Tā kā covid dēļ BT vairākkārt pagarināja zīmodziņu programmas periodu, skatos, ka man pēc vēl diviem lidojumiem novembrī pietrūks vēl tikai trīs līdz executive līmenim. Vai ir jēga iespringt un kaut kur speciāli izlidot? Ko tas līmenis vispār dod?
Laikam pieeju loundžam. Bet neesmu drošs.
Tā kā covid dēļ BT vairākkārt pagarināja zīmodziņu programmas periodu, skatos, ka man pēc vēl diviem lidojumiem novembrī pietrūks vēl tikai trīs līdz executive līmenim. Vai ir jēga iespringt un kaut kur speciāli izlidot? Ko tas līmenis vispār dod?
Smagā rokas bagāža, fast track BT lidojumiem... Par pieeju biznesa zālei gan nav dzirdēts, bet varbūt, ka tomēr ir
Te var iepazīties: Membership levels | airBaltic Club | airBaltic - nu tā reāli, ne sūda nedod.
Viņi paši īsti nezin savus noteikumus, tur tai linkā rakstīts, ka zīmodziņu programmā vajag 22 lidojumus, bet es aplikācijā redzu 24!
Bet vispār tiešām sūds. ''Smago'' rokas bagāžu es tāpat vienmēr vedu pa brīvu (gatavs vienmēr ''atviegloties'' vajadzības gadījumā )!
Check in pie premium economy vēl ir bez fast track drošības un smagās bagāžas. Lielāka iespēja, ka apgreidos uz biznesu (tā runā, es 1x šogad lidoju tā). Agrāk bija arī prioritāra iekāpšana, bet vairs nav.
Nu, tie visi taču ir pilnīgi fantomi labumi, ja neskaita bezmaksas ņammu biznesa klasē ar kādu 1% varbūtību, ka apgreidos .
P.S. Es esmu divreiz ticis teorētiskajā biznesa klasē (pirms aizkariņa) arī bez jebkādiem līmeņiem, un abas reizes ar dīvainībām. Pirmo reizi no Nicas uz Rīgu pie geita iedeva jaunus boerdingpass, tie izrādījās biznesa klasē, bet tā bija visa pilna, ieskaitot vidējās vietas, kas nedrīkstētu būt (B737). Ēst un dzert deva, bet varēja manīt, ka stjuartes drusku smīkņā par proletariātu biznesa klasē un dažas lietas teica, ka ir beigušās. Otro reizi LOT atcēla reisu no Varšavas uz Rīgu, un visus pārlika uz BT reisu, kas speciāli atsūtīja B737 plānotā Dash vietā. Jau reģistrējoties iedeva vietu 2 rindā, arī viss bija pilns, un nedeva ne ēst, ne dzert.
Ja garam lidojumam jau esi laicīgi pats nopircis to ņammu, nesanāk arī tā bezmaksas vien tēju un maizīti dabū klāt.
Par smīkņājošām stjuartēm man ir bijis pretējs gadījums, darījuma braucienam ar LH biznesā uz ASV bija pasūtīta speciālā maltīte, un man reizes 3 pārjautāja vai es tiešām neesmu apgreidota pie geita, jo par maltīti neko nezina (turpceļā visu zināja, atpakaļ neko). Tajā lidojumā vēl visādi pigori bija, kas par LH biznesa servisu ne to labāko iespaidu atstāja.
BT biznesa klase ir ļoti ok salīdzinot ar LH, SK un vēl dažām citām, ja vien nav īrētā lidmašīna. Pandēmijas laikā BT biznesa klase pat bija spēcīgāka par TK biznesa klasi lidojumos Eiropā
Nu nezinu. TK tomēr ir ērtāki krēsli. Imho, biznesa klase pēc definīcijas nevar būt spēcīgāka, ja tajā ir tieši tie paši krēsli, kas ekonomiskajā klasē.
Man martā pietrūka 1 lidojums līdz executive. Bija doma speciāli aizlidot uz Tallinu, bet laika trūkuma dēļ to neizdarīju. Tagad kožu pirkstos, bet varbūt kādam nodēs 2 birds with 1 stone - nopirkt planies un tikt pie VIP.
Exclusive offer for airBaltic Club Executive members to elevate their status to VIP level. Purchase a single Planie NFT* and enjoy airBaltic Club VIP privileges throughout November and December, without the requirement to fly 60 flights a year! As a VIP you will get free seat selection, Business lounge access, priority check-in, security fast track at airports, generous luggage allowance, and much more. To become a VIP simply purchase one Planie NFT from mint.planiesnft.com between October 23rd and 29th, 2023, and link it to your airBaltic Club account at mint.planiesnft.com/stake by October 29th, 2023.
VIP diviem mēnešiem? Man atkal neliekas nemaz tik laba akcija, ja vien ļoooti daudz nav paredzēts lidot.
TAs VIP jau tik papildus cepums, ja nu kāds svārstās, pirkt vai nepirkt tos Planies.
Jā, varēja ikgākam periodam to VIP piešķirt, bet man būtu noderējis arī 2 mēnešiem.