Gan jau arī sākotnējās biļetes. Būtībā jaunas jau sanāk nopirktas par jauniem 200. Bet tas nu tā, ja sirdsapziņa neprotestē.
Tik, cik tev zaudējumi, tik arī sniedz. Reiz saslimu ar covid dienu pirms ceļojuma, atmaksāja ģimenei nu pilnīgi visu, kas bija samaksāts - arī nebija jāpierāda, ka, piem. viesnīca man neko neatmaksāja (neatmaksāja jau arī, bet ir nianse, kā saka).
"lai gan loģiski, ka pašam Swedbank tas ir izdevīgāk kompensēt man 200 eur, nevis 300 eur." - nesapratu tikai šo komentāru... tu airBaltic samaksāji 300EUR par biļēti + 200EUR par maiņu un tagad te prātuļo, atgūt 200 vai 300, galīgi nesapratu.
P.S. tie, kas čatā un pa telefonu konsultē, ir pilnīgi nezinīši, lai neteiktu idioti. man reiz sniedza kļūdainu info, man bija skaidrs, ka tas ir kļūdains un tā arī bija.
Esmu divas reizes dēļ Covid atcēlis ceļojumus un man bija Citadeles apdrošināšana, man vēl saglabājies, ko sniedzu. Bookinga apstiprinājumu + maksājuma uzdevumu(man liekas prasīja) + Covid testa rezultāts, tavā gadījumā gan jau izraksts no slimnīcas. Uzraksti arī viesnīcai varbūt ko kompensē, jo man arī bija neatceļama rezervācija, bet viesnīca bija saprotoša un beigās kaut ko atgrieza.
Par tiem 300 vai 200 eur.. tas ko gribēju teikt - biļetes sākotnēji maksāja 300 eur un ja atceltu, tad prasītu Swedbank atmaksāt 300 eur, bet pats papildus piemaksāju 200 eur par biļešu datuma maiņu, jo nevarēju izlidot sākotnējā datumā slimības dēļ, un tikai 200 eur arī vēlos atgūt. Protams, ka sākotnējos 300 eur (jeb kopā 500) eur nevēlos atgūt, kas būtu arī neloģiski. Tas ko es prātuļoju, vai Swedbank vispār uzskatīs, ka šie 200 eur man pienākas, tā kā tie tika iztērēti jau "slimības gaitā" (kas ir tikai loģiski), nevis pirms tam.
Runājot par viesnīcu - jā, lūdzu atcelt manu rezervāciju, arī booking piedāvaja formu, ka varu lūgt viesnīcai bezmaksas atcelt, bet 50 min laikā saņēmu ziņu, ka viesnīca tomēr nolēmusi paturēt visus manus 700 eur par 7 dienām, cik negaidīti
Es tavā vietā tomēr kontaktētos ar AirBaltic par radušos situāciju un prasītu no viņiem vēstuli, kurā tie skaidrotu radušos situāciju ka biļetes nav atceļamas. Atgūt var lidostu nodokļus - kopumā summa xyz. Vai pieminēt kaut ko par lidojuma maiņu ir atkarīgs no tā kādu atbildi uzceps AirBaltic. Priekš apdrošināšanas svarīga ir tieši AirBaltic atbilde un Swedbankas pienākums nav Tevi kaut kur aizvest atpūsties, bet kompensēt zaudējumus.
Par tiem 300 vai 200 eur.. tas ko gribēju teikt - biļetes sākotnēji maksāja 300 eur un ja atceltu, tad prasītu Swedbank atmaksāt 300 eur, bet pats papildus piemaksāju 200 eur par biļešu datuma maiņu, jo nevarēju izlidot sākotnējā datumā slimības dēļ, un tikai 200 eur arī vēlos atgūt. Protams, ka sākotnējos 300 eur (jeb kopā 500) eur nevēlos atgūt, kas būtu arī neloģiski. Tas ko es prātuļoju, vai Swedbank vispār uzskatīs, ka šie 200 eur man pienākas, tā kā tie tika iztērēti jau "slimības gaitā" (kas ir tikai loģiski), nevis pirms tam.
Runājot par viesnīcu - jā, lūdzu atcelt manu rezervāciju, arī booking piedāvaja formu, ka varu lūgt viesnīcai bezmaksas atcelt, bet 50 min laikā saņēmu ziņu, ka viesnīca tomēr nolēmusi paturēt visus manus 700 eur par 7 dienām, cik negaidīti
Šajā gadījumā varētu būt, ka izdevīgāk būtu prasīt sākotnējos izdevumus par biļetēm, kam iemesls ir ceļojuma atcelšana slimības dēļ, jo tad tie skaitīsies zem "Ceļošanas vai transporta ķibele" kur limits ir lielāks, ja prasīsi tos 200 eur tad visticamāk tie ies kā "Aviobiļetes maiņa" kur limits ir tikai 150 eur mīnuss vēl pašrisks
Ceļojuma apdrošināšanai ar Swedbankas Zelta karti ir 30 eiro pašrisks ko atvelk no kopējās atdodamās naudas summas.
Ceļojuma apdrošināšanai ar Swedbankas Zelta karti ir 30 eiro pašrisks ko atvelk no kopējās atdodamās naudas summas.
Jā, paldies Propers par precizējumu. Tie 30 eur tiek atvilkti par konkrēto apdrošināšanas gadījumu un tiks noņemti jebkuru opciju izvēloties no kopējās summas. Vienīgi ja izvēlas atgūt 300 eur, tad var gadīties, ka pajautā aizsūtīt pierādījumus, ka lidojumu esi atcēlis un neplāno izmantot. Vismaz man ir prasīts, kad tika atcelts ceļojums, bet var jau būt tas atkarīgs no konkrētās personas kas apstrādā pieteikumu.
Neļauj rediģēt ierakstīto. Noteikumos tiešām pašrisks ierakstīts tikai uz ceļojuma maiņu. Atliek tikai no AirBaltic dabūt vēlamo atbildi. Es šajā situācijā priecātos ja atmaksā vismaz tos 120 eiro ja situāciju izskaidro korekti. Izdevīgāk jau būtu bijis pirkt jaunas biļetes un saņemt pilnu apdrošināšanu.
Jaunas biļetes bija 1200 eur uz vienīgajiem atlikušajiem datumiem šajā gadā, kad vēl lido un kas man derēja. Nu es protams varbūt notizlojos šajā situācijā, un tiešām Swedbank balstoties uz noteikumiem būtu atriezuši man 1200 eur, nevis 200 eur (- pašrisks tagad). Nekādas sarakstes ar Airbaltic man nav. Tikai zvans, kurā aplicināja 2 iespējas - atgūt nodokļos 60 eur, no 300 eur un pirkt jaunas biļetes par 1200 vai piemaksāt 200 eur un pārcelt datumus. Gan man, gan protams, manuprāt, Swedbank izdevīgāks bija 200 eur variants, ko arī izvēlējos. Bet noteikumi ir noteikumi. Tad jau redzēs.
Nu 1200 eiro jau neviens nemaksātu. Tavas biļetes tak maksāja tikai 300 un AirBaltic atdotu nodokļus 60. Tas ir apdrošināšana atmaksātu 240 eiro.
Es bišku ar tagad nesaprotu, nopirki biļetes par 300€ un tagad,slimības dēļ, pārliki uz citu datumu par 200€? Tad atgūt varētu tos sākotnēji pirktos 300€. Vai arī nopirki par 300€, tad par 200€ nopirki uz citiem datumiem un nevari izlidot šos pārliktos laiku, dēļ slimības...tad vari prasīt visu 500€. + abiem klāt protams 700€ par booking viesnīcu. Iesniegtu pieteikumu ar rezervācijām(avio + viesnīca) un bankas izdruku + slimības izrakstu un vajadzētu visu atmaksāt.